Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
is deze track niet beter in het eigen productie topic?

x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 21:21 
 
Artiest

Poepislekker schreef:
Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!

hmm.. echt rauw spul heeft hhz niet echt gemaakt nee


hahahahahahahaha.. jah psychedelic is echt te hard om aan te horen.. met die apreski kick er in hou toch op man

quote ajb de goede persoon de volgende keer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!

hmm.. echt rauw spul heeft hhz niet echt gemaakt nee


hahahahahahahaha.. jah psychedelic is echt te hard om aan te horen.. met die apreski kick er in hou toch op man


Omdat ik er nu gewoon ff zin in heb:

[persoonlijke aanvalmodus: aan]

Ik vind het zo jammer dat je Headhunterz verwijt dat ie slechter produceert dan eerder, en Zatox als avatar hebt... (hieruit concludeer ik dat je zatox-fan bent, en dat lijkt me toch geen onlogische aanname?).

Als je het goed beschouwt dan zitten Zatox en Headhunterz in dezelfde fase.
Headhunterz produceert momenteel degelijke tracks. Alleen vallen deze in het niet bij zijn oude toppers.

Zatox produceert momenteel ook degelijk. Maar het niveau dat hij voorheen haalde haalt ie tegenwoordig ook niet meer... net als bij headhunterz klinken haast al zijn tracks hetzelfde... het standaard zatox-recept in dit geval, met steeds dezelfde kick, en een soortgelijke synth.

Bij Headhunterz denk je waar zijn de tijden dat we Scantraxx Rootz, Subsonic, Hate it or love it, Rock civilization en al die andere topnummers uitkwamen gebleven.

Zatox haalt ook bij lange na het niveau niet meer dat hij met platen(voornamelijk co-ops met Activator of Tatanka) als Can't Stop(met acti), Oxigen(met acti), Proud to be loud(met Tatanka) en Scary Track(met Tatanka) voor de dag kwam... ook in dit geval moet ik concluderen dat hij net als headhunterz degelijke traks, maakt maar bij lange na zijn oude niveau niet haalt...

En nu snap ik niet, waarom jij helemaal weg bent van Zatox, en Headhunterz die dingen wel verwijt.

[persoonlijke aanvalmodus: uit]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Zatox haalt ook bij lange na het niveau niet meer dat hij met platen(voornamelijk co-ops met Activator of Tatanka) als Can't Stop(met acti), Oxigen(met acti), Proud to be loud(met Tatanka) en Scary Track(met Tatanka) voor de dag kwam... ook in dit geval moet ik concluderen dat hij net als headhunterz degelijke traks, maakt maar bij lange na zijn oude niveau niet haalt...

Haha verdiep jij je maar eens in Zatox (en ook zijn aliassen!), want je bent jezelf weer eens belachelijk aan het maken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
En nu snap ik niet, waarom jij helemaal weg bent van Zatox, en Headhunterz die dingen wel verwijt.


Om dan maar offtopic te gaan:

Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Het gaat er niet eens zozeer om of ze 'hun niveau' wel of niet halen, maar wat ze er mee doen en wat je persoonlijk meer trekt. Als je meer van de harde ragplaten houdt dan van de vrolijke kermismelodietjes dan is het toch logisch of dat je Zatox boven Headhunterz hebt zitten?

Al met al ging de discussie erover of Headhunterz wel of niet 'rauw' was, niet of hij zijn niveau wel of niet haalt.. weet niet waar je dat vandaan hebt gehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 23:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Klementino schreef:
Zatox haalt ook bij lange na het niveau niet meer dat hij met platen(voornamelijk co-ops met Activator of Tatanka) als Can't Stop(met acti), Oxigen(met acti), Proud to be loud(met Tatanka) en Scary Track(met Tatanka) voor de dag kwam... ook in dit geval moet ik concluderen dat hij net als headhunterz degelijke traks, maakt maar bij lange na zijn oude niveau niet haalt...

Haha verdiep jij je maar eens in Zatox (en ook zijn aliassen!), want je bent jezelf weer eens belachelijk aan het maken :')


Hij heeft juist totaal gelijk. Zatox komt in 2010 niet eens in de buurt van de tracks die hij vroeger maakte (ook onder zijn aliassen). Qua niveau is het zeer goed en het slaat echt heel goed aan op het grote publiek maar het is totaal niets anders dat Headhunterz doet. Commerciele tracks die gewoon op Scantraxx uit [kunnen] komen.

Beide heren hebben op een gegeven moment besloten om voor zichzelf te gaan, ze doen wat ze leuk vinden maar ook waar ze van kunnen leven. En geef ze eens ongelijk, voor mij betekend dit gewoon een ander hoofdstuk afgesloten waardoor een nieuwe deur open gaat naar nieuw talent (solutio & the i's, the machine, kodex, degos & re-done etcetera)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 23:50 
 
Hardtraxxer

T enige goeie aan deze track vind k de vocals :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 23:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
_dp_ schreef:
Klementino schreef:
Zatox haalt ook bij lange na het niveau niet meer dat hij met platen(voornamelijk co-ops met Activator of Tatanka) als Can't Stop(met acti), Oxigen(met acti), Proud to be loud(met Tatanka) en Scary Track(met Tatanka) voor de dag kwam... ook in dit geval moet ik concluderen dat hij net als headhunterz degelijke traks, maakt maar bij lange na zijn oude niveau niet haalt...

Haha verdiep jij je maar eens in Zatox (en ook zijn aliassen!), want je bent jezelf weer eens belachelijk aan het maken :')


Hij heeft juist totaal gelijk. Zatox komt in 2010 niet eens in de buurt van de tracks die hij vroeger maakte (ook onder zijn aliassen). Qua niveau is het zeer goed en het slaat echt heel goed aan op het grote publiek maar het is totaal niets anders dat Headhunterz doet. Commerciele tracks die gewoon op Scantraxx uit [kunnen] komen.

Beide heren hebben op een gegeven moment besloten om voor zichzelf te gaan, ze doen wat ze leuk vinden maar ook waar ze van kunnen leven. En geef ze eens ongelijk, voor mij betekend dit gewoon een ander hoofdstuk afgesloten waardoor een nieuwe deur open gaat naar nieuw talent (solutio & the i's, the machine, kodex, degos & re-done etcetera)

Wat DP bedoeld is, de tracks van zatox waar klementino mee vergelijkt zijn niet zo bijzonder als je het vergelijkt met al die klassiekers die hij op zijn naam heeft staan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh ik zie het, naja dat waren ook wel leuke platen, maar idd niet zijn beste..maar stukken beter als tegenwoordig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat DP bedoeld is, de tracks van zatox waar klementino mee vergelijkt zijn niet zo bijzonder als je het vergelijkt met al die klassiekers die hij op zijn naam heeft staan. ;)

precies! Kijk de nieuwe tracks van Zatox zijn niet slecht ofzo, zeker niet vergeleken de rest wat er tegenwoordig uitkomt maar het zijn 13 in een dozijn nummers en na 2x luisteren gaan ze al vervelen.

Maarja dwalen we niet een beetje af van de hardkikkers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardstyleFreak schreef:
veel te happy :')
ik hou van DBSTF, NC, HHZ etc
en de rauwere kant

niks voor mij dit

DBSTF RAW :lol: *kuch* MMA *kuch* Dreamer of Dreamz *kuch*
HardstyleFreak, hoe serieus neem jij jezelf?
NC heb je trouwens wel gelijk in, ze kunnen het wel maar laten het de laatste tijd een beetje voor wat 't is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 13:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
HardstyleFreak schreef:
veel te happy :')
ik hou van DBSTF, NC, HHZ etc
en de rauwere kant

niks voor mij dit

DBSTF RAW :lol: *kuch* MMA *kuch* Dreamer of Dreamz *kuch*
HardstyleFreak, hoe serieus neem jij jezelf?
NC heb je trouwens wel gelijk in, ze kunnen het wel maar laten het de laatste tijd een beetje voor wat 't is...

Ik zal het toch even voor hem opnemen. Hij houdt van DBSTF, NC HHZ en de rauwere kant.
Indien dbstf, hhz of nc rauw waren geweest, dan was het niet nodig geweest om ze apart te noemen, of anders had er wel "en de rest van de rauwe kant" gestaan. Begrijpend lezen blijft lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 14:12 
 
Artiest

k denk, ik ga der maar niet op in
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
k denk, ik ga der maar niet op in


1. Waarom post je dan?
2. dit was toch t nieuw releases topic ding geval, niet t is deze artiest rauw of niet topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ie zelf wel voor de views zorgt :') -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mannonymous schreef:
HardstyleFreak schreef:
veel te happy :')
ik hou van DBSTF, NC, HHZ etc
en de rauwere kant

niks voor mij dit

DBSTF RAW :lol: *kuch* MMA *kuch* Dreamer of Dreamz *kuch*
HardstyleFreak, hoe serieus neem jij jezelf?
NC heb je trouwens wel gelijk in, ze kunnen het wel maar laten het de laatste tijd een beetje voor wat 't is...

Ik zal het toch even voor hem opnemen. Hij houdt van DBSTF, NC HHZ en de rauwere kant.
Indien dbstf, hhz of nc rauw waren geweest, dan was het niet nodig geweest om ze apart te noemen, of anders had er wel "en de rest van de rauwe kant" gestaan. Begrijpend lezen blijft lastig.

ehm... leuk dat je 't voor 'm op neemt maar:
HardstyleFreak schreef:
ben ik het niet mee eens
de heren die ik noem draaien hardstyle tot rauw
niet happy shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 15:30 
 
Donateur

ON TOPIC ! Anders volgen er waarschuwingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ok ontopic dan maar: wie zijn de hardkickerz eigenlijk ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 22:43 
 
Artiest

djpatt schreef:
ok ontopic dan maar: wie zijn de hardkickerz eigenlijk ???

Bart Peters & Thomas Olde Hampsink

Thomas is verassend genoeg het broertje van Theracords artist Sinith.

doen 't overigens niet slecht, ze hebben support gehad van Deepack, en zijn in de finales gekomen van een lokale dj contest
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm thx pit , misschien dan toch wel op zn plekkie hier.

gaat alleen lang duren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 23:03 
 
Hardtraxxer

Ik dacht eindelijk een dikke remix van de legende van Paul Elstak..

Maar helaas.. deze is nog droeviger dan het origineel al is :cry:

Jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2010 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vink nix aan, vocals zijn vreselijk en eigenlijk de rest van de track ook, maar nu al bijna 1000 views, nog ff te gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2010 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb het misschien niet goed geformuleerd

ik hou van de namen die ik noemde
EN de rauwe kant van hardstyle!

magoed ontopic nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2010 14:40 
 
Hardtraxxer

Snap niet wat hier nou zo verkeerd aan is ?
Alleen omdat het een minder bekende artiest is.
Was die door Noisecontrollers gemaakt, dan werd er al anders over gepraat.
Het is toch een free-release, dus waarom dat gezeur allemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2010 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Q-Stylerzz schreef:
Snap niet wat hier nou zo verkeerd aan is ?
Alleen omdat het een minder bekende artiest is.
Was die door Noisecontrollers gemaakt, dan werd er al anders over gepraat.
Het is toch een free-release, dus waarom dat gezeur allemaal?

Dat.
+ De track is imo niet eens zo heul slecht
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks