Deze plaat lijkt me echt heel dik live 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Wil deze kicks graag eens in betere kwaliteit horen 
Tracks als Assquake en How Low Can You Go van Geck-o komen er aardig in de buurt qua kicksRoyAPO wrote:Ik vind de eerste kick van de laatste climax zo diep en laag gaan. Heb dat nog nooit eerder gehoord. Is dr een voorbeeldje van een gelijkwaardige plaat?
Een gemiddelde industrial plaat van TOA, Mindustries van voor 2014 past hier ook wel bij.PNXRMX wrote:Tracks als Assquake en How Low Can You Go van Geck-o komen er aardig in de buurt qua kicksRoyAPO wrote:Ik vind de eerste kick van de laatste climax zo diep en laag gaan. Heb dat nog nooit eerder gehoord. Is dr een voorbeeldje van een gelijkwaardige plaat?
Mindustries - The Arrival bijvoorbeeld of The Outside Agency - Frack
Die van Geck-O komt idd best wel in de buurt. De vergelijking met TOA zie ik niet alleen
-
MHardtraxx Veteran
- 14188 posts member since 2013
https://www.facebook.com/MaliceRaw/vide ... 415910840/
Free release @ 20k likes
Die kick op 1:47 in HQ

Free release @ 20k likes
Die kick op 1:47 in HQ
Verdumme ik vind m best dik. Ik word ook echt vrolijk van die vocals, heel raar 
Ik ben enthousiast! Live gaat deze ook heel lekker.
Vind dit niet zo veel, gaat live wel hard. Maar na de derde kick weet je het wel. Enkel de laatste kick vind ik vet 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Is toch ook niet normaal meer die kickMitzinator wrote:https://www.facebook.com/MaliceRaw/vide ... 415910840/
Free release @ 20k likes
Die kick op 1:47 in HQ![]()
Eerste twee kicks klinken in hq minder vet dan ik verwacht had. Eerste kick in de climax vind ik gru-we-lijk, kick die daarna komt vind ik dan weer helemaal kut.
Vooral live, een leuk plaatje wel.
Vooral live, een leuk plaatje wel.
Beste Malice plaat so far dit imo, echt idioot vet.
Deze track is mijn TOTY. Man, wat een gruwelijk nummer. Die kicks.. 
Beter dan ik gewend ben van Malice. Kick is wel gruwelijk en die vage techno sounds zijn master.
Lage diepe kicks.RoyAPO wrote:Die van Geck-O komt idd best wel in de buurt. De vergelijking met TOA zie ik niet alleen
Veel industrial/crossbreed heeft dat.
Cubic Nomad & The Relic - Walker (Sei2ure Remix) bijvoorbeeld
Die kicks op 1:47, man man man wat vet! 
Eigenlijk is t nauwelijks een kick, maar alleen hele lage bass. Mooi.
Eigenlijk heeft ook deze plaat weer hetzelfde als zovele Malice en Rebelion platen. Er zit 1, soms 2 kicks in die vet zijn. Hier is die enorme diepe kick echt enorm vet. Maar de andere kicks die gebruikt worden zijn dan weer de standaard Malice kicks die je vaker hoort, die het live wel goed zullen doen, maar zo thuis vind ik ze niet echt geweldig.
Als ik deze op mijn mobiel luister (samsung galaxy s3) klinkt de kick bij 1:47 echt als een dof geluidje zonder bass
Op mijn HIFI SURROUND SYSTEM klinkt die wel heel dik
Last edited by Danny Phantom on 04 May 2017 14:42, edited 1 time in total.
/cringeDanny Phantom wrote:lekkere speakertjes
patrickjeb wrote:/cringeDanny Phantom wrote:HIFI SURROUND SYSTEM