Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 23 hours ago
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Wanneer houden acts eens op met die verkleedtoneelstukjes?

Kom op zeg, alsof het publiek louter uit kinderen bestaat.

Maak gruwelijke muziek, en doe normaal.
J
Dit slaat nergens op. Even denken dat je het 'nieuwe' publiek pakt met dit soort gare praktijken.
Zijn dit nou die kutjes van Geminizers? Afschuwelijk. Dat hatelijke en tergende gedoe van g4h eerst en nu dit.
Denk dat ik maar lid wordt van de psyko punkz foundation ofzeau.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Doe dat maar ja.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
stefaneke wrote:Die klap tegen die gast met die kartonnen doos op z'n kop @0:59, verneukt ff heel de sfeer van het filmpje :lol:
Episch moment :lol:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Sodeknetter :drool:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Die kicks :drool:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
hoebedoelje wrote:Wanneer houden acts eens op met die verkleedtoneelstukjes?

Ik vind het wel degelijk wat toevoegen, ook G4H is heel vet. Niet iedere DJ hoeft in zijn Music Is Art T-Shirt te draaien, een keer wat anders voegt wel degelijk wat toe!

OT: De track is echt fucking ziek, alleen jammer dat de kicks een beetje aan de slappe kant zijn. Maar de opzet en de agressiviteit in deze track maakt veel goed
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago

Ik vind dit wel degelijk heel gruwelijk. De hele outfits is iets wat Qlimax eerder ook bijzonderder maakte. Voor een live act vind ik het wel vet om een outfit aan te doen. Je kunt wel zeggen van niet, maar wat je ziet kan de beleving van wat je hoort wel versterken denk ik.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Die stabs blijven episch :loving:

Rest klinkt allemaal niet helemaal zuiver, maar heb toch het kippenvel op de armen staan. Hele vette opzet maar helaas niet helemaal 'goed' afgewerkt naar mijn idee.
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Live klapt deze der zo lekker op, mayhem in het kwadraat! :bomb:
Maar ik ga wel akkoord met de stelling dat het iets beter afgewerkt kon zijn. (Of misschien maakt dat het net vet?)
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Heel dikke track, kick's zijn wat aan de slappe kant maar wordt gelukkig ruim gecompenceerd door de geweldige sfeer in de track :thumbsup:
Ben benieuwd als hij een release krijgt :loving:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Parvuz wrote:

Ik vind dit wel degelijk heel gruwelijk. De hele outfits is iets wat Qlimax eerder ook bijzonderder maakte. Voor een live act vind ik het wel vet om een outfit aan te doen. Je kunt wel zeggen van niet, maar wat je ziet kan de beleving van wat je hoort wel versterken denk ik.
Wanneer ik ergens ben interesseert het me geeneens waar het podium staat; ik ben daar voor de muziek, niet voor een toneelstukje.

Ik vind dit verkleedpartijtje, net zoals G4H overigens, behoorlijk kinderachtig.
B
Gaat mij net iets te hard om dit thuis op te zetten maar op een feest zal ik het zeker kunnen waarderen :P
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Jro_ wrote:Dit slaat nergens op. Even denken dat je het 'nieuwe' publiek pakt met dit soort gare praktijken.
Zijn dit nou die kutjes van Geminizers? Afschuwelijk. Dat hatelijke en tergende gedoe van g4h eerst en nu dit.
Jij mocht op de basisschool zeker nooit als sinterklaas verkleed?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
hoebedoelje wrote: Wanneer ik ergens ben interesseert het me geeneens waar het podium staat; ik ben daar voor de muziek, niet voor een toneelstukje.

Ik vind dit verkleedpartijtje, net zoals G4H overigens, behoorlijk kinderachtig.
Iedereen mag zijn mening hebben. :) Ik vind het wel vet. :)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 12 days ago
En ik ook. Meerderheid :cool: :cool: :cool:
J
tomac wrote:
Jro_ wrote:Dit slaat nergens op. Even denken dat je het 'nieuwe' publiek pakt met dit soort gare praktijken.
Jij mocht op de basisschool zeker nooit als sinterklaas verkleed?
Je noemt basisschool. Dat is voor kinderen. Dit is zoals meerderen zeggen gewoon kinderachtig.
J
Ik wil trouwens ook wel iets positiefs kwijt hoor. De act is beter dan hun kicks en mixwerk. Misschien iets voor Broadway ofzo. Ik zie talent.
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Niks voor mij dit.. publiek winnen door als duivels verkleed te gaan. ..Maak dan gewoon een klapper als Satana van Acti & Jajox.
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik vind hem echt gruwelijk vet, die screeches gaan door merg en been :worship:
Hardtraxxer
479 posts member since 2010
last seen Sep 2014
vet nummer! alleen jammer dat de tekst niet zo goed doorkomt... :thumbdown:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
wootum wrote:Ik vind hem echt gruwelijk vet, die screeches gaan door merg en been :worship:
Stoor me ook helemaal niet aan de kicks. Ze zijn misschien niet de lompste maar beter dan kicks van bijv. RR.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Heeeeeeerlijke plaat, alleen zoals eerder gezegd had 'ie wat beter afgewerkt kunnen worden. Dan zou die zeker meegaan voor TOTY. :drool:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nee, sorry. Is me een beetje te veel over de top en hard om het hard om het maar zo te zeggen.
Hardtraxx Veteran
14321 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
b-plan wrote:Heel dikke track, kick's zijn wat aan de slappe kant maar wordt gelukkig ruim gecompenceerd door de geweldige sfeer in de track :thumbsup:
Ben benieuwd als hij een release krijgt :loving:
dit dus ! vond toen ik de live rip hoorde de kicks veel harder klinken xD maar nu ik dit hoor klinken ze nogal slapjes dan ik had verwacht ! maar wel een simpel rag nummertje :)

ze hebben ook prima dat 'Qlimax' stijltje te pakken. Respect:)