Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 22 hours ago
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Dit is echt een plaat om hard, hard te maken. Screech die erg scherp is en een sound design dat vrij simpel is. Ik denk dat TMS hier het G4H pad wil op gaan... Als ze echt zoiets uit de grond willen stampen moeten ze toch met iets beters komen dan dit soort producties.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Deenite wrote:Dit is echt een plaat om hard, hard te maken. Screech die erg scherp is en een sound design dat vrij simpel is. Ik denk dat TMS hier het G4H pad wil op gaan... Als ze echt zoiets uit de grond willen stampen moeten ze toch met iets beters komen dan dit soort producties.
Dit walst anders aardig over de G4H producties heen.

Screeches zijn echt heel vet. Kicks niks geen moeite mee, kon veel slechter.
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Unleashed vind ik een lekkere plaat :) Het zal wel veel te vroeg zijn en qua bekendheid zal het niet gaan gebeuren maar ik zou Morodin graag zien afsluiten op Qlimax ipv Evil Activities of andere onzin.
Morodin heeft precies die duistere Qlimax sfeer die er zo goed bij past :evil:
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Henk-Jan wrote:Dit walst anders aardig over de G4H producties heen.
Op welk vlak? Originaliteit? Sound design? Sfeer? Dit komt zelfs nog niet in de buurt.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
word hier niet echt warm van :cool:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Deenite wrote:
Op welk vlak? Originaliteit? Sound design? Sfeer? Dit komt zelfs nog niet in de buurt.
Eens
J
Deenite wrote:
Op het vlak van afschuwelijkheid.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wat is er met The Geminizers dat je alle kansen pakt om ze aan te pakken? :D
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Daveytl wrote:Wat is er met The Geminizers dat je alle kansen pakt om ze aan te pakken? :D
Denk ooit door hen verslagen tijdens een DJ contest xd
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gehele preview kippenvel
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 13 days ago
hoebedoelje wrote:
Wanneer ik ergens ben interesseert het me geeneens waar het podium staat; ik ben daar voor de muziek, niet voor een toneelstukje..
Dan kan je net zo goed thuis gaan zitten achter je laptop met een livestream op. Ik weet zeker dat, wanneer er een organisatie zonder geld, een dj booth in een weiland neerzet en er een kraam van Piet kroket het bier en drinken verkoopt jij toch een minder feest zal hebben dan op een feest dat van top tot teen is aangekleed. Dan kun je wel zeggen van 'nee dat stikt mij niks' maar het maakt toch direct of indirect een deel uit van de beleving die je daar hebt.
Hardtraxxer
302 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Holy shit dit is heel erg ziek! :bomb:
7 posts member since 2013
last seen Dec 2013
Jro_ wrote:
Deenite wrote:
+1, Het is 13 in 1 dozijn, inspiratieloos en geforceerd hard/dark willen zijn.
Net zoals meerdere acts in de scene. stevige hardstyle kan ik zeker waarderen maar dit is pure poep IMO.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Doet me helemaal niks dit. Uiterlijk en alles eromheen lijkt net een black metal band.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Moet zeggen dat ik het raar vind dat mensen zich storen aan de kicks. Zijn wel redelijke kneiters volgens mij hoor :D
J
Steffnov wrote:
Daveytl wrote:Wat is er met The Geminizers dat je alle kansen pakt om ze aan te pakken? :D
Denk ooit door hen verslagen tijdens een DJ contest xd
Thats just the impossible. :)
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Millard Fillmore wrote:Doet me helemaal niks dit. Uiterlijk en alles eromheen lijkt net een black metal band.
Dit.

Ze proberen het zelfde trucje te doen als bij Gunz for Hire. Ik denk dat Moridon echt een afgang gaat worden, dat was het al bij Dreamfields.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Gruwelijk vette plaat live! :worship:
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Jro_ wrote:
Deenite wrote:
We zullen het zien op qbase :) kunnen we allemaal bepalen of t G4H niveau haalt ja of nee.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
''Wat een stomme track, dit is echt geforceerd raw/hard'', dat is 1 van die argumenten waar ik nog steeds niet bij kan. Als je met zo'n argument komt, dan vind ik dat geforceerd kritiek leveren. Tuurlijk is het hard en raw, dat is ook de bedoeling als je een rauwe track maakt, je maakt echt geen track om er daarna achter te komen ''Hey, dit is helemaal geen mainstream, hij is eigenlijk best wel hard, oeps per ongeluk.'' En alsof producers tijdens het maken van zo'n track als deze binnen de lijntjes gaan werken. Dat ze tegen elkaar zeggen ''Niet te hard he!''. Het is altijd geforceerd, omdat een producer daar zit met een idee, ze maken zo'n track echt niet met de ogen dicht en vingers in de oren. Lijkt me. En dit keer was het idee er om een pure, duistere plaat te maken, hoe kan dat nou geforceerd zijn? Als dat het idee is van de producer.
Verder over de track, het valt niet briljant te noemen omdat het voor mij alleen de sfeer en de screeches zijn die het doen. Beetje simpel, maar o zo vet, pure duisternis, benieuwd hoe hij zaterdag klinkt live. Er van uitgaande dat hij bij Ground Zero wordt gedraaid.
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
katamaran wrote:''Wat een stomme track, dit is echt geforceerd raw/hard'', dat is 1 van die argumenten waar ik nog steeds niet bij kan. Als je met zo'n argument komt, dan vind ik dat geforceerd kritiek leveren. Tuurlijk is het hard en raw, dat is ook de bedoeling als je een rauwe track maakt, je maakt echt geen track om er daarna achter te komen ''Hey, dit is helemaal geen mainstream, hij is eigenlijk best wel hard, oeps per ongeluk.'' En alsof producers tijdens het maken van zo'n track als deze binnen de lijntjes gaan werken. Dat ze tegen elkaar zeggen ''Niet te hard he!''. Het is altijd geforceerd, omdat een producer daar zit met een idee, ze maken zo'n track echt niet met de ogen dicht en vingers in de oren. Lijkt me. En dit keer was het idee er om een pure, duistere plaat te maken, hoe kan dat nou geforceerd zijn? Als dat het idee is van de producer.
Verder over de track, het valt niet briljant te noemen omdat het voor mij alleen de sfeer en de screeches zijn die het doen. Beetje simpel, maar o zo vet, pure duisternis, benieuwd hoe hij zaterdag klinkt live. Er van uitgaande dat hij bij Ground Zero wordt gedraaid.
Het is gewoon een kutplaat.
Last edited by Snitch_MP on 25 Aug 2013 11:44, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Meh. Die kicks zijn zo slap dat het de hele track verpest. 2e Gedeelte gaat dan nog.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Deenite wrote:Dit is echt een plaat om hard, hard te maken. Screech die erg scherp is en een sound design dat vrij simpel is.
Iets simpels kan juist zeer effectief zijn..
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Wat een bak drive :drool: heerlijk ook hoe die screech halverwege de eerste climax van time-signature verandert! :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Klinkt nice. Screech geeft een lekkere drive aan de 2e climax.
Ik snap ook niet zo goed wat er mis is met de kick, volgens mij gaat deze live wel lekker.
Sfeer in de break is ook lekker.

Maar of het vernieuwend is? Nee dat zeker niet, maar dat neemt niet weg dat het een vette plaat is.