Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt een plaat om hard, hard te maken. Screech die erg scherp is en een sound design dat vrij simpel is. Ik denk dat TMS hier het G4H pad wil op gaan... Als ze echt zoiets uit de grond willen stampen moeten ze toch met iets beters komen dan dit soort producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Dit is echt een plaat om hard, hard te maken. Screech die erg scherp is en een sound design dat vrij simpel is. Ik denk dat TMS hier het G4H pad wil op gaan... Als ze echt zoiets uit de grond willen stampen moeten ze toch met iets beters komen dan dit soort producties.

Dit walst anders aardig over de G4H producties heen.

Screeches zijn echt heel vet. Kicks niks geen moeite mee, kon veel slechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unleashed vind ik een lekkere plaat :) Het zal wel veel te vroeg zijn en qua bekendheid zal het niet gaan gebeuren maar ik zou Morodin graag zien afsluiten op Qlimax ipv Evil Activities of andere onzin.
Morodin heeft precies die duistere Qlimax sfeer die er zo goed bij past :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dit walst anders aardig over de G4H producties heen.


Op welk vlak? Originaliteit? Sound design? Sfeer? Dit komt zelfs nog niet in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

word hier niet echt warm van :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
Henk-Jan schreef:
Dit walst anders aardig over de G4H producties heen.


Op welk vlak? Originaliteit? Sound design? Sfeer? Dit komt zelfs nog niet in de buurt.


Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 14:39 
 

Deenite schreef:
Henk-Jan schreef:
Dit walst anders aardig over de G4H producties heen.


Op welk vlak? Originaliteit? Sound design? Sfeer? Dit komt zelfs nog niet in de buurt.


Op het vlak van afschuwelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er met The Geminizers dat je alle kansen pakt om ze aan te pakken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat is er met The Geminizers dat je alle kansen pakt om ze aan te pakken? :D

Denk ooit door hen verslagen tijdens een DJ contest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gehele preview kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:

Wanneer ik ergens ben interesseert het me geeneens waar het podium staat; ik ben daar voor de muziek, niet voor een toneelstukje..


Dan kan je net zo goed thuis gaan zitten achter je laptop met een livestream op. Ik weet zeker dat, wanneer er een organisatie zonder geld, een dj booth in een weiland neerzet en er een kraam van Piet kroket het bier en drinken verkoopt jij toch een minder feest zal hebben dan op een feest dat van top tot teen is aangekleed. Dan kun je wel zeggen van 'nee dat stikt mij niks' maar het maakt toch direct of indirect een deel uit van de beleving die je daar hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit dit is heel erg ziek! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 01:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Deenite schreef:
Henk-Jan schreef:
Dit walst anders aardig over de G4H producties heen.


Op welk vlak? Originaliteit? Sound design? Sfeer? Dit komt zelfs nog niet in de buurt.


Op het vlak van afschuwelijkheid.


+1, Het is 13 in 1 dozijn, inspiratieloos en geforceerd hard/dark willen zijn.
Net zoals meerdere acts in de scene. stevige hardstyle kan ik zeker waarderen maar dit is pure poep IMO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 10:59 
 
Hardtraxx Elite

Doet me helemaal niks dit. Uiterlijk en alles eromheen lijkt net een black metal band.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik het raar vind dat mensen zich storen aan de kicks. Zijn wel redelijke kneiters volgens mij hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 17:48 
 

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
Wat is er met The Geminizers dat je alle kansen pakt om ze aan te pakken? :D

Denk ooit door hen verslagen tijdens een DJ contest xd


Thats just the impossible. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 18:01 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Doet me helemaal niks dit. Uiterlijk en alles eromheen lijkt net een black metal band.


Dit.

Ze proberen het zelfde trucje te doen als bij Gunz for Hire. Ik denk dat Moridon echt een afgang gaat worden, dat was het al bij Dreamfields.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Gruwelijk vette plaat live! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 01:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Deenite schreef:
Henk-Jan schreef:
Dit walst anders aardig over de G4H producties heen.


Op welk vlak? Originaliteit? Sound design? Sfeer? Dit komt zelfs nog niet in de buurt.


Op het vlak van afschuwelijkheid.


We zullen het zien op qbase :) kunnen we allemaal bepalen of t G4H niveau haalt ja of nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''Wat een stomme track, dit is echt geforceerd raw/hard'', dat is 1 van die argumenten waar ik nog steeds niet bij kan. Als je met zo'n argument komt, dan vind ik dat geforceerd kritiek leveren. Tuurlijk is het hard en raw, dat is ook de bedoeling als je een rauwe track maakt, je maakt echt geen track om er daarna achter te komen ''Hey, dit is helemaal geen mainstream, hij is eigenlijk best wel hard, oeps per ongeluk.'' En alsof producers tijdens het maken van zo'n track als deze binnen de lijntjes gaan werken. Dat ze tegen elkaar zeggen ''Niet te hard he!''. Het is altijd geforceerd, omdat een producer daar zit met een idee, ze maken zo'n track echt niet met de ogen dicht en vingers in de oren. Lijkt me. En dit keer was het idee er om een pure, duistere plaat te maken, hoe kan dat nou geforceerd zijn? Als dat het idee is van de producer.
Verder over de track, het valt niet briljant te noemen omdat het voor mij alleen de sfeer en de screeches zijn die het doen. Beetje simpel, maar o zo vet, pure duisternis, benieuwd hoe hij zaterdag klinkt live. Er van uitgaande dat hij bij Ground Zero wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 10:59 
 
Hardtraxxer

katamaran schreef:
''Wat een stomme track, dit is echt geforceerd raw/hard'', dat is 1 van die argumenten waar ik nog steeds niet bij kan. Als je met zo'n argument komt, dan vind ik dat geforceerd kritiek leveren. Tuurlijk is het hard en raw, dat is ook de bedoeling als je een rauwe track maakt, je maakt echt geen track om er daarna achter te komen ''Hey, dit is helemaal geen mainstream, hij is eigenlijk best wel hard, oeps per ongeluk.'' En alsof producers tijdens het maken van zo'n track als deze binnen de lijntjes gaan werken. Dat ze tegen elkaar zeggen ''Niet te hard he!''. Het is altijd geforceerd, omdat een producer daar zit met een idee, ze maken zo'n track echt niet met de ogen dicht en vingers in de oren. Lijkt me. En dit keer was het idee er om een pure, duistere plaat te maken, hoe kan dat nou geforceerd zijn? Als dat het idee is van de producer.
Verder over de track, het valt niet briljant te noemen omdat het voor mij alleen de sfeer en de screeches zijn die het doen. Beetje simpel, maar o zo vet, pure duisternis, benieuwd hoe hij zaterdag klinkt live. Er van uitgaande dat hij bij Ground Zero wordt gedraaid.


Het is gewoon een kutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meh. Die kicks zijn zo slap dat het de hele track verpest. 2e Gedeelte gaat dan nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
Dit is echt een plaat om hard, hard te maken. Screech die erg scherp is en een sound design dat vrij simpel is.

Iets simpels kan juist zeer effectief zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:02 
 
Hardtraxx Addict

Wat een bak drive :drool: heerlijk ook hoe die screech halverwege de eerste climax van time-signature verandert! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt nice. Screech geeft een lekkere drive aan de 2e climax.
Ik snap ook niet zo goed wat er mis is met de kick, volgens mij gaat deze live wel lekker.
Sfeer in de break is ook lekker.

Maar of het vernieuwend is? Nee dat zeker niet, maar dat neemt niet weg dat het een vette plaat is.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks