Last edited by SVB on 11 Sep 2016 16:53, edited 1 time in total.
Dankzij dit soort tracks weet ik weer waarom ik een spuug hekel heb al die Tweekaz.
Dan pak je de verkeerde titels om te laten liggen. Dit is best een kut plaat maar velen tegenover deze zijn erg goed.pim0412 wrote:Over uitmelken gesproken.
Normaal gesproken laat ik Da Tweekaz al liggen, maar vanwege de titel om de een of andere reden toch maar besloten een luisterbeurt gegeven. Iedereen zit altijd zo erg te hameren op hun originaliteit en eigenzinnige stijltje, maar wat mij betreft is dit dus echt ronduit kut. Ik kan er werkelijk waar niks positiefs uithalen, op muzikaal gebied is dit gewoon troep. Doet wat mij betreft niet onder voor de gemiddelde standaard quasi-harde kick/screech-combo tracks. Voorlopig maar weer de negeer-reeks aanhouden wat betreft nieuwe Da Tweekaz tracks dus.
Mooiste momenten altijd.klapstoel wrote:Weer zo'n Tweekaz nummer die het goed doet online en voor de likes. Typisch nummer die je op zet als je lam met je vrienden foute muziek aan het luisteren bent. Maar dit is echt niks om normaal naar te luisteren