Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat kut.


Ik denk dat je het wel leuk had gevonden als je erbij was aangezien je Delete, Vazard of Main-concern ook leuk vindt.

De verschillende lompe kicks in dit nummer klonken super vet live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dinsdag komt wat vroeg voor sommige mensen :whistle:
Lijkt me live briljant, zou m thuis niet zo een twee drie opzetten. Wellicht de volgende keer toch maar eens een kijkje nemen als ze een beetje gunstig in een timetable staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoef dit ook geen hele avond te horen, maar zo live het laatste uurtje was prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 19:39 
 

Raw mag van mij 2 dingen zijn, melodieus en hard of snoei hard en lomp en onder dat laatste valt dit zeker. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 20:02 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Zeker niks mis mee. Met jou daarentegen wel.


Lekker vakkenvullen bij super de boer wanneer je 24 bent, met jou zit het ook wel zeker mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rare kerel ben je, maar dat mag je vinden. Ondertussen verdien ik daar €17,00 per uur en kan ik het veroorloven om uit te gaan en naar feesten te gaan zonder bij te lenen, terwijl ik studeer.

En kijk eens aan, heb ik ook nog mijn profiel aangepast speciaal voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

En al zou hij Audiotricz tracks boven dit soort tracks verkiezen, wat dan nog? >.<

Rare troll jij IHanterI, misschien maar eens leren accepteren dat smaak per persoon verschilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
Raw mag van mij 2 dingen zijn, melodieus en hard of snoei hard en lomp en onder dat laatste valt dit zeker. Heerlijk!


Precies dit ja :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet dit vet geweest zijn live! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 21:09 
 
Hardtraxxer

IHanterI schreef:
Daveytl schreef:
Zeker niks mis mee. Met jou daarentegen wel.


Lekker vakkenvullen bij super de boer wanneer je 24 bent, met jou zit het ook wel zeker mis.


Wauw. Jij vind jezelf heel wat, ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 21:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon niet reageren op zo een zielige reactie's, stoppen ze vanzelf wel.

OT: wat fucking dik is dit, heel zware diepe kicks. Malice :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekkehuus. Lomp = Mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Daveytl schreef:
Wat kut.


Ik denk dat je het wel leuk had gevonden als je erbij was aangezien je Delete, Vazard of Main-concern ook leuk vindt.

De verschillende lompe kicks in dit nummer klonken super vet live.

Hmmm, dit gaat me toch wel een tikkie te snel en er zit geen sfeer in, wat ik beiden storend vind, maar misschien heb je gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Nee zonder gekheid, ik snap ook niet wat mensen hier zo bijzonder aan vinden.
Lomp? Ja. Mooi? Nee

Niet per se mooi, maar dat is ook niet de insteek van deze track geweest lijkt me. Bedenk wel dat het 'slechts' om een tool gaat, waarin de kicks de boventoon voeren. Delete maakte voor Loudness 2014 ook een soortgelijke tool die voornamelijk om de kicks draaide. Persoonlijk vind ik dit voor een feest als Loudness juist erg geslaagd. Zoals Hunto hierboven al aangaf, live was het juist erg vet om mee te maken door al die verschillende lompe kicks. Ik kan me voorstellen dat je het zo thuis niets vind, al krijg ik nu alsnog evengoed kippenvel van 'gate 5' :whistle:

@ Davey, ik zou niet serieus ingaan op Hanter, die jongen loopt continu te trollen en had allang een permaban moeten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dit trouwens niet Malice - Doom (Loudness Edit)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gvd :lol:. Dit is echt geweldig, dat je zulke lompe kicks kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat klinkt dit vet, hq en snel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 04:09 
 
Hardtraxxer

DL22 schreef:
Is dit trouwens niet Malice - Doom (Loudness Edit)?


ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf is dit dan :woot: .. die kick op gate 5 inderdaad :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben best wel een Malice fanboy en vond die hele tool vet, maar bij die gate 5 kick (die ook in Aggressive Acts gebruikt wordt) schoot ik gewoon in de lach. Alsof je in een Star Wars space battle belandt bent, wat een lasergun kicks xd .

Ik kan echter wel waarderen dat ze gewoon lekker doen waar ze zelf zin in hebben, ongeacht of het perfect klinkt of niet. Gezien de meeste reacties konden de meeste mensen die kicks ook wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat vet.


I like it! Voor deze soort muziek kom ik naar Loudness :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark byte schreef:
lasergun kicks


Daar hou ik van :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davey idd ga lekker audiotricz luisteren en laat ons rawheadz gewoon dit mooi vinden man. Met je supermarkt baantje zoek een leven fsooo

OT :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
4 capsules van 350mg 4F erin anders ben je een miet en hopsakee oliepompen maar bots klapt er goed op dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Wow dit is wel echt fucking ziek zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopsakee oliepompen :lol:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks