Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Track(s): Submotion - UFO

Download: http://www.facebook.com/SubmotionMusic/ ... 0228003251

Bron: Submotion Music :)
We added a present for everyone who likes our page, as from now Submotion - UFO is included in the free downloads!
TOPPER!
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Heel leuk dat deze toch uitgekomen is :)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Krijg niks te zien.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Taxi wrote:Krijg niks te zien.
Je moet liken, anders krijg je niks :)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
jambekkie wrote:
Taxi wrote:Krijg niks te zien.
Je moet liken, anders krijg je niks :)
Had hiervoor al geliked. Hij laadt de track gewoon niet in die TMS app
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
heb geen gezichtenboek iemand zippy
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Heerlijk!! :woot:
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Godverdomme ik ben dat liken zo beu he. Het gaat echt alleen maar om de fame, trieste kutmensen.. Hadden ze in 2002 eens moeten proberen. No way dat er dan iemand geliked zou hebben. Zou instant een afgang geweest zijn voor alle HS luisteraars en die naam zou nooit meer serieus genomen worden... Nogmaals: Kutscene.
Last edited by Elexz on 11 Sep 2012 20:36, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Heeeeerlijk nummer! :yay:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Elexz wrote:Godverdomme ik ben dat liken zo beu he. Het gaat echt alleen maar om de fame, trieste kutmensen.. Hadden ze in 2002 eens moeten proberen. No way dat er dan iemand geliked zou hebben. Zou instant een afgang geweest zijn voor alle HS luisteraars en die naam zou nooit meer serieus genomen worden... Nogmaals: Kutscene.
Oke doei
A
Hardtraxxer
466 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Kan hem ook niet downloaden, terwijl ik wel geliked heb. Beetje raar dit -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Aep wrote:Kan hem ook niet downloaden, terwijl ik wel geliked heb. Beetje raar dit -.-
Heb ik ook ;)
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Jurheinen wrote:
Elexz wrote:Godverdomme ik ben dat liken zo beu he. Het gaat echt alleen maar om de fame, trieste kutmensen.. Hadden ze in 2002 eens moeten proberen. No way dat er dan iemand geliked zou hebben. Zou instant een afgang geweest zijn voor alle HS luisteraars en die naam zou nooit meer serieus genomen worden... Nogmaals: Kutscene.
Oke doei
Wouw je bent echt cool dat je zo stoer durft te reageren op iemand met commentaar! :thumbup: Mag ik je handtekening? :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
'Trieste kutmensen' zeggen terwijl iets gratis wordt weggegeven vind ik persoonlijk ook een beetje gek.
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Hadden ze in 2002 eens moeten proberen.
reken jij euro's ook nog steeds om in guldens?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Ik vind dat gelike ook nergens op slaan hoor. Ik geef een track weg, máár dan moet je me wel leuk vinden, ook al vind je dat eigenlijk helemaal niet. Begrijp me niet verkeerd, hartstikke leuk dat ze hem weggeven maar al die social media acties word ik wel een beetje zat.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Pommer wrote:Ik vind dat gelike ook nergens op slaan hoor. Ik geef een track weg, máár dan moet je me wel leuk vinden, ook al vind je dat eigenlijk helemaal niet. Begrijp me niet verkeerd, hartstikke leuk dat ze hem weggeven maar al die social media acties word ik wel een beetje zat.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen het niet eens zijn met het niet liken van het verplicht liken... Het is gewoon belachelijk, klaar.
emmerick wrote:
Hadden ze in 2002 eens moeten proberen.
reken jij euro's ook nog steeds om in guldens?
Nee, jij wel? :oh:

:sleep:
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Pommer wrote:Ik vind dat gelike ook nergens op slaan hoor. Ik geef een track weg, máár dan moet je me wel leuk vinden, ook al vind je dat eigenlijk helemaal niet. Begrijp me niet verkeerd, hartstikke leuk dat ze hem weggeven maar al die social media acties word ik wel een beetje zat.
Ik vind het tot op zekere hoogte niet erg, meestal dislike ik een artiest naderhand gewoon (als ik zijn muziek niet interessant vind). Ik vind het wel vervelend als een artiest pas bij een bepaalde aantal likes een preview van een track online gooit. Dat is gewoon zielig.

Maar in 9/10 gevallen luister ik alleen muziek van artiesten die ik al like op fb dus dan hoef ik alleen maar te wachten totdat ze een bepaald aantal likes halen waardoor ik de track gratis krijg :) .
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Nauw nauw, stiekem wel meenemen hé? :D

Ik ben ook geen fan van dat liken, maar je ziet het uiteindelijk toch wel verschijnen. Toch?
Desnoods laat je het gewoon links liggen. Maar dingen over 2002 beginnen te roepen? Tijden veranderen. Sociale media is hot, dus ik begrijp wel waarom iedereen daar op inspeelt.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
bRt_ wrote:Tijden veranderen.
Jammer genoeg wel ja :(
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Nog steeds kan ik niks downloaden :(
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Geen slecht plaatje :) Dat liken ben ik ook wel een beetje zat eigenlijk. Maar toch leuk dat ze een track weggeven! Doet me wel een beetje aan 'The Lost Soul' van Headhunterz denken, die synth/melodie. En een beetje aan Shreek.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
kan iemand hem op zippy zetten die hem wel kon downloaden? app doet t bij mij ook niet....
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Davey heb je het al een keer geprobeerd via een andere browser? Google Chrome vind een app als deze namelijk mogelijk schadelijk en geeft de inhoud in de eerste instantie niet weer. Dit kun je wel aanpasen bij je instellingen als het goed is.