wel als daarvoor hele andere stijl is geproduceerd ja.Maximumraver wrote:Altijd dit gezeik word ik echt bijzonder moe van, maakt iemand een track in een populaire stijl, is het automatisch voor het geld natuurlijkramon038 wrote: wat puur voor de portemonnee is./s
Related topics
- View the latest post: 02 | Jason Payne presents: Bring The Payne!
- View the latest post: 01 | Jason Payne presents: Bring The Payne!
- View the latest post: Prefix & Density, Dj Thera and Jason Payne @ Hardstyle 2000
- View the latest post: Future of Hardstyle Episode 4, Mixed by Charter, Jason Payne Guestmix
- View the latest post: Gunz 4 Hire Vs. Stereo Tuners - Bolivian Dominators (RawCore & Jason Payne Mash - Up)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dan sta ik er nog bij dat, dat dikke onzin is.ramon038 wrote:Niet puur doelend op één track natuurlijk he
Het slaat nergens op dat geld dan automatisch de reden zou zijn, smaak kan ook veranderen en/of breder worden.teupie wrote:wel als daarvoor hele andere stijl is geproduceerd ja.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Of gewoon een keer wat anders proberen.Maximumraver wrote:Dan sta ik er nog bij dat, dat dikke onzin is.ramon038 wrote:Niet puur doelend op één track natuurlijk he
Het slaat nergens op dat geld dan automatisch de reden zou zijn, smaak kan ook veranderen en/of breder worden.teupie wrote:wel als daarvoor hele andere stijl is geproduceerd ja.
Wat een discussies weer hier, laat het lekker. Als Sanjay erachter staat is het goed, toch niet nodig om weer hele pagina's vol de stampen met hoe standaard en kut het is.
Last edited by Youri on 20 Apr 2015 21:09, edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Discussies op een forum? Wat een rare plek zeg...
Dus omdat hij er zelf achter staat mogen wij er niks over zeggen? Als ik nu een nummer ga zingen, geloof me, zal dat niet mooi klinken. Baggervals waarschijnlijke. Ik sta er 100% achter en daarom mogen julllie er niks van zeggen. HAHA ik ga lekker super vals zingen en 1000 euro betalen aan de radiostations dat jullie ermee worden doodgegooid. En elke keer als iemand erover begint ga ik die mensen allemaal kapot schieten.Youri wrote:Wat een discussies weer hier, laat het lekker. Als Sanjay erachter staat is het goed, toch niet nodig om weer hele pagina's vol de stampen met hoe standaard en kut het is.
Nou trek ik het misschien uit het verband. Maar dat gebeurd wel eens. gruss got
"Kijk mij eens actief in de scene zijn ik ken hem dus mag hem bij voornaam noemen." Zeer storend. Noem hem gewoon Jason Payne.Youri wrote:Sanjay
Wat een onzinreactie Jordi, ik noem sommige artiesten ook wel bij hun voornaam als ik het er over heb, soms is dat gewoon makkelijker of sneller of fijner ofzo. Misschien spreekt Youri Sanjay wel op elk feest een halfuur, weet jij veel.Jordi wrote:"Kijk mij eens actief in de scene zijn ik ken hem dus mag hem bij voornaam noemen." Zeer storend. Noem hem gewoon Jason Payne.Youri wrote:Sanjay
Beetje kortzichtig dit he, Drenth
Als je iemand persoonlijk kent (ik weet niet of dit het geval is), voelt het af en toe erg raar aan om degene bij z'n artiestnaam te noemen. Jij hebt vast ook wel een keer "Rik" gezegd i.p.v. "Geck-o" hier bijv., of niet? DJ's zijn ook maar mensenJordi wrote:"Kijk mij eens actief in de scene zijn ik ken hem dus mag hem bij voornaam noemen." Zeer storend. Noem hem gewoon Jason Payne.Youri wrote:Sanjay
Nee ik zeg altijd meneer O tegen hem... ik spreek jou toch ook gewoon aan met Panoramix
(grapje James)
Maar dat was mijn punt inderdaad ook
Maar dat was mijn punt inderdaad ook
Ligt aan de setting vind ik. Tuurlijk als je je regelmatig in een privésituatie bevind met een artiest word het gewoon een "bekende" en zal je diegene bij voornaam noemen. Alleen hier op forum praten we toch altijd in de context van "de set" of "die plaat". Dan zal ik ten aller tijde gewoon de artiest bij zijn artiesten naam noemen.
