Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:40 
 
Hardtraxx Elite

Track(s): Submotion - UFO

Download: http://www.facebook.com/SubmotionMusic/ ... 0228003251

Bron: Submotion Music :)

Citaat:
We added a present for everyone who likes our page, as from now Submotion - UFO is included in the free downloads!


TOPPER!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel leuk dat deze toch uitgekomen is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Krijg niks te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:49 
 
Hardtraxx Elite

Taxi schreef:
Krijg niks te zien.


Je moet liken, anders krijg je niks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Taxi schreef:
Krijg niks te zien.


Je moet liken, anders krijg je niks :)


Had hiervoor al geliked. Hij laadt de track gewoon niet in die TMS app
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

heb geen gezichtenboek iemand zippy
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godverdomme ik ben dat liken zo beu he. Het gaat echt alleen maar om de fame, trieste kutmensen.. Hadden ze in 2002 eens moeten proberen. No way dat er dan iemand geliked zou hebben. Zou instant een afgang geweest zijn voor alle HS luisteraars en die naam zou nooit meer serieus genomen worden... Nogmaals: Kutscene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeerlijk nummer! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Godverdomme ik ben dat liken zo beu he. Het gaat echt alleen maar om de fame, trieste kutmensen.. Hadden ze in 2002 eens moeten proberen. No way dat er dan iemand geliked zou hebben. Zou instant een afgang geweest zijn voor alle HS luisteraars en die naam zou nooit meer serieus genomen worden... Nogmaals: Kutscene.

Oke doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:00 
 
Hardtraxxer

Kan hem ook niet downloaden, terwijl ik wel geliked heb. Beetje raar dit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aep schreef:
Kan hem ook niet downloaden, terwijl ik wel geliked heb. Beetje raar dit -.-

Heb ik ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Elexz schreef:
Godverdomme ik ben dat liken zo beu he. Het gaat echt alleen maar om de fame, trieste kutmensen.. Hadden ze in 2002 eens moeten proberen. No way dat er dan iemand geliked zou hebben. Zou instant een afgang geweest zijn voor alle HS luisteraars en die naam zou nooit meer serieus genomen worden... Nogmaals: Kutscene.

Oke doei

Wouw je bent echt cool dat je zo stoer durft te reageren op iemand met commentaar! :thumbup: Mag ik je handtekening? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Trieste kutmensen' zeggen terwijl iets gratis wordt weggegeven vind ik persoonlijk ook een beetje gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:29 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Hadden ze in 2002 eens moeten proberen.


reken jij euro's ook nog steeds om in guldens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vind dat gelike ook nergens op slaan hoor. Ik geef een track weg, máár dan moet je me wel leuk vinden, ook al vind je dat eigenlijk helemaal niet. Begrijp me niet verkeerd, hartstikke leuk dat ze hem weggeven maar al die social media acties word ik wel een beetje zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik vind dat gelike ook nergens op slaan hoor. Ik geef een track weg, máár dan moet je me wel leuk vinden, ook al vind je dat eigenlijk helemaal niet. Begrijp me niet verkeerd, hartstikke leuk dat ze hem weggeven maar al die social media acties word ik wel een beetje zat.

Ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen het niet eens zijn met het niet liken van het verplicht liken... Het is gewoon belachelijk, klaar.

emmerick schreef:
Citaat:
Hadden ze in 2002 eens moeten proberen.


reken jij euro's ook nog steeds om in guldens?

Nee, jij wel? :oh:

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:38 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Ik vind dat gelike ook nergens op slaan hoor. Ik geef een track weg, máár dan moet je me wel leuk vinden, ook al vind je dat eigenlijk helemaal niet. Begrijp me niet verkeerd, hartstikke leuk dat ze hem weggeven maar al die social media acties word ik wel een beetje zat.


Ik vind het tot op zekere hoogte niet erg, meestal dislike ik een artiest naderhand gewoon (als ik zijn muziek niet interessant vind). Ik vind het wel vervelend als een artiest pas bij een bepaalde aantal likes een preview van een track online gooit. Dat is gewoon zielig.

Maar in 9/10 gevallen luister ik alleen muziek van artiesten die ik al like op fb dus dan hoef ik alleen maar te wachten totdat ze een bepaald aantal likes halen waardoor ik de track gratis krijg :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Godverdomme ik ben dat liken zo beu he. Het gaat echt alleen maar om de fame, trieste kutmensen.. Hadden ze in 2002 eens moeten proberen. No way dat er dan iemand geliked zou hebben. Zou instant een afgang geweest zijn voor alle HS luisteraars en die naam zou nooit meer serieus genomen worden... Nogmaals: Kutscene.

Nauw nauw, stiekem wel meenemen hé? :D

Ik ben ook geen fan van dat liken, maar je ziet het uiteindelijk toch wel verschijnen. Toch?
Desnoods laat je het gewoon links liggen. Maar dingen over 2002 beginnen te roepen? Tijden veranderen. Sociale media is hot, dus ik begrijp wel waarom iedereen daar op inspeelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Tijden veranderen.

Jammer genoeg wel ja :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds kan ik niks downloaden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 07:46 
 
Hardtraxx Addict

Geen slecht plaatje :) Dat liken ben ik ook wel een beetje zat eigenlijk. Maar toch leuk dat ze een track weggeven! Doet me wel een beetje aan 'The Lost Soul' van Headhunterz denken, die synth/melodie. En een beetje aan Shreek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 09:13 
 
Hardtraxx Veteran

kan iemand hem op zippy zetten die hem wel kon downloaden? app doet t bij mij ook niet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 09:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Davey heb je het al een keer geprobeerd via een andere browser? Google Chrome vind een app als deze namelijk mogelijk schadelijk en geeft de inhoud in de eerste instantie niet weer. Dit kun je wel aanpasen bij je instellingen als het goed is.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks