Poepislekker schreef:
Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!
hmm.. echt rauw spul heeft hhz niet echt gemaakt nee
hahahahahahahaha.. jah psychedelic is echt te hard om aan te horen.. met die apreski kick er in hou toch op man
Omdat ik er nu gewoon ff zin in heb:
[persoonlijke aanvalmodus: aan]Ik vind het zo jammer dat je Headhunterz verwijt dat ie slechter produceert dan eerder, en Zatox als avatar hebt... (hieruit concludeer ik dat je zatox-fan bent, en dat lijkt me toch geen onlogische aanname?).
Als je het goed beschouwt dan zitten Zatox en Headhunterz in dezelfde fase.
Headhunterz produceert momenteel degelijke tracks. Alleen vallen deze in het niet bij zijn oude toppers.
Zatox produceert momenteel ook degelijk. Maar het niveau dat hij voorheen haalde haalt ie tegenwoordig ook niet meer... net als bij headhunterz klinken haast al zijn tracks hetzelfde... het standaard zatox-recept in dit geval, met steeds dezelfde kick, en een soortgelijke synth.
Bij Headhunterz denk je waar zijn de tijden dat we Scantraxx Rootz, Subsonic, Hate it or love it, Rock civilization en al die andere topnummers uitkwamen gebleven.
Zatox haalt ook bij lange na het niveau niet meer dat hij met platen(voornamelijk co-ops met Activator of Tatanka) als Can't Stop(met acti), Oxigen(met acti), Proud to be loud(met Tatanka) en Scary Track(met Tatanka) voor de dag kwam... ook in dit geval moet ik concluderen dat hij net als headhunterz degelijke traks, maakt maar bij lange na zijn oude niveau niet haalt...
En nu snap ik niet, waarom jij helemaal weg bent van Zatox, en Headhunterz die dingen wel verwijt.
[persoonlijke aanvalmodus: uit]