Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 09:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is wel echt heel erg goed hoor :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Denkeleda schreef:
Komt 5 mei uit als free release.

Supervet!!! :love: :love: Echt zo'n megavette track, qua vocals, melodie, kicks alles (L)

Vraag me wel af, waarom free release? Mij hoor je niet klagen hoor, maar zouden de vocals niet volledig gecleared kunnen worden qua rechten?


Van de YT beschrijving:

Citaat:
Even after multiple efforts, it wasn’t possible to secure an official release due to the copyrighted content in the track. The song is a cover by singer Malukah, the original song was written by composer Jeremy Soule. The samples are from the game Skyrim. Dragonborn and Dragonborn part 2 are both tributes to the game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Them feelings met die video erbij. Jeeeezus :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 13:15 
 
Hardtraxx Addict

Begrijp alle commotie hierover echt niet.

Ik zie in eerste instantie eigenlijk al geen enkel nut om hier een deel 2 van te maken, behalve dan dat het goed uitkomt om een concept wat eerder goed werkte opnieuw te gebruiken.

Ik cringe ook een beetje op de opnieuw ingezongen vocals. Dit is gewoon het origineel maar dan... Wat precies? Het geheel klinkt ook gewoon als deel 1 maar dan met een nieuw setje aan samples die op zichzelf best in orde zijn, maar samen elkaar op geen enkel moment echt goed aanvullen of goed bij elkaar passen. Dat maakt het dan ook geen 'deel 2' maar eerder een soort mislukte remake of re-amp.

Sorry... Maar ik vind dit meer uitmelken van succes uit het verleden dan echt met iets goeds/verrassends komen. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie toch wel heel verschillend hoor? Niks mis mee. Als het goed werkt, waarom zou je het dan niet nog een keer doen? Bovendien vind ik deze plaat vele malen beter klinken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas geen Spotify, daar baal ik wel van :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 20:00 
 
Hardtraxx Crew

roy_ schreef:
Helaas geen Spotify, daar baal ik wel van :/

Je kunt m toch gewoon via local files op je Spotify zetten en dan naar je telefoon downloaden? xd

edit:
https://hypeddit.com/track/24k3ad (Maar hypeddit servers zijn dood, dus: https://we.tl/t-Q1zrNVp1k8)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal niet veel met hhz maar deze is echt goud :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 08:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
roy_ schreef:
Helaas geen Spotify, daar baal ik wel van :/

Je kunt m toch gewoon via local files op je Spotify zetten en dan naar je telefoon downloaden? xd

edit:
https://hypeddit.com/track/24k3ad (Maar hypeddit servers zijn dood, dus: https://we.tl/t-Q1zrNVp1k8)


Ik leef onder een steen denk ik.
Ik ga t eens proberen, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeeeeeeeeezus wat saai. Oxygen blijft de enige plaat na terugkomst van Headhunterz die een voldoende scoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 16:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
jeeeeeeeeezus wat saai. Oxygen blijft de enige plaat na terugkomst van Headhunterz die een voldoende scoort.


x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Wat. :lol: imo walst dit echt over Oxygen heen. Net zoals Hunter & Prey trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 16:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Imo zat er nog wat gevoel in de melodie van Oxygen, deze en de rest van de platen HHZ na zijn "return" album zijn imo gewoon je 13/12 mainstream platen met niet heel bijzondere melodieën. Oxygen en een groot deel van het album is het enige wat me nog bijstaat van hem sinds hij terug is.

Een paar selecte platen zijn me ook echt veel te jankerig in wat ze willen zijn zoals Home en Orange Heart. Het hele verhaal en de marketing slaat voor mij noch kant noch wal als de plaat op zichzelf al niet bijzonder is. Waar HHZ er vroeger met kop en schouders bovenuit stak, vind ik hem nu niet meer bijzonder dan een Envine, Jay Reeve, Demi Kanon oid (niet dat die slecht zijn, maar hun doen echt niet onder voor Headhunterz oid).

Het steekt kwalitatief allemaal goed in elkaar en Hunter & Prey staat na Oxygen ook wel op 2 voor mij maar zelfs daar mist wat imo. Bij Hunter & Prey is het imo de dunne synth en ietwat kale melodie. Heel bijzonder is de rest van het werk verder niet vind ik. Zeker tegenover wat er bijvoorbeeld nu uit een DBSTF of een Wildstylez komt.

Ook Project One springt ver boven dit uit. Waar ik veel van dat vette van P1 terug hoor bij Wildstylez, hoor ik er niet veel van terug bij HHZ behalve dan bij Hunter & Prey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Komt 5 mei uit als free release.



Naar free releases met dit topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit ook gewoon een niet nodige fout in de track, net voor / op de drop valt de lead links weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 20:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Zit ook gewoon een niet nodige fout in de track, net voor / op de drop valt de lead links weg xd

Haha wtf dacht eerst totdat ik jouw bericht las dat het eerst bij de track hoorde, maar idd het rechter kanaal hoor ik bij mij weg vallen en na 2 seconden klinkt ie weer volledig in stereo xd


ontopic:
Dikke track ga zo door Willem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 21:14 
 
Hardtraxx Crew

Mark With A Tarrel schreef:
Zit ook gewoon een niet nodige fout in de track, net voor / op de drop valt de lead links weg xd

Can't unhear :/ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Verhaal

Vind Oxygen juist 1 van de saaiste platen sinds zijn comeback. Samen met Home.
Kan deze plaat weer goed hebben.

Lang leve smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die midintro knalt lekker, maar ik vind de melodie maar saai. Het is niet zo'n grote ontieglijke ellendigheid als bij Orange Heart, maar het pakt mij gewoon niet, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 14:04 
 
Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Die midintro knalt lekker, maar ik vind de melodie maar saai. Het is niet zo'n grote ontieglijke ellendigheid als bij Orange Heart, maar het pakt mij gewoon niet, helaas.


Wat mij een beetje tegenvalt aan hhz-platen sinds het return-album is z'n leads. Bevatten vaak niet zoveel drive en klinken aardig hoog/schel met weinig bass. Gelukkig wordt dat in deze track volledig opgevangen door de melodie, dikke intro, vocals, sfeer etc waardoor de totale plaat nog steeds een van de topplaten van dit jaar is.
Valt me wel op dat Sound Rush, project one en Wildstylez (in mindere mate) ook deze stijl hebben van goede intro's met een dunne/schelle lead.

Zou me heel vet lijken om een mash-up te horen met deze intro en vocals maar met de climax en leads van de oude versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 14:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind de break echt veel te lang, helemaal voor op een feest. Voor de rest een leuke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KvdB schreef:
Wat mij een beetje tegenvalt aan hhz-platen sinds het return-album is z'n leads. Bevatten vaak niet zoveel drive en klinken aardig hoog/schel met weinig bass. Gelukkig wordt dat in deze track volledig opgevangen door de melodie, dikke intro, vocals, sfeer etc waardoor de totale plaat nog steeds een van de topplaten van dit jaar is.
Valt me wel op dat Sound Rush, project one en Wildstylez (in mindere mate) ook deze stijl hebben van goede intro's met een dunne/schelle lead.

Zou me heel vet lijken om een mash-up te horen met deze intro en vocals maar met de climax en leads van de oude versie.


Dat zijn echt absoluut geen dunne leads hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 23:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HHZ legt in zijn leads heel erg de focus op hoge akkoorden waardoor het inderdaad hooog / schel over kan komen.

Ik ben er vaak ook geen fan van.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks