Volledig verandert van mening. Na een paar keer gehoord te hebben en afgelopen weekend live gehoord te hebben bij XXlerator is dit toch weer een geweldige plaat van Bob. Melodie pakt me nu wel helemaal. In het begin moest ik er een beetje aan wennen ofzo. De sfeer in de break is ook weer magistraal.Analoxx wrote:Vind de reacties ook wel echt overdreven hierOndanks dat ik ook een ongelofelijke fan van B-Front ben vind ik deze niet extreem bijzonder. De break vind ik wel erg gaaf maar duurt wel iets te lang. De melodie in de climax vind ik dan niet zo pakkend en ben inderdaad bang dat deze me snel verveeld. Misschien een keer live aanschouwen voor een definitief oordeel. Outro is wel echt gruwelijk
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
-
DHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2014
- last seen Oct 2014
Wat een maffe reacties hier, die ook nog eens voortvloeien uit maar een simpele remix van B-front..
Even lekker totaal uit zijn verband rukken enzo
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Iets wat simpel is kan natuurlijk ook heel effectief zijn! Erg onderbouwende kritiek ook!DiederikBlock wrote:Wat een maffe reacties hier, die ook nog eens voortvloeien uit maar een simpele remix van B-front..![]()
Dit vind ik een beetje raar, kritiek en feedback vraag je maar in het desbetreffende forum. (Producers Corner)Analoxx wrote: Erg onderbouwende kritiek ook!
Ik vind de vergelijking met Mysterias en Inner Creativity een beetje overdreven, voor mij komt dit nummer er nog niet bij in de buurt, maar dat heeft meer te maken met de kwaliteit van eerst genoemde tracks.
Maar zoals gezegd is het ook een kwestie van smaak, voor mij gaat dit stijltje gewoon voorlopig nog niet vervelen en vind ik het gewoon weer een heel erg goed nummer. Alleen track van het jaar zou ik het niet willen noemen
Maar zoals gezegd is het ook een kwestie van smaak, voor mij gaat dit stijltje gewoon voorlopig nog niet vervelen en vind ik het gewoon weer een heel erg goed nummer. Alleen track van het jaar zou ik het niet willen noemen
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Wil gewoon van hem weten wat hij dan zo simpel vindt.Raven wrote:Dit vind ik een beetje raar, kritiek en feedback vraag je maar in het desbetreffende forum. (Producers Corner)Analoxx wrote: Erg onderbouwende kritiek ook!
Wat een track! Lijkt wel op zijn andere tracks maar dat hoort gewoon bij dezelfde artiest.
Dit zet ik 10 keer liever op dan 90% van de hardstyle dat het afgelopen jaar is uit gekomen.
Wat mij betreft een mogelijke TOTY. Ik vind deze vetter dan bijvoorbeeld blackness terwijl die
ook van bob is, en ook enigzins in dezelfde stijl maar de reacties bij dit nummer zijn veel
beter en ook nog eens veel meer in zo'n korte tijd. Het zou nergens op slaan als je een
track minder vet gaat vinden omdat het op een andere track lijkt. Dan zeg je eigenlijk
dat je deze track wel vet had gevonden als die voor mysterias, inner creativity etc.
uit was gekomen.
Eindelijk!
Ik was al een fan van het origineel van Zero Gravity en nu weet B-Front er een gruwelijk dikke remix van te maken. Hopen dat ik deze snel live te horen ga krijgen
Ik was al een fan van het origineel van Zero Gravity en nu weet B-Front er een gruwelijk dikke remix van te maken. Hopen dat ik deze snel live te horen ga krijgen
Dat zegt ook niemand. De consensus hier is juist dat het op zichzelf staand weer een prima track is, alleen meer van hetzelfde. Als ik je nu een bord patat voor schijf eet je hem ongetwijfeld op, maar gebeurt dat elke dag, dan slaat zelfs de grootste liefhebber hem ook nog wel een keer af.YWalen wrote:Het zou nergens op slaan als je een track minder vet gaat vinden omdat het op een andere track lijkt. Dan zeg je eigenlijk dat je deze track wel vet had gevonden als die voor mysterias, inner creativity etc. uit was gekomen.
Vind er zo op het eerste gehoor niet heel veel aan tbh. Wel vette sfeer en dergelijken, maar ik vind de melodieën in de climaxes maar raar in elkaar steken. Outro wel vet.
-
BHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Wat een heerlijke track, en wat een sfeertje in deze track
Voor mij één van de beste platen van dit jaar!
Voor mij één van de beste platen van dit jaar!
Het is een Bootleg 
View on SoundCloud
NVM, toch een remix
https://www.facebook.com/djbfront/posts ... 0685624166
View on SoundCloud
NVM, toch een remix
Last edited by Paultheone on 18 Oct 2014 13:29, edited 1 time in total.
Heerlijke plaat weer, idd typische B-Front stijl, maar gewoon weer een pareltje.
Sommige discussies gaan btw nergens meer over, je houdt van een track of niet. Of is het nu standaard om van elke nieuwe track een 4/5 pagina durende discussie te maken?
Sommige discussies gaan btw nergens meer over, je houdt van een track of niet. Of is het nu standaard om van elke nieuwe track een 4/5 pagina durende discussie te maken?
tuurlijk wordt er soms zwaar langs elkaar heen geluld, maar daar is het toch een forum voor 
Het is een remix, en hij heeft hem vanuit die TLC reclame gehoord.Paultheone wrote:Het is een Bootleg
View on SoundCloud
NVM, toch een remix
http://tvblik.nl/barend-en-wijnand/17-oktober-2014
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Want gister live gehoord?Cruelty wrote:Mijn mening is wat veranderd, vind hem nu geweldig.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Reupload:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Jaaa deze weet me steeds meer te pakken! Kan niet wachten om deze live te horen! 
Moest er even aan wennen, maar ik vind em echt leuk nu. Heerlijke sfeer 
B-Front zoals we hem kennen
Wat gruwelijk dik is dit weer zeg, sfeertje wat 'ie hier weet neer te zetten sleurt me helemaal mee de track in.
Deze kan voor mij in het rijtje Mysterias, Inner Creativity, Undiscovered, Musical Analysis etc.

Wat gruwelijk dik is dit weer zeg, sfeertje wat 'ie hier weet neer te zetten sleurt me helemaal mee de track in.
Deze kan voor mij in het rijtje Mysterias, Inner Creativity, Undiscovered, Musical Analysis etc.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ik had deze nog niet gehoord. Goede track al moet ik nog even wennen aan de climax, de sfeer is weer top! 
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
Zaterdag voor het eerst live gehoord op Thrillogy. Tranen spatte uit me ogen, geweldig kippenvel magisch moment