Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Track(s): Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho 2014 Remix)

Download:
View on SoundCloud

MP320: http://bit.ly/1nJxUo9
WAV: http://bit.ly/1p929o4

Bron: https://www.facebook.com/MrRiiho
Last edited by Qlown on 16 Jun 2014 22:20, edited 3 times in total.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Wat een vreemde maar snoeiharde kicks zeg!!! :drool: :surrender:
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Damn :D
Ik denk dat deze kerel snel de overstap naar DWX - Anarchy maakt ,als hij zo'n tracks blijft maken :)
:bomb:
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

View on SoundCloud

Die kick-switch. :loving: :loving: :love:
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Mitzinator wrote::bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

View on SoundCloud

Die kick-switch. :loving: :loving: :love:
Jij bent goed bezig maat!
OT: :bomb: :bomb: :bomb:
A
Mitzinator wrote: Die kick-switch. :loving: :loving: :love:
dit, vooral die eerste _O_ klinkt dik zeg
J
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Jun 2014
Is dit niet gewoon een edit van de remix van Restart The Party van hun?
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
jeroentjuhk1990 wrote:Is dit niet gewoon een edit van de remix van Restart The Party van hun?
Digital Mindz had zelf de tracklist zo op soundcloud gezet dus ik zou het niet weten :/
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Dit is toch gewoon de remix van Restart The Party die in 2013 al is vrijgegeven?
Last edited by pim0412 on 08 Jun 2014 14:46, edited 1 time in total.
Q
Hardtraxx Veteran
Je hoort toch duidelijk het verschil tussen RtP en deze? Alleen de vocals zijn hetzelfde.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Deze klinkt veel beter imo
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Verschrikkelijke kicksels, bah bah. Totaal geen laag..
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Vet gedaan rond 24 sec :)
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Raven wrote:Verschrikkelijke kicksels, bah bah. Totaal geen laag..
Precies, de rest is ook vrij weinig aan.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
:worship:
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Zin wrote:Wat een vreemde maar snoeiharde kicks zeg!!! :drool: :surrender:
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Het is dus als nieuwkomer mogelijk om hetzelfde trucje te herhalen als tig anderen en ermee weg te komen ook. Kom nou, wat een overdreven reacties om zo'n simpel trackje als deze. In de break wordt gepoogd om een griezelig sfeertje neer te zetten (duurt overigens tergend lang naar mijn mening) en dan kom je met de vocals ''let's get this party started'' aangekakt. Ze mogen wat mij betreft nog even werken aan hun producties.
A
Kwisniks wrote:Het is dus als nieuwkomer mogelijk om hetzelfde trucje te herhalen als tig anderen en ermee weg te komen ook. Kom nou, wat een overdreven reacties om zo'n simpel trackje als deze. In de break wordt gepoogd om een griezelig sfeertje neer te zetten (duurt overigens tergend lang naar mijn mening) en dan kom je met de vocals ''let's get this party started'' aangekakt. Ze mogen wat mij betreft nog even werken aan hun producties.
ik luister eigenlijk de eerste minuut xd
Hardtraxx Veteran
Qlown wrote:Je hoort toch duidelijk het verschil tussen RtP en deze? Alleen de vocals zijn hetzelfde.
Oke, dus jij hoort geen overeenkomst tussen de melodie in de intro van deze track (die later ook terugkomt) en de melodie van RtP? Daarbij worden ook nog eens dezelfde vocals gebruikt. Lijkt mij dan toch een edit van hun remix of een volledig nieuwe remix, maar deze track bevat in elk geval elementen van RtP.

Overigens niet echt een interessante track, en gaat het origineel dan ook niet te boven imo.
B
Hardtraxxer
218 posts member since 2013
last seen Jul 2014
Begin technisch maar matig. Maar dat stuk vanaf 2.09 klinkt al beter en erg dik! :D
Q
Hardtraxx Veteran
pim0412 wrote:
Qlown wrote:Je hoort toch duidelijk het verschil tussen RtP en deze? Alleen de vocals zijn hetzelfde.
Oke, dus jij hoort geen overeenkomst tussen de melodie in de intro van deze track (die later ook terugkomt) en de melodie van RtP? Daarbij worden ook nog eens dezelfde vocals gebruikt. Lijkt mij dan toch een edit van hun remix of een volledig nieuwe remix, maar deze track bevat in elk geval elementen van RtP.

Overigens niet echt een interessante track, en gaat het origineel dan ook niet te boven imo.
Je zegt zelf dat het de versie vanuit 2013 is, dus ik zeg gewoon dat je het verschil toch duidelijk hoort tussen die versie en deze? :P
Hardtraxx Veteran
Qlown wrote:Je zegt zelf dat het de versie vanuit 2013 is, dus ik zeg gewoon dat je het verschil toch duidelijk hoort tussen die versie en deze? :P
Dat was me niet duidelijk omdat je 'het verschil tussen RtP en deze?' noemde :P
Maar ja, dan wel haha. Ik had de oorspronkelijke remix niet geluisterd op het moment dat ik dat postte, want ik hoorde in deze track de RtP vocals en zag de namen DM en Riiho erbij staan dus ik ging ervan uit dat het om dezelfde remix ging :) maar het zal wel een edit zijn.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
pim0412 wrote:
Qlown wrote:Je zegt zelf dat het de versie vanuit 2013 is, dus ik zeg gewoon dat je het verschil toch duidelijk hoort tussen die versie en deze? :P
Dat was me niet duidelijk omdat je 'het verschil tussen RtP en deze?' noemde :P
Maar ja, dan wel haha. Ik had de oorspronkelijke remix niet geluisterd op het moment dat ik dat postte, want ik hoorde in deze track de RtP vocals en zag de namen DM en Riiho erbij staan dus ik ging ervan uit dat het om dezelfde remix ging :) maar het zal wel een edit zijn.
misschien 2014 remix ofzo :P
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Dit is de 2014 remix van Restart the Party :thumbsup: :bomb: :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Youri wrote:Dit is de 2014 remix van Restart the Party :thumbsup: :bomb: :bomb: :bomb:
eerder een kick edit moet zeggen dat ik de originele remix mooier vind