Dit is wel echt heel erg goed hoor 
View on YouTube
Melodie.
Van de YT beschrijving:hurricane wrote:Supervet!!!Denkeleda wrote:Komt 5 mei uit als free release.![]()
Echt zo'n megavette track, qua vocals, melodie, kicks alles
![]()
Vraag me wel af, waarom free release? Mij hoor je niet klagen hoor, maar zouden de vocals niet volledig gecleared kunnen worden qua rechten?
Even after multiple efforts, it wasn’t possible to secure an official release due to the copyrighted content in the track. The song is a cover by singer Malukah, the original song was written by composer Jeremy Soule. The samples are from the game Skyrim. Dragonborn and Dragonborn part 2 are both tributes to the game.
Je kunt m toch gewoon via local files op je Spotify zetten en dan naar je telefoon downloaden?roy_ wrote:Helaas geen Spotify, daar baal ik wel van
Ik leef onder een steen denk ik.MYTZE wrote:Je kunt m toch gewoon via local files op je Spotify zetten en dan naar je telefoon downloaden?roy_ wrote:Helaas geen Spotify, daar baal ik wel van
edit:
https://hypeddit.com/track/24k3ad (Maar hypeddit servers zijn dood, dus: https://we.tl/t-Q1zrNVp1k8)
x2Jordi wrote:jeeeeeeeeezus wat saai. Oxygen blijft de enige plaat na terugkomst van Headhunterz die een voldoende scoort.
Naar free releases met dit topic
Haha wtf dacht eerst totdat ik jouw bericht las dat het eerst bij de track hoorde, maar idd het rechter kanaal hoor ik bij mij weg vallen en na 2 seconden klinkt ie weer volledig in stereoMark With A Tarrel wrote:Zit ook gewoon een niet nodige fout in de track, net voor / op de drop valt de lead links weg
Can't unhearMark With A Tarrel wrote:Zit ook gewoon een niet nodige fout in de track, net voor / op de drop valt de lead links weg
Vind Oxygen juist 1 van de saaiste platen sinds zijn comeback. Samen met Home.Broken Balance wrote:Verhaal
Wat mij een beetje tegenvalt aan hhz-platen sinds het return-album is z'n leads. Bevatten vaak niet zoveel drive en klinken aardig hoog/schel met weinig bass. Gelukkig wordt dat in deze track volledig opgevangen door de melodie, dikke intro, vocals, sfeer etc waardoor de totale plaat nog steeds een van de topplaten van dit jaar is.SL8492 wrote:Die midintro knalt lekker, maar ik vind de melodie maar saai. Het is niet zo'n grote ontieglijke ellendigheid als bij Orange Heart, maar het pakt mij gewoon niet, helaas.
Dat zijn echt absoluut geen dunne leads hoorKvdB wrote: Wat mij een beetje tegenvalt aan hhz-platen sinds het return-album is z'n leads. Bevatten vaak niet zoveel drive en klinken aardig hoog/schel met weinig bass. Gelukkig wordt dat in deze track volledig opgevangen door de melodie, dikke intro, vocals, sfeer etc waardoor de totale plaat nog steeds een van de topplaten van dit jaar is.
Valt me wel op dat Sound Rush, project one en Wildstylez (in mindere mate) ook deze stijl hebben van goede intro's met een dunne/schelle lead.
Zou me heel vet lijken om een mash-up te horen met deze intro en vocals maar met de climax en leads van de oude versie.