Kwaliteit wordt hier altijd gewaardeerd!Ilmar wrote:Thanks voor alle vette reacties, wie had dat gedacht op hardtraxx..
Track was eerst voor de fun, maar ben bezig met een officiele release
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Vind dit enorm sfeer vol, en drive
Dit zou wel eens een hit kunnen worden op de festivals komende zomer..
Zelfs op Hardtraxx worden goede tracks gewaardeerd ongeacht eventuele eerdere tracks die men tegen vond vallen.Ilmar wrote:Thanks voor alle vette reacties, wie had dat gedacht op hardtraxx..
Track was eerst voor de fun, maar ben bezig met een officiele release
Als je het structureel doet wel vind ik.yowan wrote:Ja want als je tegenwoordig ergens fuck neerzet ben je infantiel? Gebeurd al 3/4 jaar zo
Dat komt toch over als een jochie van 13 dat ruig over wil komen?
Als je zijn facebook even doorspit kom ik dus twee keer MF tegen, een keer over de track en een keer inderdaad met Crypsis dus je lult maar watCrippled wrote:Echt een heerlijk plaatje, enige punt van kritiek is dat taalgebruik van hem.
It's a Mf sandstorm... Echt?!![]()
Ook in zijn fb posts doet hij het. With my main Mf Jason Payne staat er dan.
Komaan, de muziek is tof maar dit infantiele gedoe mag hij mijns inziens achterwege laten! Wat wil 'ie ermee bereiken vraag ik me af.
Klopt, ik ga geen vooronderzoek doen voor ik mijn mening hier verkondig. Sub Sonik is niet iemand die ik actief volg, toevallig heb ik die 2 posts wel gezien+ al de titels van zijn tracks = mijn mening.
Toch blijft het plaatje wel lekker
Toch blijft het plaatje wel lekker
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Sub Sonik samen met Outbreak lachertjes van de scene, dit klinkt ook weer nergens naar
Had echt iets veel slechters verwacht. Vind hem juist wel nice 
Vette shit. Synth klinkt erg tof in het begin vh filmpje.
Nu het volledige nummer in de OP. Ook iets betere kwaliteit.
Ik vind het z'n dikste track tot nu toe
Ook wel bizar eigenlijk.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Klinkt echt heel erg vet! 
In HQ helemaal top!
Goede kicks eronder ook!
Echt alles aan deze remix is gewoon goed. Origineel intact gehouden, leuk gebruik gemaakt van synths, dikke kicks eronder.

Goede kicks eronder ook!
Echt alles aan deze remix is gewoon goed. Origineel intact gehouden, leuk gebruik gemaakt van synths, dikke kicks eronder.
Last edited by tjakevladze on 04 Mar 2016 20:40, edited 1 time in total.
Dikste plaat die ik gehoord heb sinds Big Boys van radical

-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Haha ja in HQ helemaal top gewoon, wat een gave plaat is dit geworden. Wil hem graag eens live horen 
Toen ik zag dat deze in de maak was, was ik sceptisch. Maar gvd wat een track is dit geworden zeg!
Perfect uitgewerkt gewoon.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Wat ging deze gisteren gruwelijk lekker op Loudness

-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 12 hours ago
Intro is echt super vet en duidelijk het beste stuk van de track. De climax vind ik wat minder, maar die wordt gecompenseerd door de intro. Niet gedacht, maar Sub Sonik weet me met zn laatste 2 tracks toch echt te interesseren. MF Psycho vond ik al dik. Ben benieuwd of hij deze lijn kan doorzetten!