Kicks klinken een stuk minder hol dan bij het qapital anthem
Related topics
- View the latest post: Frequencerz & Jack of Sound - Hollow (Thyron Edit)
- View the latest post: Frequencerz & Jack Of Sound - Hollow (Thyron Edit)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Alpha2 & Jack Of Sound - Das Weite Carnaval Land (Jack's Carnaval Edit)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
psssst.. View on SoundCloud
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Gister weer live gehoord, wat een klapper 
en we wachten, ik dacht nu die eindelijk in unleased zit hij wel binnekort releashed zo worden, maar nog niets over gehoord..
Last edited by Koen on 01 Apr 2014 21:36, edited 1 time in total.
Ach jank niet zo, Hollow komt in April uit
-
A
meh... bijnaprovehito wrote:en we wachten, ik dacht nu die eindelijk in unleashed zit hij wel binnekort releashed zo worden, maar nog niets over gehoord..
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Meh, ik vind hem niet zoveel meer aan eigenlijk. Climax is veel te leeg, ookal draait het hier om de kick, maar die eigenlijk niet zo speciaal meer imo xD. En als ie dan uitkomt op dat normaal tempo is er al helemaal niks meer aan.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Mee eens. Eerste keer dat ik hem hoorde vond ik hem echt bruut. Maar vind hem nu echt een flikker meer aan. Climax is echt heel saai. Kick is wel leuk maar als ik bijvoorbeeld de kick van JOS - Starlight hoor vind ik die veel vetter 
Was eerst echt een super vette plaat, en nu vind bijna niemand hem speciaal meer en de release is nog niet eens in zicht
. Snap echt niet waarom ze zo lang wachten met releasen..
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Dit. Alle hype is een beetje weg. Jammer freqz en jos, daar ging jullie kans op een verkooprecordDarklevi wrote:Was eerst echt een super vette plaat, en nu vind bijna niemand hem speciaal meer en de release is nog niet eens in zicht. Snap echt niet waarom ze zo lang wachten met releasen..
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Nee.
Bijna, had berichtje gestuurd naar Jacky of Soundstefan_helmond wrote:Nog steeds geen nieuws hierover?
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Al helemaal kapot gedraaid helaas. Vind er echt geen flikker meer aan nu 
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Dit en duurt mij veel te lang voordat deze een keer een release krijgtAnaloxx wrote:Al helemaal kapot gedraaid helaas. Vind er echt geen flikker meer aan nu
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Hoef hem niet meer te hebben. Fusion is koning in populaire plaatjes in de wachtrij laten. Eerst Mysterias al, daarna One Of A Kind/Fatality en nu dus Hollow. Ben benieuwd hoe lang die B-Front collab met Alpha² nog op de plank moet staan.
Dit. Slim was geweest om de videoclip van 'Hollow' gewoon uit te brengen in dezelfde week nadat ie was gepreviewd in Unleashed en vervolgens de release de week erna hebben. De track was al enorm gehyped, dus dit zou dan goed aansluiten. Maar nee, Fusion wacht weer totdat elke dj 'm heeft doodgedraaid en hij in elke podcast langs is geweest. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.Analoxx wrote:Al helemaal kapot gedraaid helaas.
Ik snap sowieso niet waarom al die labels zo lang over releases doen... Theracords en Spoontech releasen nog redelijk wat met een redelijk tempo, maar ik denk dat dat bij Theracords dalijk hetzelfde geval gaat krijgen hoorpim0412 wrote:Dit. Slim was geweest om de videoclip van 'Hollow' gewoon uit te brengen in dezelfde week nadat ie was gepreviewd in Unleashed en vervolgens de release de week erna hebben. De track was al enorm gehyped, dus dit zou dan goed aansluiten. Maar nee, Fusion wacht weer totdat elke dj 'm heeft doodgedraaid en hij in elke podcast langs is geweest. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.Analoxx wrote:Al helemaal kapot gedraaid helaas.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Theracords duurt over het algemeen ook 4 maanden. Vanaf het aankondigen 1 maand, er van uit gaande dat de track al 3 maanden uit is.Arrow wrote:Ik snap sowieso niet waarom al die labels zo lang over releases doen... Theracords en Spoontech releasen nog redelijk wat met een redelijk tempo, maar ik denk dat dat bij Theracords dalijk hetzelfde geval gaat krijgen hoorpim0412 wrote:Dit. Slim was geweest om de videoclip van 'Hollow' gewoon uit te brengen in dezelfde week nadat ie was gepreviewd in Unleashed en vervolgens de release de week erna hebben. De track was al enorm gehyped, dus dit zou dan goed aansluiten. Maar nee, Fusion wacht weer totdat elke dj 'm heeft doodgedraaid en hij in elke podcast langs is geweest. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.Analoxx wrote:Al helemaal kapot gedraaid helaas.
ah nooit opgevallen haha bij Scantraxx valt het gewoon op dus dat zegt dan al genoeg xDiMark wrote:Theracords duurt over het algemeen ook 4 maanden. Vanaf het aankondigen 1 maand, er van uit gaande dat de track al 3 maanden uit is.
4 keer langs horen komen op Emporium (wel verdeeld over 2 stages).
Na een tijdje kon ik het getease met 'Destruction' al niet meer horen.. Prima track maar ben er nu wel weer klaar mee.
Na een tijdje kon ik het getease met 'Destruction' al niet meer horen.. Prima track maar ben er nu wel weer klaar mee.
Duke wrote:Prima track maar ben er nu wel weer klaar mee.
-
S