Free download:
Porter Robinson - Fellow Feeling (Wasted Penguinz Remix)
http://wastedpenguinz.com/download/overview.php
http://wastedpenguinz.com/download/download.php
Related topics
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Skrillex & Porter Robinson & Bibi Bourelly - Still Here (With The Ones That I Came With) (Audiotricz & Ecstatic Bootleg)
- View the latest post: Porter Robinson - Spitfire (Endymion Bootleg)
- View the latest post: Wasted Penguinz Feat. MC Nolz - Let's Get Wasted (Wasted Festival Anthem 2013 DJ Mix)
- View the latest post: Wasted Penguinz ft. MC Nolz - Let's Get Wasted (Official Wasted Festival Anthem 2013)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Deze is wel heel fijn zeg, zoveel gevoel in deze. Dit klinkt toch zoveel chiller en fijner dan sommige platen van het album. Dit stijltje van WP zal mij echt nooit vervelen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ik was eerst een beetje sceptisch als groot Porter fan. Fellow Feeling is één van de dikste tracks op Worlds, maar hoe de fuck ga je daar een hardstyle remix van maken? Vet gedaan dit, zou me niet verbazen als hij dit zelf een keer draait. Publiek geheim dat Portertje iets harder niet schuwt.
Kan iemand even een zippy of iets plaatsen?
Tuurlijkpatrickjeb wrote:Kan iemand even een zippy of iets plaatsen?
https://www56.zippyshare.com/v/MQshUGag/file.html
100% eens met bovenstaande.Revolting Against wrote:Ik was eerst een beetje sceptisch als groot Porter fan. Fellow Feeling is één van de dikste tracks op Worlds, maar hoe de fuck ga je daar een hardstyle remix van maken? Vet gedaan dit...
Toch niet zo een heel publiek geheim?:D Draaide als Porter Robinson al regelmatig hardstyle, hardtechno, schranz, hardcore en industrial en als Virtual Self nu standaard de helft van zijn set in die laatste genres.Revolting Against wrote:Ik was eerst een beetje sceptisch als groot Porter fan. Fellow Feeling is één van de dikste tracks op Worlds, maar hoe de fuck ga je daar een hardstyle remix van maken? Vet gedaan dit, zou me niet verbazen als hij dit zelf een keer draait. Publiek geheim dat Portertje iets harder niet schuwt.
Voor de rest helemaal met je eens en vind het ook echt een verrassend leuke remix geworden
Origineel is echt steengoed. Hoewel het lastig is om die feels in een ander jasje te steken en dit ook te langdradig zou zijn voor een hardstyle plaat, moet ik zeggen dat dit een hele fijne remix is. Gaat zeker vaker aan
Ontzettend toffe plaat, deze kende ik nog niet
.
Porter Robinson kende ik ook nog niet, dus dat ook even verder opzoeken.
Porter Robinson kende ik ook nog niet, dus dat ook even verder opzoeken.
Oja! Wat een baas ook.
Denk het wel maatje!Goldenstyle wrote:Iemand deze nog?
pro tip: kijk eens op lololyrics