HHz rauw? 
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
hmm.. echt rauw spul heeft hhz niet echt gemaakt neeGangsterdwerg wrote:ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!
Vind het best een lekker plaatje hoor,
misschein dat subsonic sounds een beetje in de buurt komtPithune wrote:hmm.. echt rauw spul heeft hhz niet echt gemaakt neeGangsterdwerg wrote:ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!
ja de hardbass edit danDj Skitzo wrote:misschein dat subsonic sounds een beetje in de buurt komtPithune wrote:hmm.. echt rauw spul heeft hhz niet echt gemaakt neeGangsterdwerg wrote:ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Terug ontopic hier he jongens!^^
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Releasedate: september or something? :')
HardstyleFreak wrote:veel te happy :')
ik hou van DBSTF, NC, HHZ etc
en de rauwere kant
niks voor mij dit

-
NHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2010
- last seen Feb 2011
naja 2500 views ik denk dat ik er 1 doe maar dan 1000 vieuws
Leuk.NubeatRecords wrote:naja 2500 views ik denk dat ik er 1 doe maar dan 1000 vieuws
Voordat deze track op 2500 views zit ik al in het bejaardetehuis!
HardstyleFreak wrote:ben ik het niet mee eensNoiseHunterZ wrote:dat is ook te vergelijken met ditHardstyleFreak wrote:veel te happy :')
en de rauwere kant
niks voor mij dit
de heren die ik noem draaien hardstyle tot rauw
niet happy shit
volgens mij draaien ze alleen hardstyle hoor, rauw doen ze misschien tussen de lakens
ja :') heb je ooit wel is naar die heren die jij noemt geluisterd, wat vind jij rauwe nummers van hun dan .....HardstyleFreak wrote:ben ik het niet mee eensNoiseHunterZ wrote:dat is ook te vergelijken met ditHardstyleFreak wrote:veel te happy :')
en de rauwere kant
niks voor mij dit
niet happy shit
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
HardstyleFreak wrote: veel te happy :')
en de rauwere kant
Als je het effectief over draaien gaat kunnen ze misschien wel eens wat Rauw draaien. Over produceren heb je het toch wel mis hoorben ik het niet mee eens
niet happy shit
Ontopic vanaf hier.
__
is deze track niet beter in het eigen productie topic?
-
NHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2010
- last seen Feb 2011
hahaha goeieFRArnold wrote:Voordat deze track op 2500 views zit ik al in het bejaardetehuis!
er werd toch al 2x ontopic gezegd manNoiseHunterZ wrote:is deze track niet beter in het eigen productie topic?
vind dit anders wel degelijk een on topic reactie, want deze track hoort hier nietDj C-Mind wrote:er werd toch al 2x ontopic gezegd manNoiseHunterZ wrote:is deze track niet beter in het eigen productie topic?
been there done thatTBA wrote:Als ik niet beter zou weten zou ik hierover in discussie gaan :')Canyonree wrote:is gewoon nustyle.
hahahahahahahaha.. jah psychedelic is echt te hard om aan te horen.. met die apreski kick er in hou toch op manPithune wrote:hmm.. echt rauw spul heeft hhz niet echt gemaakt neeGangsterdwerg wrote:ja jonge hhz is zeker rauw kijk naar psychedelic en die club bizarre remix. its rawstylleeeeee!
hij zou het wel erg moeilijk krijgen als hij verwacht dat mensen HIER voor zouden willen betalen, beter dat het een free release is.. nu wens ik hem alleen nog succes met de vieuws
je hebt ook een edit knop hea?
on: niet echt een goed nummer..
on: niet echt een goed nummer..