Ik denk na Immeasurably en Silver Bullet m'n favoriete donkey plaat. Eindelijk is ie er, wat ontzettend gaaf dit 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Duurde even, eindelijk.

Thunderbeats?wootum wrote:Ik denk na Immeasurably en Silver Bullet m'n favoriete donkey plaat. Eindelijk is ie er, wat ontzettend gaaf dit
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
D.O.N.KE.Y. coming for your soul, youre body and youre mind
.
Wat blijft het toch een vette plaat!
Die outro ook
Die outro ook
Godsgruwelijk lelijke pitchkicks, de rest is gooooeeeeddd
-
S
Hadden ze eigenlijk helemaal niet meer moet releasen.
Maar toch, vetjes.
Maar toch, vetjes.
Holy shit, geen 1 april grap! Vind dit echt 1 van hun beste nummers, echt zo'n gruwelijk nummer!
Deze was het wachten wel waard!

Darknezz wrote:D.O.N.KE.Y. coming for your soul, youre body and youre mind![]()
.

Same here! Awesome.Rickzel wrote:ik ging al weer ernstig uit van een 1 april grap, wel blij dat hij er eindelijk is
Letterlijk 4 jaar nadat ik hem voor net eerst hoorde, echt belachelijk. Maar dat maakt hem niet minder vet natuurlijk
. Die Noisecontrollers remix vond ik ook super, misschien zelfs beter.
Ja ook, maar ik kan zo nog wel meer brute nummers opnoemen (LMPSJNK, The Last City On Earth, Chaos, etc, etc), maar dat zegt meer over hoe gaaf ik Donkey vindhoebedoelje wrote:Thunderbeats?wootum wrote:Ik denk na Immeasurably en Silver Bullet m'n favoriete donkey plaat. Eindelijk is ie er, wat ontzettend gaaf dit
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vette shit.
Mijn CDJ pakte hem ook niet net, sterker nog hij begon helemaal te flippen en de rest van de tracks deden het opeens ook niet meerM-bition wrote:Vreemd dat wanneer ik hem op USB zet en in de auto wil luisteren hij zegt 'not supported'.. Meer mensen last van? Het is geen .WAV file maar gewoon MP3 dus beetje vreemd
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Snap niet wat iedereen hier nou zo speciaal aan vindt..
Geweldige track 
Kwaliteit had wel iets beter gemogen
Kwaliteit had wel iets beter gemogen
-
S
Gwn even door Audacity halen dus?Pommer wrote:Mijn CDJ pakte hem ook niet net, sterker nog hij begon helemaal te flippen en de rest van de tracks deden het opeens ook niet meerM-bition wrote:Vreemd dat wanneer ik hem op USB zet en in de auto wil luisteren hij zegt 'not supported'.. Meer mensen last van? Het is geen .WAV file maar gewoon MP3 dus beetje vreemd