P
Hardtraxx Veteran
5056 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Kick alleen niet helemaal mijn ding
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
G1LL wrote:Die laatste kick is echt ontiegelijk lelijk. Wat die vocal nou weer moet voorstellen weet ik ook niet, slaat eigenlijk nergens op dat die er voor zit :lol: . Verder wel ok gedaan, kicks kunnen bij deze man nog steeds heel veel beter..
Ik vond die kicks in dat 2e stuk anders vrij hard gaan door de ziggo dome afgelopen zaterdag.. :bomb:
N
Hardtraxxer
60 posts member since 2013
last seen Feb 2019
Is hier al een releasedate van geweten? Of heb ik er ergens overheen gelezen?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Number99 wrote:Is hier al een releasedate van geweten? Of heb ik er ergens overheen gelezen?
Als dat bekend is wordt deze verplaatst naar het releasetopic
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Stephan_NL wrote:
G1LL wrote:Die laatste kick is echt ontiegelijk lelijk.
Ik vond die kicks in dat 2e stuk anders vrij hard gaan door de ziggo dome afgelopen zaterdag.. :bomb:
Want hard = niet lelijk?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 20 days ago
patrickjeb wrote:
Stephan_NL wrote:
G1LL wrote:Die laatste kick is echt ontiegelijk lelijk.
Want hard = niet lelijk?
Really
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 10 hours ago
De melodie in dit nummer vind ik wel leuk gedaan. Origineel in zijn waarde gelaten maar toch dusdanig veranderd dat het anders klinkt. Maar die kicks :sick:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Ik kan helemaal niks met deze plaat, vind het nergens naar klinken
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
flevoboys wrote:Ik kan helemaal niks met deze plaat, vind het nergens naar klinken
N
Hardtraxxer
last seen Feb 2019
Chroman wrote:
Number99 wrote:Is hier al een releasedate van geweten? Of heb ik er ergens overheen gelezen?
Als dat bekend is wordt deze verplaatst naar het releasetopic
Ah ok, afwachten dan.

Ik vind deze best goed, ik ben opgegroeid met het origineel. Dus pure nostalgie in een modern jasje! :cool:
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Paar keer beluisterd nu en moet zeggen dat ik het oprecht een vreselijk nummer vind.
N
Hardtraxxer
last seen Feb 2019
Nog steeds geen release nieuws :$
Hardtraxxer
483 posts member since 2016
last seen 9 hours ago
4.22 mb?? Meestal als ik zo'n linkje zie vertrouw ik het niet of is de kwaliteit kut xd
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
Deuntje wrote:4.22 mb?? Meestal als ik zo'n linkje zie vertrouw ik het niet of is de kwaliteit kut xd
het is 128kbps, dus de kwaliteit is kut
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
nou bedank hoor sup sonick!!!
Hardtraxxer
483 posts member since 2016
last seen 9 hours ago
jeffrey2107 wrote:
Deuntje wrote:4.22 mb?? Meestal als ik zo'n linkje zie vertrouw ik het niet of is de kwaliteit kut xd
het is 128kbps, dus de kwaliteit is kut
wat kut
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Gewoon even de yt sample in een converter gooien en je hebt hem (voor thuis) in prima kwaliteit.

Vind de kickrolls hier dus echt heel gaaf uitgewerkt. Zitten precies op de goede plekken imo :)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Svbtwee wrote:Gewoon even de yt sample in een converter gooien en je hebt hem (voor thuis) in prima kwaliteit.
:huh:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
MelvinFR wrote:
Svbtwee wrote:Gewoon even de yt sample in een converter gooien en je hebt hem (voor thuis) in prima kwaliteit.
:huh:
Voor thuis vind ik het altijd wel prima. In de zin van dat het goed te doen is :P. Om mee te mixen enzo is het niks.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
dat is echt precies hetzelfde als deze download, die converter maken er een geen legit 320kbps van, eerder upscaled 128 of als je geluk hebt 192
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
jeffrey2107 wrote:dat is echt precies hetzelfde als deze download, die converter maken er een geen legit 320kbps van, eerder upscaled 128 of als je geluk hebt 192
Moet je wel een goede gebruiken :P
Bij de converter die ik gebruik hangt het vrijwel altijd tussen de 225 en 248. Voor thuis heb ik toch geen 320 nodig.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Heb liever 320, want ik hoor t verschil duidelijk :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Svbtwee wrote: Bij de converter die ik gebruik hangt het vrijwel altijd tussen de 225 en 248. Voor thuis heb ik toch geen 320 nodig.
Dit werkt toch niet echt zo?
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Bob wrote:
Svbtwee wrote: Bij de converter die ik gebruik hangt het vrijwel altijd tussen de 225 en 248. Voor thuis heb ik toch geen 320 nodig.
Dit werkt toch niet echt zo?
Misschien dat de file het wel zegt, maar als het goed is downgraden Youtube en (ik dacht ook) Soundcloud hun sounds automatisch al naar iets dat al een stuk onder 320 zit. Dus dan heb je bijvoorbeeld een 248 rip van een 225 track. Oftewel gewoon redelijk kut ook nog.