Jurheinen schreef:
IHanterI schreef:
Daveytl schreef:
Wat kut.
Misschien zijn audiotriczzzzzzzz wat beter voor jou

Ja inderdaad zeg
Nee zonder gekheid, ik snap ook niet wat mensen hier zo bijzonder aan vinden.
Lomp? Ja. Mooi? Nee
Dit is de eerste keer dat ik zo iets hoor, dit word 10/10 gerated bij IGN voor lompheid, ik zou niet begrijpen hoe je dit niks kan vinden, dit is iets om live te horen maar onze daveytl die gaat zeker helemaal los als hij imaginary hoort of een lekker audiotricz nummertje.
Daveytl schreef:
IHanterI schreef:
Daveytl schreef:
Wat kut.
Misschien zijn audiotriczzzzzzzz wat beter voor jou

Mag ik vragen waarom je dit zegt?
niks mis mee toch een lekker audiotricz nummertje