Oxbow wrote:A1 is wel prima![]()
B1 weeeeeeeer een remix/edit/tool met Hide & Seek
die remix staat al veeeeeel langer op internet dan pavelow en the pitcher
Oxbow wrote:A1 is wel prima![]()
klopt, maar ben dat origineel nu zo zat dat ik deze free release daardoor niet zo bijzonder meer vindmarkextrae wrote:Oxbow wrote:A1 is wel prima![]()
die remix staat al veeeeeel langer op internet dan pavelow en the pitcher
Engage The Noise, jupdjpatt wrote:die a1 is toch al een keer free released
dit is toch gewoon een remix daarvan, of heb ik het mis ?
Als je die vent toch op msn hebt, vraag ook eens wanneer die andere EP uitkomt met die bassleader anthem..Jesper-HardBeatz wrote:wow ziek! sprak hem al op msn en toen had hij het erover.
Maar echt vet dat hij die Hide & Seek erbij doet![]()
Hij moest die DefQon DJ Tool nog wel afmaken zei die.
En dan vooral of de anthem ook met climax uitkomt (naast de anti-climax versie voor de liefhebbers). De climax-versie die in de bassleader aftermovie zat is echt geniaal.Gangsterdwerg wrote:Als je die vent toch op msn hebt, vraag ook eens wanneer die andere EP uitkomt met die bassleader anthem..Jesper-HardBeatz wrote:wow ziek! sprak hem al op msn en toen had hij het erover.
zou je hem ook eens willen vragen wnr bassleader anthem er aan komt? kijk er al even naar uitJesper-HardBeatz wrote:wow ziek! sprak hem al op msn en toen had hij het erover.
Ik vind juist deze beter, maar goed... inderdaad een kwestie van smaakM-bition wrote:Lekkere plaatjes hoor
Toch vind ik watcha say van the pitcher een stukje beter
Smaak denk ik he
The Vision gaat snel genoeg. Maak je daar maar geen zorgen om. Dit promoot hij wel aardig. Na die dag stilstaand op 3xx views zal die echt wel meteen richting 2000 springen.No Fearzz wrote:Hij geeft de link pas zodra er 3000 views zijn.
Denk dat dat bij The Vision wel ff gaat duren. Bij Coone ging het wel snel!!
het kan dan wel zn label baas zijn, maar ik denk dat coone en the vision qua fans niet veel onder doenNo Fearzz wrote:Hij geeft de link pas zodra er 3000 views zijn.
Denk dat dat bij The Vision wel ff gaat duren. Bij Coone ging het wel snel!!