HardstyleFreak schreef:
veel te happy
ik hou van DBSTF, NC, HHZ etcen de rauwere kant
Citaat:
ben ik het niet mee eens
de heren die ik noem draaien hardstyle tot rauw
niet happy shit
Als je het effectief over draaien gaat kunnen ze misschien wel eens wat Rauw draaien. Over produceren heb je het toch wel mis hoor

NC hebben mss een paar plaatjes die Rauw zijn! DBSTF en HHZ om te zeggen dat zij rauw draaien? Nauw nee hoor! Misschien soms wat harder maar zeker niet rauw! Maargoed om daarover een discussie te maken open je maar lekker een nieuw topic!
Ontopic vanaf hier.
__