Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Qlown wrote:View on YouTube
@29:43

Beste kwaliteit tot nu toe denk ik? :P
Kicks klinken een stuk minder hol dan bij het qapital anthem :)
I
Hardtraxxer
244 posts member since 2013
last seen Feb 2015
Qlown wrote:View on YouTube
@29:43

Beste kwaliteit tot nu toe denk ik? :P
psssst.. View on SoundCloud
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Gister weer live gehoord, wat een klapper :D
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
en we wachten, ik dacht nu die eindelijk in unleased zit hij wel binnekort releashed zo worden, maar nog niets over gehoord..
Last edited by Koen on 01 Apr 2014 21:36, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Ach jank niet zo, Hollow komt in April uit
A
provehito wrote:en we wachten, ik dacht nu die eindelijk in unleashed zit hij wel binnekort releashed zo worden, maar nog niets over gehoord..
meh... bijna
Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
ik hoef hem nie eens meer :sleep:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Meh, ik vind hem niet zoveel meer aan eigenlijk. Climax is veel te leeg, ookal draait het hier om de kick, maar die eigenlijk niet zo speciaal meer imo xD. En als ie dan uitkomt op dat normaal tempo is er al helemaal niks meer aan.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Mee eens. Eerste keer dat ik hem hoorde vond ik hem echt bruut. Maar vind hem nu echt een flikker meer aan. Climax is echt heel saai. Kick is wel leuk maar als ik bijvoorbeeld de kick van JOS - Starlight hoor vind ik die veel vetter :$
Hardtraxxer
395 posts member since 2013
last seen Jan 2016
Was eerst echt een super vette plaat, en nu vind bijna niemand hem speciaal meer en de release is nog niet eens in zicht xd. Snap echt niet waarom ze zo lang wachten met releasen..
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Darklevi wrote:Was eerst echt een super vette plaat, en nu vind bijna niemand hem speciaal meer en de release is nog niet eens in zicht xd. Snap echt niet waarom ze zo lang wachten met releasen..
Dit. Alle hype is een beetje weg. Jammer freqz en jos, daar ging jullie kans op een verkooprecord :P
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Nog steeds geen nieuws hierover?
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Nee.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
stefan_helmond wrote:Nog steeds geen nieuws hierover?
Bijna, had berichtje gestuurd naar Jacky of Sound
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Al helemaal kapot gedraaid helaas. Vind er echt geen flikker meer aan nu -.-
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Analoxx wrote:Al helemaal kapot gedraaid helaas. Vind er echt geen flikker meer aan nu -.-
Dit en duurt mij veel te lang voordat deze een keer een release krijgt :/
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hoef hem niet meer te hebben. Fusion is koning in populaire plaatjes in de wachtrij laten. Eerst Mysterias al, daarna One Of A Kind/Fatality en nu dus Hollow. Ben benieuwd hoe lang die B-Front collab met Alpha² nog op de plank moet staan.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Analoxx wrote:Al helemaal kapot gedraaid helaas.
Dit. Slim was geweest om de videoclip van 'Hollow' gewoon uit te brengen in dezelfde week nadat ie was gepreviewd in Unleashed en vervolgens de release de week erna hebben. De track was al enorm gehyped, dus dit zou dan goed aansluiten. Maar nee, Fusion wacht weer totdat elke dj 'm heeft doodgedraaid en hij in elke podcast langs is geweest. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
pim0412 wrote:
Dit. Slim was geweest om de videoclip van 'Hollow' gewoon uit te brengen in dezelfde week nadat ie was gepreviewd in Unleashed en vervolgens de release de week erna hebben. De track was al enorm gehyped, dus dit zou dan goed aansluiten. Maar nee, Fusion wacht weer totdat elke dj 'm heeft doodgedraaid en hij in elke podcast langs is geweest. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.
Ik snap sowieso niet waarom al die labels zo lang over releases doen... Theracords en Spoontech releasen nog redelijk wat met een redelijk tempo, maar ik denk dat dat bij Theracords dalijk hetzelfde geval gaat krijgen hoor >.<
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Arrow wrote:
pim0412 wrote:
Ik snap sowieso niet waarom al die labels zo lang over releases doen... Theracords en Spoontech releasen nog redelijk wat met een redelijk tempo, maar ik denk dat dat bij Theracords dalijk hetzelfde geval gaat krijgen hoor >.<
Theracords duurt over het algemeen ook 4 maanden. Vanaf het aankondigen 1 maand, er van uit gaande dat de track al 3 maanden uit is.
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
iMark wrote:Theracords duurt over het algemeen ook 4 maanden. Vanaf het aankondigen 1 maand, er van uit gaande dat de track al 3 maanden uit is.
ah nooit opgevallen haha bij Scantraxx valt het gewoon op dus dat zegt dan al genoeg xD
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
4 keer langs horen komen op Emporium (wel verdeeld over 2 stages).

Na een tijdje kon ik het getease met 'Destruction' al niet meer horen.. Prima track maar ben er nu wel weer klaar mee.
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
Duke wrote:Prima track maar ben er nu wel weer klaar mee.
Hardtraxxer
231 posts member since 2014
last seen Aug 2018
Nummer is al een tijdje doodgedraaid
S
heuj free release heuj

http://bit.ly/HollowFreeRelease