Dat korte stompende geluid door zo'n tent heen 
Related topics
- View the latest post: Frequencerz & Jack of Sound - Hollow (Thyron Edit)
- View the latest post: Frequencerz & Jack Of Sound - Hollow (Thyron Edit)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Alpha2 & Jack Of Sound - Das Weite Carnaval Land (Jack's Carnaval Edit)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
B
Destruction!
Normaal niet al te grote fan van Frequencerz maar deze track 
-
FHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Feb 2026
Deze plaat eergister voor het eerst live gehoord in de ziggodome...man man een geweld!!
Destruction
Heerlijke screeches ook in de 2de climax
Heerlijke screeches ook in de 2de climax
3 maanden so far. Vind je echt?bramversluis129 wrote:Laat lang op zich wachten zeg!
Tel er waarschijnlijk nog maar een half jaar bij.bramversluis129 wrote:Laat lang op zich wachten zeg!
Ik wacht nog op FATALITY van bfreqz, dus in dat opzicht valt deze nog wel meeJonas wrote:Tel er waarschijnlijk nog maar een half jaar bij.bramversluis129 wrote:Laat lang op zich wachten zeg!
Ontopic: het blijft een vette track!
Misschien bedoeld hij de HQ preview?Steffnov wrote:3 maanden so far. Vind je echt?bramversluis129 wrote:Laat lang op zich wachten zeg!
Verwacht em eerst in een podcast eigenlijkSkiggyRapz18 wrote:Misschien bedoeld hij de HQ preview?Steffnov wrote:3 maanden so far. Vind je echt?bramversluis129 wrote:Laat lang op zich wachten zeg!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Nee, net niet denk ik omdat ze er iets speciaals mee wouden. Daarom ook dat hij niet in de laatste Unleashed zat. :p
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Sorry hoor, het zal live ongetwijfeld een dikke beuker zijn, maar als ik hem zo hoor vind ik er niets aan. Echt een plaat om live te horen denk ik. Valt voor mij toch wel een beetje tegen na alle lyrische reacties over deze track.
Is ook echt een plaat voor live. Al vind ik hem thuis ook wel fijn, lekker hardAndromeda wrote:Sorry hoor, het zal live ongetwijfeld een dikke beuker zijn, maar als ik hem zo hoor vind ik er niets aan. Echt een plaat om live te horen denk ik. Valt voor mij toch wel een beetje tegen na alle lyrische reacties over deze track.
Helemaal mee eens, doet me thuis ook niks.Andromeda wrote:Sorry hoor, het zal live ongetwijfeld een dikke beuker zijn, maar als ik hem zo hoor vind ik er niets aan. Echt een plaat om live te horen denk ik. Valt voor mij toch wel een beetje tegen na alle lyrische reacties over deze track.
-
QHardtraxx Veteran
Het tempo in die HQ versie is sowieso al te laag voor zo'n plaat, haalt alle drive eruit.
Precies dit. Met die paar BPM extra in livesets klinkt deze veel beter.Qlown wrote:Het tempo in die HQ versie is sowieso al te laag voor zo'n plaat, haalt alle drive eruit.
-
UHardtraxxer
- 312 posts member since 2013
- last seen May 2015
Gaat deze ooit nog komen?
-
S
Ongetwijfeld, maar bij Fusion hebben ze nooit zo'n haast. En ach wat exclusiviteit mag toch wel?UnnaturalSource wrote:Gaat deze ooit nog komen?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wordt een videoclip voor gemaakt zoals al talloze keren verteld is op dit forum.
-
DHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2013
- last seen Sep 2015
Iemand toevallig die HQ gedownload die hem in een zippy wil zetten?! zie dat hq inderdaad alweer weg is.. 
-
QHardtraxx Veteran
Losse tracks mogen hier niet in zippy gezet worden. 
-
QHardtraxx Veteran