Laatste halve minuut 
View on YouTube
De SoundCloud RIP is enkel 160Kbps. Deze is 320Qlown wrote:Zat al te wachten tot je hem hier zou posten. Ik hoor geen verschil though.
Dus?LegendaryUploadzz wrote:De SoundCloud RIP is enkel 160Kbps. Deze is 320Qlown wrote:Zat al te wachten tot je hem hier zou posten. Ik hoor geen verschil though.
Deze heb ik van Digital Mindz ontvangen.Qlown wrote:En van waar hebben jullie die sample dan?
Had die je dan niet eventjes de hele versie kunnen sturenLegendaryUploadzz wrote:Deze heb ik van Digital Mindz ontvangen.Qlown wrote:En van waar hebben jullie die sample dan?
Nee want die staat niet op Mitzi's soundcloud.Zin wrote:Had die je dan niet eventjes de hele versie kunnen sturenLegendaryUploadzz wrote:Deze heb ik van Digital Mindz ontvangen.Qlown wrote:En van waar hebben jullie die sample dan?
Zo bedoelde ik het dus ook haha xD, maar hij gelooft er zelf heilig in dat Digital Mindz hem zelf heeft gestuurd, maar als dat echt zo was dan had die wel een langere versie hahaQlown wrote:Nee want die staat niet op Mitzi's soundcloud.Zin wrote:Had die je dan niet eventjes de hele versie kunnen sturen![]()
En een sample van 160 naar 320 brengen maakt geen ruk uit. :')
Mitzinator wrote:Free release.
MP320: http://bit.ly/1nJxUo9
WAV: http://bit.ly/1p929o4
View on SoundCloud
Denk toch wel dat het alsnog op een feestje anders kan gaan klinken :p, dus ik oordeel pas als ik hem live heb meegemaakt (als dat ooit mag gebeurenTHArdstyler wrote:Heb 'm thuis op m'n monitoren even goed hard afgespeeld, maar die kicks komen toch niet echt lekker door. Gemiste kans imo
Dit indd. Ik denk dat dat door de borst heen voelen beuken hem niet echt gaat worden, er is weinig bass te horen.THArdstyler wrote:Heb 'm thuis op m'n monitoren even goed hard afgespeeld, maar die kicks komen toch niet echt lekker door. Gemiste kans imo
Dit is de 2014 remix. Er is nog een eerdere remix, das de gene die in de set zitBasshunterzz wrote: Die klinkt toch veel anders, is dat dan een eerdere remix?
View on YouTubeBasshunterzz wrote:Dit indd. Ik denk dat dat door de borst heen voelen beuken hem niet echt gaat worden, er is weinig bass te horen.THArdstyler wrote:Heb 'm thuis op m'n monitoren even goed hard afgespeeld, maar die kicks komen toch niet echt lekker door. Gemiste kans imo
Edit: in de set van Jason Payne zit blijkbaar ook deze track, op 35.09
View on SoundCloud
Die klinkt toch veel anders, is dat dan een eerdere remix?