Klinkt pittig vet dit 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
O.B.I. - Girls Love Techno (Malice Bootleg)
Dat is me verdorie toch een plaatje hoor 
Haha het is echt hit or miss met Gearbox, maar dit vind ik echt weer super vet!
Dit is echt super vet! Zaterdag op Xxlerator maar even een kijkje nemen aangezien ze toch gelijk staan met Radical 
Precies wat ik ook wilde zeggen. Dit klinkt ineens weer enorm interessant.Rickzel wrote:Haha het is echt hit or miss met Gearbox, maar dit vind ik echt weer super vet!
Is die eerste kick nou een schranz kick?
Het origineel al 3x live gehoord, blijf ik een van de vetste hardtechno platen ooit vinden, deze remix is wel erg tof. Geeft er een hele nieuwe draai aan. Benieuwd naar een HQ!
Bwa dat is niet echt een schranz kick. Echt goeie schranz kicks zijn ook vaak gated. Dit is meer een goeie, stevige hardstyle kick in een schranz ritme ofzoZamble wrote:Precies wat ik ook wilde zeggen. Dit klinkt ineens weer enorm interessant.Rickzel wrote:Haha het is echt hit or miss met Gearbox, maar dit vind ik echt weer super vet!
Is die eerste kick nou een schranz kick?
Die climax heeft wel iets. Benieuwd naar hoe die in hq klinkt.
Dit klinkt heel erg vet
Maar goed zo hoor ik het
Die eerste kick is imo wel degelijk een schranzkick, maar klinkt alsof er minder ruis zeg maar op de kick zit, iets cleaner dan wat je in schranz hoort.Jonas wrote:Bwa dat is niet echt een schranz kick. Echt goeie schranz kicks zijn ook vaak gated. Dit is meer een goeie, stevige hardstyle kick in een schranz ritme ofzoZamble wrote:Precies wat ik ook wilde zeggen. Dit klinkt ineens weer enorm interessant.Rickzel wrote:Haha het is echt hit or miss met Gearbox, maar dit vind ik echt weer super vet!
Is die eerste kick nou een schranz kick?. Btw de originele plaat is idd een van de vetste schranz tracks ooit. Zou leuk zijn als die melodie ook in deze track gebruikt wordt, maar ik vrees er voor.
Maar goed zo hoor ik het
Wel leuk op zich, maar je hoort nog steeds pieuw pieuw in die kicks.
Weet iemand wanneer deze te luisteren is op YouTube of iets?
JupRowanyt1309 wrote:Weet iemand wanneer deze te luisteren is op YouTube of iets?
Zal nog wel even een tijd duren hoor.. Gearbox is sinds de groei niet zo snel meer met releasen & er ligt nog ongelovelijk veel materiaal op een release te wachtenRowanyt1309 wrote:Weet iemand wanneer deze te luisteren is op YouTube of iets?
Binnenkort Free Release.
View on Facebook
Wat is dit nou eigenlijk voor een kick? Van wat ik tot nu toe van Schranz heb gehoord, vind ik die kick ook weer best anders. Vind het moeilijk dik
View on Facebook
Wat is dit nou eigenlijk voor een kick? Van wat ik tot nu toe van Schranz heb gehoord, vind ik die kick ook weer best anders. Vind het moeilijk dik
Gisteren voor het eerst live gehoord op BTB en dit klonk zo absurd dik! 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Wat tandjes dik dit

Gewoon een hardtechno achtige kick met een harde raw tok (punch)RoyAPO wrote:Binnenkort Free Release.
View on Facebook
Ik vind de eerste kick van de laatste climax zo diep en laag gaan. Heb dat nog nooit eerder gehoord. Is dr een voorbeeldje van een gelijkwaardige plaat? 
Eerste plaat van Malice in tijden die me weer eens aanspreekt. Benieuwd of deze kicks ook goed klinken in HQ.