A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Analoxx wrote:Vind de reacties ook wel echt overdreven hier :P Ondanks dat ik ook een ongelofelijke fan van B-Front ben vind ik deze niet extreem bijzonder. De break vind ik wel erg gaaf maar duurt wel iets te lang. De melodie in de climax vind ik dan niet zo pakkend en ben inderdaad bang dat deze me snel verveeld. Misschien een keer live aanschouwen voor een definitief oordeel. Outro is wel echt gruwelijk :)
Volledig verandert van mening. Na een paar keer gehoord te hebben en afgelopen weekend live gehoord te hebben bij XXlerator is dit toch weer een geweldige plaat van Bob. Melodie pakt me nu wel helemaal. In het begin moest ik er een beetje aan wennen ofzo. De sfeer in de break is ook weer magistraal. :), Ja ik ben om!
D
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2014
last seen Oct 2014
Wat een maffe reacties hier, die ook nog eens voortvloeien uit maar een simpele remix van B-front.. :/
Even lekker totaal uit zijn verband rukken enzo :P
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
DiederikBlock wrote:Wat een maffe reacties hier, die ook nog eens voortvloeien uit maar een simpele remix van B-front.. :/
Even lekker totaal uit zijn verband rukken enzo :P
Iets wat simpel is kan natuurlijk ook heel effectief zijn! Erg onderbouwende kritiek ook! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Analoxx wrote: Erg onderbouwende kritiek ook! :thumbup:
Dit vind ik een beetje raar, kritiek en feedback vraag je maar in het desbetreffende forum. (Producers Corner)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Ik vind de vergelijking met Mysterias en Inner Creativity een beetje overdreven, voor mij komt dit nummer er nog niet bij in de buurt, maar dat heeft meer te maken met de kwaliteit van eerst genoemde tracks.

Maar zoals gezegd is het ook een kwestie van smaak, voor mij gaat dit stijltje gewoon voorlopig nog niet vervelen en vind ik het gewoon weer een heel erg goed nummer. Alleen track van het jaar zou ik het niet willen noemen :)
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Raven wrote:
Analoxx wrote: Erg onderbouwende kritiek ook! :thumbup:
Dit vind ik een beetje raar, kritiek en feedback vraag je maar in het desbetreffende forum. (Producers Corner)
Wil gewoon van hem weten wat hij dan zo simpel vindt.
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 15 days ago
:loving: :loving: :loving:
Wat een track! Lijkt wel op zijn andere tracks maar dat hoort gewoon bij dezelfde artiest.
Dit zet ik 10 keer liever op dan 90% van de hardstyle dat het afgelopen jaar is uit gekomen.
Wat mij betreft een mogelijke TOTY. Ik vind deze vetter dan bijvoorbeeld blackness terwijl die
ook van bob is, en ook enigzins in dezelfde stijl maar de reacties bij dit nummer zijn veel
beter en ook nog eens veel meer in zo'n korte tijd. Het zou nergens op slaan als je een
track minder vet gaat vinden omdat het op een andere track lijkt. Dan zeg je eigenlijk
dat je deze track wel vet had gevonden als die voor mysterias, inner creativity etc.
uit was gekomen.
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Eindelijk!

Ik was al een fan van het origineel van Zero Gravity en nu weet B-Front er een gruwelijk dikke remix van te maken. Hopen dat ik deze snel live te horen ga krijgen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
YWalen wrote:Het zou nergens op slaan als je een track minder vet gaat vinden omdat het op een andere track lijkt. Dan zeg je eigenlijk dat je deze track wel vet had gevonden als die voor mysterias, inner creativity etc. uit was gekomen.
Dat zegt ook niemand. De consensus hier is juist dat het op zichzelf staand weer een prima track is, alleen meer van hetzelfde. Als ik je nu een bord patat voor schijf eet je hem ongetwijfeld op, maar gebeurt dat elke dag, dan slaat zelfs de grootste liefhebber hem ook nog wel een keer af.
Hardtraxxer
231 posts member since 2014
last seen Aug 2018
Gehoord op Xxlerator raw :love:
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
(L) :bomb:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Vind er zo op het eerste gehoor niet heel veel aan tbh. Wel vette sfeer en dergelijken, maar ik vind de melodieën in de climaxes maar raar in elkaar steken. Outro wel vet.
B
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Wat een heerlijke track, en wat een sfeertje in deze track :love:
Voor mij één van de beste platen van dit jaar! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Het is een Bootleg :)

View on SoundCloud

NVM, toch een remix

https://www.facebook.com/djbfront/posts ... 0685624166
Last edited by Paultheone on 18 Oct 2014 13:29, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Heerlijke plaat weer, idd typische B-Front stijl, maar gewoon weer een pareltje.

Sommige discussies gaan btw nergens meer over, je houdt van een track of niet. Of is het nu standaard om van elke nieuwe track een 4/5 pagina durende discussie te maken?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
tuurlijk wordt er soms zwaar langs elkaar heen geluld, maar daar is het toch een forum voor >.<
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
Paultheone wrote:Het is een Bootleg :)
View on SoundCloud
NVM, toch een remix
https://www.facebook.com/djbfront/posts ... 0685624166
Het is een remix, en hij heeft hem vanuit die TLC reclame gehoord.

http://tvblik.nl/barend-en-wijnand/17-oktober-2014
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Cruelty wrote:Mijn mening is wat veranderd, vind hem nu geweldig :worship: .
Want gister live gehoord? :yes:
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Reupload:
View on SoundCloud
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Man man man, die break :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Jaaa deze weet me steeds meer te pakken! Kan niet wachten om deze live te horen! :D
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Moest er even aan wennen, maar ik vind em echt leuk nu. Heerlijke sfeer ^^
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
B-Front zoals we hem kennen :worship:
Wat gruwelijk dik is dit weer zeg, sfeertje wat 'ie hier weet neer te zetten sleurt me helemaal mee de track in.
Deze kan voor mij in het rijtje Mysterias, Inner Creativity, Undiscovered, Musical Analysis etc. :thumbsup: :love:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ik had deze nog niet gehoord. Goede track al moet ik nog even wennen aan de climax, de sfeer is weer top! :)
P
Hardtraxx Veteran
5056 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Zaterdag voor het eerst live gehoord op Thrillogy. Tranen spatte uit me ogen, geweldig kippenvel magisch moment :love: