Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 19:51 
 
Hardtraxxer

Track(s): Malice - Doom (Loudness 2016 Edit)

Download:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 20:05 
 
Hardtraxxer

Tering :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wtf :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan het nog harder. Die kick op 2:38 klinkt echt bizar vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was wel even een partij genieten gisteren, wat een chaos met deze dikke kicks. Hele vette tool! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow wat klinkt dit gruwelijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 21:32 
 
Hardtraxxer

dit is toch niet normaal? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiedagschotel dat is wel lomp haha. Vet !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 22:59 
 
Hardtraxxer

Wat een tool, 50 verschillende kicks? :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:oh: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vette tool, vooral door al die verschillende kicks :D . Zaal 1 next year.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat Malice brengt is waar hardstyle heen moet! In ieder geval qua kicks, gvd man.

Jammer dat er bij de laatste Loudness niet veel soeps op de line-up stond afgezien van Malice dan. Anders was ik er sowieso geweest :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prettig gestoord dit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeder Maria wat belachelijk lomp dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me een beetje denken aan die Loudness tool van Vazard & Delete, alleen klinkt deze nog bruter. Verder geen echte fan van Malice, maar dit klinkt verdomde lomp en fijn zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 15:15 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Wat kut.


Misschien zijn audiotriczzzzzzzz wat beter voor jou :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 17:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat een snoeiwerk!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus. :lol: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

IHanterI schreef:
Daveytl schreef:
Wat kut.


Misschien zijn audiotriczzzzzzzz wat beter voor jou :lol:

Ja inderdaad zeg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Nee zonder gekheid, ik snap ook niet wat mensen hier zo bijzonder aan vinden.
Lomp? Ja. Mooi? Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

whuuuttt :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IHanterI schreef:
Daveytl schreef:
Wat kut.


Misschien zijn audiotriczzzzzzzz wat beter voor jou :lol:

Mag ik vragen waarom je dit zegt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 18:13 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
IHanterI schreef:
Daveytl schreef:
Wat kut.


Misschien zijn audiotriczzzzzzzz wat beter voor jou :lol:

Ja inderdaad zeg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Nee zonder gekheid, ik snap ook niet wat mensen hier zo bijzonder aan vinden.
Lomp? Ja. Mooi? Nee


Dit is de eerste keer dat ik zo iets hoor, dit word 10/10 gerated bij IGN voor lompheid, ik zou niet begrijpen hoe je dit niks kan vinden, dit is iets om live te horen maar onze daveytl die gaat zeker helemaal los als hij imaginary hoort of een lekker audiotricz nummertje.

Daveytl schreef:
IHanterI schreef:
Daveytl schreef:
Wat kut.


Misschien zijn audiotriczzzzzzzz wat beter voor jou :lol:

Mag ik vragen waarom je dit zegt?


niks mis mee toch een lekker audiotricz nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker niks mis mee. Met jou daarentegen wel.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks