Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dom, Lomp en Famous is idd geinig. Rubdown moet ik nog wat vaker horen. Er zit namelijk potentie in die plaat.

Niekenieh is echt liefde op het eerste gehoor. Wat een geweldige plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een pauper release. Je hoort duidelijk dat die tracks al vet oud zijn. Slecht gemasterd/afgemixt en niet boeiend. Klinkt voor geen meter en die hopsende kick kennen we nu wel. Had dan die Hard Bass tool vrij gegeven, die is tenminste vet en heeft een fatsoenlijke kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Rubdown is echt heeeeel lekker, dat Like Thiz stijltje!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Vind er geen reet aan :thumbdown:


+1 idd.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een pauper release. Je hoort duidelijk dat die tracks al vet oud zijn. Slecht gemasterd/afgemixt en niet boeiend. Klinkt voor geen meter en die hopsende kick kennen we nu wel. Had dan die Hard Bass tool vrij gegeven, die is tenminste vet en heeft een fatsoenlijke kick.

De roep om Rubdown was alleen wel vrij luid (en ik deed er zelf aan mee).

Dom lomp & Famous is de enige die me echt niet pakt. De andere twee, met name rubdown, ga ik met grote regelmaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 00:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een pauper release. Je hoort duidelijk dat die tracks al vet oud zijn. Slecht gemasterd/afgemixt en niet boeiend. Klinkt voor geen meter en die hopsende kick kennen we nu wel. Had dan die Hard Bass tool vrij gegeven, die is tenminste vet en heeft een fatsoenlijke kick.

Die oude style van J&W is net vet. (zeg niet dat de nieuwe slecht is hoor)
Verder kunnen wij er ook niks aan doen dat jij over 9 van de 10 dingen hier geen positief woordje over hebt.
Ook weet ik 99% zeker dat deze release alleen gekomen is omdat er fans om vroegen. Het zijn niet voor niks free tracks dus het is best logisch dat de mastering en afmix niet 100% is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 00:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

kvind Nekenieh & Rubdown wel lekkere plaatjes :) DLF slaat nergens op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een pauper release. Je hoort duidelijk dat die tracks al vet oud zijn. Slecht gemasterd/afgemixt en niet boeiend. Klinkt voor geen meter en die hopsende kick kennen we nu wel. Had dan die Hard Bass tool vrij gegeven, die is tenminste vet en heeft een fatsoenlijke kick.

Die oude style van J&W is net vet. (zeg niet dat de nieuwe slecht is hoor)
Verder kunnen wij er ook niks aan doen dat jij over 9 van de 10 dingen hier geen positief woordje over hebt.
Ook weet ik 99% zeker dat deze release alleen gekomen is omdat er fans om vroegen. Het zijn niet voor niks free tracks dus het is best logisch dat de mastering en afmix niet 100% is.


Als ik iets positief vind dan zal ik dat ook zeker niet onder stoelen of banken steken maar deze tracks vind ik zelf gewoon van slechte kwaliteit. Melodietje van Rubdown is nog wel aardig maar die kick vind ik niet mooi en afmix/mastering is ook minder zoals gezegd. Ik vind dat josh en wesz hun sound de laatste tijd echt hebben verbeterd met de born 2 bounce remix en let's get dirty ep en de collabs met deepack, en daarom vind ik het zo jammer dat ze dan nu die oude tracks weggeven want ik had 10x liever die hardbass/qbase tool gehad, die vind ik namelijk echt gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubdown is echt een heel leuk plaatje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nekenieh :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is net zo'n track als anger, want het beste stuk van et nummer had kunnen worden verneuken ze compleet.
WAAROM EEN ANTI-CLIMAX???

(mijn mening)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 01:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nekenieh :drool:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het alle 3 echt 10 keer niks.
Niet mijn bakkie pleur dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice! Rubdown! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer van die vocals in DLF, melodie is namelijk echt heerlijk.
En Rubdown is gewoon meesterlijk :worship: Nekenieh is wel oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind Rubdown niks, DLF melodie komt me ergens anders heel bekend van voor, Nekenieh heeft nog wel iets :). Maar toch beter op youtube kunnen laten staan en verder niets mee doen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks