Hardtraxxer
562 posts member since 2008
last seen May 2013
Ran-D - Pas Americano

WEB-Release: 23-09-2010

Code: Select all

Yow guys, you can now download my Americano Bootleg for free at www.ran-d.com , it's under podcasts, have fun with it!
http://www.ran-d.com//music/Ran-D%20-%2 ... ricano.mp3
Opslaan Als

Of simpel: http://www48.zippyshare.com/v/88729012/file.html
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
wel lache voor een paar keer.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Deze sla ik over. Wacht wel op in for the kill bootleg ^^
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Hier zat ik op te wachten :D :loving:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 10 days ago
leuk dat hij hem als free release doet
geen top nummer, maar voor een paar keer vind ik hem best vet :D
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Wel geinig ja, klinkt wel lekker
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
kvind het wel een vette bootleg:P...nu nog wacht op die andere
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Heerlijk dat deuntje ^^ Dit nummertje is leuk en heerlijk als het opeens onverwachts komt.
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
Nu die In For the kill(bootleg remix)
:drool:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
:woot:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Mij maakt ie dr niet blij mee, een hoop anderen gelukkig wel.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Waarom de hell wordt hier positief op gereageerd, terwijl dit net zulke meuk is als LTBK, die helemaal de grond in is geboord?!

Als er HHZ - Pas Americano had gestaan, was de wereld te klein met klagers, maar nu er Ran-D voor staat, is het ineens heldig? :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Chukkels wrote:Waarom de hell wordt hier positief op gereageerd, terwijl dit net zulke meuk is als LTBK, die helemaal de grond in is geboord?!

Als er HHZ - Pas Americano had gestaan, was de wereld te klein met klagers, maar nu er Ran-D voor staat, is het ineens heldig? :thumbdown:
LTBK vond ik ook best leuk om een keer te horen, maar meer ook niet
hierbij precies hetzelfde ^^
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Dit is een stuk beter geproduceerd en afgewerkt dan LTBK imo. Vind t best een relaxt bootlegje, maar niet geweldig ofzo. Vond ik overigens ook bij LTBK. Zou t eigenlijk het liefst niet op een feest horen, hoogstens als opener of even kort een paar minuutjes als 'break', snel doorgemixt.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Oxbow wrote:
Chukkels wrote:Waarom de hell wordt hier positief op gereageerd, terwijl dit net zulke meuk is als LTBK, die helemaal de grond in is geboord?!

Het ging bij LTBK meer om verloedering van de hardstyle, wat met dit nummer ook precies het geval is.
Hardtraxx Addict
1165 posts member since 2009
gewoon prut...
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Chukkels wrote:
Oxbow wrote:

Het ging bij LTBK meer om verloedering van de hardstyle, wat met dit nummer ook precies het geval is.
ja ik ken de discussie nog wel, maar duidelijk verschil is hier dat Ran-D hem maar weinig heeft gedraaid en er uiteindelijk een Free Release van maakt waar hij verder niks aan verdiend. Headhunterz heeft dit meer uitgemolken en ook op z'n album gepleurd eveneens als web verkocht. Ik zie dit meer als zomertooltje van Ran-D die hij deelt omdat hij hem verder toch niet meer gaat draaien, want het origineel komt bij iedereen ze strot uit ^^
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
LTBK was tof alleen nadat hij overal kapot is gedraaid ben ik er gewoon klaar mee. Dit vind ik gewoon geen reet aan, vanaf het begin al.
Hardtraxxer
446 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Oxbow wrote:ja ik ken de discussie nog wel, maar duidelijk verschil is hier dat Ran-D hem maar weinig heeft gedraaid en er uiteindelijk een Free Release van maakt waar hij verder niks aan verdiend. Headhunterz heeft dit meer uitgemolken en ook op z'n album gepleurd eveneens als web verkocht. Ik zie dit meer als zomertooltje van Ran-D die hij deelt omdat hij hem verder toch niet meer gaat draaien, want het origineel komt bij iedereen ze strot uit ^^
Nou ik heb 'm anders toch de nodige keren horen langskomen hoor! :huh:
Beter dat ie 'm gratis wegdoet, wel fijn nummertje :)
T
7 posts member since 2009
last seen Apr 2014
Beetje amateuristisch :x
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Eens met Oxbow. Leuk plaatje voor n paar keer of als opener of zo. Als ik hem binnenkort op een niet-hardstyle feest hoor ben ik bang dat ik mijn mening wel ga bijstellen. :$
A

Ran-D gebruikt dan ook andere sounds... Wel aardig, niet bijzonder, ik wacht liever op In For The Kill :)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Leuk voor een paar keer, verder is dit gewoon meuk :)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
weer een soort Hate it or love it ...... 1x horen is die wel leuk.. maar daarna vind ik er niks meer aan :yawn:
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Altijd leuk zo'n free release ^^