ja heb je gelijk inJurheinen wrote:Te groot vinden voor Spoontech maar niet voor Gearbox?Forbidden Phobia wrote:@Thepump: ja gearbox... geen idee waarom maar vind 'm daar wel goed bijpassen.. hoop niet dat die naar Spoontech gaat want daar vind ik hem te groot voor.
Related topics
- View the latest post: [Free Release] Abyss & Judge - No Escape
- View the latest post: Dark Pact - Abyss
- View the latest post: Hard Driver - Abyss Of Darkness / Your Surrender (Feat. Szen) (DWX129)
- View the latest post: Hard Driver - Abyss Of Darkness
- View the latest post: Shockerz ft Atmozfears - Spiritual Abyss
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
En ik wacht gvd ook nog steeds op CrueltyForbidden Phobia wrote:bij TillT duurt het veeels te lang.. ADKOT had ook al in 2012 uit kunnen komen.. en Mistress release had ook veel eerder uit kunnen komen.. ik vind dit echt zwaar slecht..Trobi2012 wrote:Heb je ook niet het gevoel dat TiLLT! helemaal niet veel heeft uitgebracht ?ja maar waar gaat iedereen dan heen? Chris One en Solutio & The I's blijven dan nog over.. naja The Beholder ook maar hoor je ook geen **** van
2010 - 2012 hebben we goede tijdperk bij TILLT! en nu hoor je het heel minder behalve die chris one release.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
jaaa Cruelty!! maar die was nog niet helemaal af volgens mij.
Fuzzylogic wrote:En ik wacht gvd ook nog steeds op Cruelty
Hoe voorspelbaar wil je het hebben..Cruelty wrote:BEN ER!