tomac wrote:Dat deze muziekstijl snel mag sterven
Related topics
- View the latest post: 02 | Jason Payne presents: Bring The Payne!
- View the latest post: 01 | Jason Payne presents: Bring The Payne!
- View the latest post: Prefix & Density, Dj Thera and Jason Payne @ Hardstyle 2000
- View the latest post: Future of Hardstyle Episode 4, Mixed by Charter, Jason Payne Guestmix
- View the latest post: Gunz 4 Hire Vs. Stereo Tuners - Bolivian Dominators (RawCore & Jason Payne Mash - Up)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
-
K
Lenny wrote:tomac wrote:Dat deze muziekstijl snel mag sterven
Kiloknaller wrote:Lenny wrote:tomac wrote:Dat deze muziekstijl snel mag sterven
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik heb bepaalde andere artiesten wel slechtere platen horen produceren.
Nou wil ik niet zeggen dat dit een geweldige plaat is maar de kick is goed. Vocals en screeches hadden anders gekund.
Jason Payne blijf lekker veel bijleren en trek je niet teveel aan van alle negatieve comments.
Jason Payne blijf lekker veel bijleren en trek je niet teveel aan van alle negatieve comments.
De gun factor is bij hem ook wel iets hoger dan bijvoorbeeld bij een Unresolved, ben daarom misschien wat milder
Maar hoop idd dat hij bij blijft leren en wat originelere lompe herrie gaat maken
edit: View on YouTube
dit klinkt dan al weer een heel stuk beter !
Maar hoop idd dat hij bij blijft leren en wat originelere lompe herrie gaat maken
edit: View on YouTube
dit klinkt dan al weer een heel stuk beter !
Leuk plaatje. De opvolging tussen de screeches klinkt imo niet helemaal lekker en ik verwacht dat de replay value niet hoog zal liggen. Wel +1 voor stevige kicks.
Hahaha make it rain on these hoes! Lekker vullen die portefeuilles jongens.ramon038 wrote:Hoe ik Theracords als label kende dat echt vette shit uitbracht en deed wat ze tof vinden hoor ik nu echt veel te veel ongeinspireerde bende wat puur voor de portemonnee is.
Die gratis tracks brengen pas echt veel geld op ja 
Baas dat je weer terug bent @DJTHERA !
gratis tracks vullen de portomonnee zeer zeker
Jason komt met steeds betere tracks aan !
gratis tracks vullen de portomonnee zeer zeker
Jason komt met steeds betere tracks aan !