Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:05 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: The Vision & MC DL

Track(s): The Ultimate Showdown (Knock Out 2013 DJ Tool)

Sample/video: http://www.facebook.com/photo.php?v=474 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:49 
 
Hardtraxxer

Alle duitsers zijn homo!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:54 
 
Hardtraxxer

Klinkt super ziek :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

We gaan richting het niveau van de voetbalsukkeltjes, nog een aftakking die de scene nog verder doet kelderen... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:05 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
We gaan richting het niveau van de voetbalsukkeltjes, nog een aftakking die de scene nog verder doet kelderen... :thumbdown:


wat zeur je nou, tis een knock out tooltje om omegatypez te dissen ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Slechts een kwestie van tijd voordat het in normale releases komt hoor. Zo is dat ook gebeurd met al dat meezing-gejank met niels geuzebroek en zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:11 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Slechts een kwestie van tijd voordat het in normale releases komt hoor. Zo is dat ook gebeurd met al dat meezing-gejank met niels geuzebroek en zo :P


Juist... dus jij denkt dat de nieuwste hit van wildstylez - joduhhh joduhhh gaat heten ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk, en past goed ij het concept :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Elexz schreef:
Slechts een kwestie van tijd voordat het in normale releases komt hoor. Zo is dat ook gebeurd met al dat meezing-gejank met niels geuzebroek en zo :P


Juist... dus jij denkt dat de nieuwste hit van wildstylez - joduhhh joduhhh gaat heten ofzo :P

wacht maar af xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:16 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Backstabber schreef:
Elexz schreef:
Slechts een kwestie van tijd voordat het in normale releases komt hoor. Zo is dat ook gebeurd met al dat meezing-gejank met niels geuzebroek en zo :P


Juist... dus jij denkt dat de nieuwste hit van wildstylez - joduhhh joduhhh gaat heten ofzo :P

wacht maar af xd


Volgend jaar knock out mss ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke DJ Tool, geniaal om Omegatypez mee te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:47 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
We gaan richting het niveau van de voetbalsukkeltjes, nog een aftakking die de scene nog verder doet kelderen... :thumbdown:


haha je blijft me verbazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:49 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Elexz schreef:
We gaan richting het niveau van de voetbalsukkeltjes, nog een aftakking die de scene nog verder doet kelderen... :thumbdown:


haha je blijft me verbazen


haha volgens mij is elexz gewoon de zoon van johan derksen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Millard Fillmore schreef:
Elexz schreef:
We gaan richting het niveau van de voetbalsukkeltjes, nog een aftakking die de scene nog verder doet kelderen... :thumbdown:


haha je blijft me verbazen


haha volgens mij is elexz gewoon de zoon van johan derksen :lol:


Derksen heeft alleen een stiefzoon en 2 dochters, jammer dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat Johan Derksen dat heeft, maar graag weer ontopic vanaf nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:47 
 
Hardtraxx Addict

ik vind het wel prima klinken eigenlijk, prima tool! scherpe synth, ok kicks(zover ik ze kan beoordelen). als serieuse track was ditt idd om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WTF! The Vision gaat helemaal los op een DJ Tool... :drool:

Ik heb het gevoel dat Omegatypez helemaal afgebrand wordt...dit is wel LQ, maar die kicks liegen er volgens mij niet om. xd
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks