Last edited by MYTZE on 02 Jan 2018 18:56, edited 4 times in total.
Related topics
- View the latest post: Ran-D Back In Time | X-Qlusive Ran-D 2017
- View the latest post: D-Sturb & Sefa - Nothing Like The Oldschool (D-Sturb Edit)
- View the latest post: Warface & Frequencerz - Menace (D-Sturb Remix / D-Sturb Level 3 'The Breakthrough' Remix)
- View the latest post: Ran-D & D-Sturb ft. XCEPTION - Dance With The Devil (Kick Edit) (ROUGH289)
- View the latest post: Ran-D & D-Sturb ft. XCEPTION - Dance With The Devil (ROUGH177)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Leuke melodie, komt er dan toch een D-Sturb plaat die me pakt? 
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Mid en mid-intro doen me denken aan Ran-D's oudere platen. Geslaagde collab op dit gehoor 
Wel vette track, maar hoor veel te weinig D-Sturb elementen, jammer! Dat Ran-D stijltje kennen we nu wel.
-
V
- 9 posts member since 2016
- last seen Jan 2017
Ik gun D-Sturb alles van harte, maar komen al deze collabs niet veel te vroeg? Ik heb deze man meerdere malen zien draaien en hij is werkelijk in staat om de hele zaal in slaap te draaien. 0 entertainment, amper/geen sterke tracks en wel met alle grote namen collaben en hierdoor veel boekingen binnen harken? Jammer!
Weet niet waar jij een setje hebt meegemaakt, maar ik heb meerdere setjes meegemaakt en herken hier echt 0 vanVanHanegem wrote:Ik gun D-Sturb alles van harte, maar komen al deze collabs niet veel te vroeg? Ik heb deze man meerdere malen zien draaien en hij is werkelijk in staat om de hele zaal in slaap te draaien. 0 entertainment, amper/geen sterke tracks en wel met alle grote namen collaben en hierdoor veel boekingen binnen harken? Jammer!
Ik herken het anders wel. Snap nog altijd niet waarom hij plots zo populair is.Rickzel wrote:Weet niet waar jij een setje hebt meegemaakt, maar ik heb meerdere setjes meegemaakt en herken hier echt 0 vanVanHanegem wrote:Ik gun D-Sturb alles van harte, maar komen al deze collabs niet veel te vroeg? Ik heb deze man meerdere malen zien draaien en hij is werkelijk in staat om de hele zaal in slaap te draaien. 0 entertainment, amper/geen sterke tracks en wel met alle grote namen collaben en hierdoor veel boekingen binnen harken? Jammer!
Ran-D komt de laatste tijd met heel wat fijne platen, waaronder deze. Melodie die wel snel blijft hangen, lekkere drive. Het enige wat mij stoort zijn de kickrolls. En dat vind ik vreemd, aangezien D-Sturb een artiest is die zich typeert door die kickrolls. Het lijkt daarom alsof die kickrolls er in zijn gezet puur vanwege dat er kickrolls in konden. En dat was niet per se nodig. Misschien praat ik onzin, maar zo denk ik er over 
Helemaal mee eens. Had graag iets meer invloed van D-Sturb in deze collab gehoord.Rickzel wrote:Wel vette track, maar hoor veel te weinig D-Sturb elementen, jammer! Dat Ran-D stijltje kennen we nu wel.
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Heerlijk nummer!! 
Erg vet nummer. Goede melodie ook. 
-
S
Ran-D-Sturb hahahahaha
-
HHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2015