Was wel een beetje kortzichtig met mijn reactie geef ik toe, was een beetje in een mindere bui en zag ineens weer een aantal paupers voor me staan op defqon. YOO WE GAAN ECHT WEL NAAR JOEY HOOR OH WAUW ZIJN MUZIEK IS ZO HARD MAN. JOEY IS HELEMAAL DE SHIT MAN.
De ergenis van dat moment kwam weer een beetje boven drijven. En het is gewoon een kutplaat dat werkte ook niet mee.
Was wel een beetje kortzichtig met mijn reactie geef ik toe, was een beetje in een mindere bui en zag ineens weer een aantal paupers voor me staan op defqon. YOO WE GAAN ECHT WEL NAAR JOEY HOOR OH WAUW ZIJN MUZIEK IS ZO HARD MAN. JOEY IS HELEMAAL DE SHIT MAN.
De ergenis van dat moment kwam weer een beetje boven drijven. En het is gewoon een kutplaat dat werkte ook niet mee.
Ook wel is gehoord zoietsJordi wrote:YOO WE GAAN ECHT WEL NAAR JOEY HOOR OH WAUW ZIJN MUZIEK IS ZO HARD MAN. JOEY IS HELEMAAL DE SHIT MAN.
Tijdens het typen heb ik gewoon uit automatisme Sanjay getypt omdat ik hem al redelijk lang ken. Niet met de bedoeling om "stoer" of iets over te komen. Het is anders als je een artiest amper kent! Maar back on topic. Iedereen heb weleens z'n slechte bui

Youri wrote:Tijdens het typen heb ik gewoon uit automatisme Sanjay getypt omdat ik hem al redelijk lang ken. Niet met de bedoeling om "stoer" of iets over te komen. Het is anders als je een artiest amper kent! Maar back on topic. Iedereen heeft weleens z'n slechte bui![]()
Hahaha, dit is zo waar. Heel irritant.Ventrue wrote: al die wijven die ook JOEYYYY schreeuwen of weetik veel wat, mevrouw wilt u wat minder pijpen er komt alleen maar gelul uit uw mond, op een dag ga ik dat gewoon zeggen.
Dat deze muziekstijl snel mag sterven 
Knap.michael5995 wrote:Youri wrote:Tijdens het typen heb ik gewoon uit automatisme Sanjay getypt omdat ik hem al redelijk lang ken. Niet met de bedoeling om "stoer" of iets over te komen. Het is anders als je een artiest amper kent! Maar back on topic. Iedereen heeft weleens z'n slechte bui![]()
Ik vind het oprecht een prestatie dat je je hier druk om kunt maken.Jordi wrote:"Kijk mij eens actief in de scene zijn ik ken hem dus mag hem bij voornaam noemen." Zeer storend. Noem hem gewoon Jason Payne.Youri wrote:Sanjay
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
+1Maximum wrote:Ik vind het oprecht een prestatie dat je je hier druk om kunt maken.Jordi wrote:"Kijk mij eens actief in de scene zijn ik ken hem dus mag hem bij voornaam noemen." Zeer storend. Noem hem gewoon Jason Payne.Youri wrote:Sanjay
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Free.
http://www62.zippyshare.com/v/bXFWUpa6/file.html
http://www62.zippyshare.com/v/bXFWUpa6/file.html
Vind het nu juist wel weer meevallen joh, niet helemaal mijn smaak, maar amateuristisch is dan weer een groot woord.Laud wrote:Goddomme wat klinkt dit amateuristisch