Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hel-den!
Oude Zany plaat gevoel met een moderne feel. Geweldige plaat!

Elexz schreef:
Godverdomme ik ben dat liken zo beu he. Het gaat echt alleen maar om de fame, trieste kutmensen.. Hadden ze in 2002 eens moeten proberen. No way dat er dan iemand geliked zou hebben. Zou instant een afgang geweest zijn voor alle HS luisteraars en die naam zou nooit meer serieus genomen worden... Nogmaals: Kutscene.

Het verschil is wel dat er nog nooit zoveel muziek is weggegeven. Krijg je een track (die in "jouw tijd" niet uit zou komen) voor niets, loop je nog te zeuren. Heel erg kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[zippy]http://www5.zippyshare.com/v/77822469/file.html[/zippy]

Zippy upload, voor degene die niet willen liken of hem niet gedownload krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hel-den!
Oude Zany plaat gevoel met een moderne feel. Geweldige plaat!

Elexz schreef:
Godverdomme ik ben dat liken zo beu he. Het gaat echt alleen maar om de fame, trieste kutmensen.. Hadden ze in 2002 eens moeten proberen. No way dat er dan iemand geliked zou hebben. Zou instant een afgang geweest zijn voor alle HS luisteraars en die naam zou nooit meer serieus genomen worden... Nogmaals: Kutscene.

Het verschil is wel dat er nog nooit zoveel muziek is weggegeven. Krijg je een track (die in "jouw tijd" niet uit zou komen) voor niets, loop je nog te zeuren. Heel erg kinderachtig.

Als je moet liken om iets te kunnen krijgen vind ik het niet bepaald ''gratis'' want er staat wel iets tegenover. Iets fucking irritants en dan is het nog crap ook. Moet ik dat gaan waarderen? Ga toch weg man. Wat je daarna zegt vat ik niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan wacht je 1 dag en dan pak je hem van zippyshare af. Helemaal zonder likes, dan blij? Waar je jezelf in godsnaam druk om kan maken zeg. Je krijgt een track van een artiest die daar veel tijd in heeft gestoken en dan ga je vervolgens klagen dat je dat ene beetje moeite in iets moet steken.

Mijn punt is duidelijk hopelijk. Je hebt hier in ieder geval genoeg je onvrede geuit, dus het lijkt me tijd dat je weggaat uit dit topic en mensen over de track laat praten dat kleine beetje moeite er voor over hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

E-rik schreef:
[zippy]http://www5.zippyshare.com/v/77822469/file.html[/zippy]

Zippy upload, voor degene die niet willen liken of hem niet gedownload krijgen

dankje!!! maar er zaten toch meer free tracks bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 15:18 
 
Hardtraxx Elite

Vindt dit echt een top plaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
dankje!!! maar er zaten toch meer free tracks bij?

Je kan nog 2 radio edits van Submotion downloaden, maar die staan, als goed is, al ergens op het forum :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 17:18 
 
Hardtraxx Elite

Jaaaa vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Khadber schreef:
Hel-den!
Oude Zany plaat gevoel met een moderne feel. Geweldige plaat!

Elexz schreef:
Godverdomme ik ben dat liken zo beu he. Het gaat echt alleen maar om de fame, trieste kutmensen.. Hadden ze in 2002 eens moeten proberen. No way dat er dan iemand geliked zou hebben. Zou instant een afgang geweest zijn voor alle HS luisteraars en die naam zou nooit meer serieus genomen worden... Nogmaals: Kutscene.

Het verschil is wel dat er nog nooit zoveel muziek is weggegeven. Krijg je een track (die in "jouw tijd" niet uit zou komen) voor niets, loop je nog te zeuren. Heel erg kinderachtig.

Als je moet liken om iets te kunnen krijgen vind ik het niet bepaald ''gratis'' want er staat wel iets tegenover. Iets fucking irritants en dan is het nog crap ook. Moet ik dat gaan waarderen? Ga toch weg man. Wat je daarna zegt vat ik niet helemaal.

Het is heel erg makkelijk hoor! Gewoon niet liken, is er toch ook niks aan de hand? Door zitten zeiken om niks is ook een vak.

Best lekker plaatje overigens!Jammer hoe de kick op zn hoogst klinkt.. klinkt alsof t niet helemaal klopt helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 22:50 
 
Hardtraxx Addict

Elexz schreef:
Godverdomme ik ben dat liken zo beu he. Het gaat echt alleen maar om de fame, trieste kutmensen.. Hadden ze in 2002 eens moeten proberen. No way dat er dan iemand geliked zou hebben. Zou instant een afgang geweest zijn voor alle HS luisteraars en die naam zou nooit meer serieus genomen worden... Nogmaals: Kutscene.


Wtf heeft 2002 ermee te maken. Als er toen facebook was geweest en dat was zo populair geweest dan was het niet anders geweest hoor. Alsof omdat je het moet liken om het te kunnen downloaden het ineens enkel nog om de fame gaat. Het heeft overigens echt niets met de scene te maken want dit gebeurt in meerdere scenes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Als er toen facebook was geweest en dat was zo populair geweest dan was het niet anders geweest hoor.

Dit is echt een van de domste vergelijkingen die ik in tijden gelezen heb.

Phase 2 schreef:
Alsof omdat je het moet liken om het te kunnen downloaden het ineens enkel nog om de fame gaat.

Ja. In deze scene wel.

Phase 2 schreef:
Het heeft overigens echt niets met de scene te maken want dit gebeurt in meerdere scenes.

Jawel, wel als je kijkt naar wat voor revolutie Hardstyle heeft ondergaan. Overigens ook deels antwoord op je tweede stelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 11:27 
 
Hardtraxx Addict

Jij bent degene die over facebook begint hoor en 2002 er uit het niets bij trekt.

Hoe weet jij nou of het die mensen om de fame gaat of dat het enkel bij de artiesten in de hardstyle om de fame gaat.

Wat jij denkt of vindt is geen feit he.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks