Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
:sick:
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Chukkels wrote:Waarom de hell wordt hier positief op gereageerd, terwijl dit net zulke meuk is als LTBK, die helemaal de grond in is geboord?!

Als er HHZ - Pas Americano had gestaan, was de wereld te klein met klagers, maar nu er Ran-D voor staat, is het ineens heldig? :thumbdown:
Headhunterz - Let The Bass Kick: Slappe synth, datslome stuk met die hardstyle kick klinkt nergens naar. Vervolgens het Let The Bass Kick melodietje in hardstyle tempo, klinkt al aardig. De daarop volgende climax klinkt nergens naar, slappe melodie die totaal niet samen gaat met het Let The Bass Kick melodietje. Daarbij verveelt het nummer na 3 keer luisteren.
Ran-D - Pas Americano: Lekker nummer, knalt er lekker in. Klinkt ook niet super professioneel, maar is een leuke Bootleg. Daarbij gratis.
Hardtraxxer
400 posts member since 2009
last seen Jun 2016
Leuk voor even.. Gaat snel vervelen. :')
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Nice
Hardtraxxer
235 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Vind het niet zo heel top...
Niet mijn ding danmaar..
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vind het wel een dikke plaat. Voornamelijk omdat We No Speak Americano onze vakantie hit was ^^
Hardtraxx Addict
1476 posts member since 2008
last seen Nov 2012
Vind hem wel leuk :D
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Vind het wel een leuke plaat hoor ! :) Maar met leuk is ook alles gezegd, maar kun je niet verwachten van een free release toch ;)
T
Hardtraxx Newbie
35 posts member since 2010
last seen Dec 2010
leuk dat hier tijd in is gestoken, wijs dat ze beseften dat deze als free release moest komen
Last edited by The Apprentice on 23 Sep 2010 21:43, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Lekkah lekkah lekkah! :love:
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Vind het wel ok, maar kijk toch uit naar de In for the kill bootleg, veeeeeel lekkerder! :loving:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Arthurhoihoi wrote:
Chukkels wrote:Waarom de hell wordt hier positief op gereageerd, terwijl dit net zulke meuk is als LTBK, die helemaal de grond in is geboord?!

Als er HHZ - Pas Americano had gestaan, was de wereld te klein met klagers, maar nu er Ran-D voor staat, is het ineens heldig? :thumbdown:
Headhunterz - Let The Bass Kick: Slappe synth, datslome stuk met die hardstyle kick klinkt nergens naar. Vervolgens het Let The Bass Kick melodietje in hardstyle tempo, klinkt al aardig. De daarop volgende climax klinkt nergens naar, slappe melodie die totaal niet samen gaat met het Let The Bass Kick melodietje. Daarbij verveelt het nummer na 3 keer luisteren.
Ran-D - Pas Americano: Lekker nummer, knalt er lekker in. Klinkt ook niet super professioneel, maar is een leuke Bootleg. Daarbij gratis.
had het zelf niet beter kunnen zeggen!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Leuke track, op The Qontinent heel tof om te horen!

Zeker even meenemen.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Leuke track. Als iemand, van buiten de hardstyle, die een keer hoort denkt hij, hee die ken ik, en dan BAM! :yay:
LTBK vond ik ook wel een lekkere track, alleen te vaak voorbij horen komen. Deze heeft volgens mij nog niet in zoveel setjes gezeten. Zal vast zo zijn dat Ran-d het een paar keer heeft gedraaid. Maar daar was ik dan niet bij. :P
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
voor op een house feest om hier mee aftesluiten is best te doen opzich :D
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
the_sequence wrote:voor op een house feest om hier mee aftesluiten is best te doen opzich :D
:lol:
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Kevin-Raw wrote:weer een soort Hate it or love it ...... 1x horen is die wel leuk.. maar daarna vind ik er niks meer aan :yawn:
Ik snap niet waarom je hem opeens vergelijkt met Hate it or love it. :S

De vergelijking met LTBK is natuurlijk terecht, beide een massa-productie nummer van de hitlijsten waar weer veel te veel aan verdient wordt, en door een klein simpele edit er van te maken wordt ie al een stuk beter te doen... blijft helaas over dat het voor een paar keer leuk is maar verder ook niet. Ik kan het trouwens wel goed waarderen als ze hem op een niet-hardstylefeest draaien, haal ik toch nog mijn gram :D

Om terug te komen op Hate it or Love it.... Het kan natuurlijk altijd zijn dat jij die plaat niks vind, maar het is nog steeds een van mijn all-time favorites. Waarom? Omdat ik er goeie herinneringen aan heb, dat is 1. Maar verder omdat het gewoon een topplaat is, vooral de live edit, die vocals zijn zwaar nice maar ook de normale intro is goed te doen. Als je het mij vraagt zou ik Headhunterz haast gaan doneren als ie weer van dat soort tracks maakt..... Zucht, waar is de tijd dat Headhunterz de hits in grote aantallen achter elkaar op een vinylletje knalde :(

edit: Niet dat ik de nummers die hij tegenwoordig maakt helemaal niks vind, maar vergeleken met een paar jaar terug, nee dan heb ik liever dat. Ik dacht net eens goed na, maar ik mis de laatste tijd bij Willem de liefde voor de muziek, hij produceert niet meer met z'n hart maar met z'n hoofd.
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2014
vetjes!!!
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
vind hem leuk alleen veel te langdradig!
G
yaaaaay!
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
weetje hoe het nou zit bij LTBK
eerst die edit die hij op Q-Base draaide, die klonk vet maar toen veranderde hij het met een stom deuntje waardoor iedereen hem opeens minder vond
maar goed, dit is gewoon sneller en kick eronder, leuk voor free maar zulk soort dingen moeten ze absoluut niet te vaak gaan doen!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
frankhardenberg wrote:weetje hoe het nou zit bij LTBK
eerst die edit die hij op Q-Base draaide, die klonk vet maar toen veranderde hij het met een stom deuntje waardoor iedereen hem opeens minder vond
maar goed, dit is gewoon sneller en kick eronder, leuk voor free maar zulk soort dingen moeten ze absoluut niet te vaak gaan doen!
Volgens mij gewoon hetzelfde hoor. De eerste sample (YT video) die verscheen bevatte alleen de mid intro, mss vandaar ;)
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
lijkt wel of iedereen hem goed vind omdat er ran-d vorstaat

ik vind um egt helemaal niks
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
op een feest knallen die kicks best wel, maar hoe hard ik hem hier ook zet het knalt niet... Erg jammer ;)
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Heb je he met gratis releases.
Nu maar hopen dat Fanatics gauw komt want die is zo geil he! :love: :drool: