Ik denk dat je het wel leuk had gevonden als je erbij was aangezien je Delete, Vazard of Main-concern ook leuk vindt.Daveytl wrote:Wat kut.
De verschillende lompe kicks in dit nummer klonken super vet live.
Ik denk dat je het wel leuk had gevonden als je erbij was aangezien je Delete, Vazard of Main-concern ook leuk vindt.Daveytl wrote:Wat kut.
Lekker vakkenvullen bij super de boer wanneer je 24 bent, met jou zit het ook wel zeker mis.Daveytl wrote:Zeker niks mis mee. Met jou daarentegen wel.
Precies dit jaSVB wrote:Raw mag van mij 2 dingen zijn, melodieus en hard of snoei hard en lomp en onder dat laatste valt dit zeker. Heerlijk!
Wauw. Jij vind jezelf heel wat, ofniet?IHanterI wrote:Lekker vakkenvullen bij super de boer wanneer je 24 bent, met jou zit het ook wel zeker mis.Daveytl wrote:Zeker niks mis mee. Met jou daarentegen wel.
Hmmm, dit gaat me toch wel een tikkie te snel en er zit geen sfeer in, wat ik beiden storend vind, maar misschien heb je gelijk.Hunto wrote:Ik denk dat je het wel leuk had gevonden als je erbij was aangezien je Delete, Vazard of Main-concern ook leuk vindt.Daveytl wrote:Wat kut.
De verschillende lompe kicks in dit nummer klonken super vet live.
Niet per se mooi, maar dat is ook niet de insteek van deze track geweest lijkt me. Bedenk wel dat het 'slechts' om een tool gaat, waarin de kicks de boventoon voeren. Delete maakte voor Loudness 2014 ook een soortgelijke tool die voornamelijk om de kicks draaide. Persoonlijk vind ik dit voor een feest als Loudness juist erg geslaagd. Zoals Hunto hierboven al aangaf, live was het juist erg vet om mee te maken door al die verschillende lompe kicks. Ik kan me voorstellen dat je het zo thuis niets vind, al krijg ik nu alsnog evengoed kippenvel van 'gate 5'Jurheinen wrote:Nee zonder gekheid, ik snap ook niet wat mensen hier zo bijzonder aan vinden.
Lomp? Ja. Mooi? Nee
jaDL22 wrote:Is dit trouwens niet Malice - Doom (Loudness Edit)?
I like it! Voor deze soort muziek kom ik naar LoudnessDaveytl wrote:Wat vet.
Daar hou ik vanDark byte wrote:lasergun kicks