Jurheinen schreef:
Nee zonder gekheid, ik snap ook niet wat mensen hier zo bijzonder aan vinden.
Lomp? Ja. Mooi? Nee
Niet per se mooi, maar dat is ook niet de insteek van deze track geweest lijkt me. Bedenk wel dat het 'slechts' om een tool gaat, waarin de kicks de boventoon voeren. Delete maakte voor Loudness 2014 ook een soortgelijke tool die voornamelijk om de kicks draaide. Persoonlijk vind ik dit voor een feest als Loudness juist erg geslaagd. Zoals Hunto hierboven al aangaf, live was het juist erg vet om mee te maken door al die verschillende lompe kicks. Ik kan me voorstellen dat je het zo thuis niets vind, al krijg ik nu alsnog evengoed kippenvel van 'gate 5'
@ Davey, ik zou niet serieus ingaan op Hanter, die jongen loopt continu te trollen en had allang een permaban moeten hebben.