Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 43 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
S
Track(s): Da Tweekaz - DragonDucks

Download:
View on SoundCloud
Last edited by SVB on 11 Sep 2016 16:53, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
:sick: :sick:

Dankzij dit soort tracks weet ik weer waarom ik een spuug hekel heb al die Tweekaz.
S
Vind het eigenlijk nog best wel dik klinken xd, alleen die bad eenden mogen er nu wel uit hoor.
S
View on YouTube
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Nee ik vind deze ook een stuk minder voor de verandering..
Ik zet wel weer de originele Nothingess op.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Nee ik vind deze ook een stuk minder voor de verandering..
Ik zet wel weer de originele Nothingess op.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Haal die badeendjes er uit en je hebt gewoon een gave track :P
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
stiekem hopen op een nothingness 2016 edit
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Over uitmelken gesproken.
Normaal gesproken laat ik Da Tweekaz al liggen, maar vanwege de titel om de een of andere reden toch maar besloten een luisterbeurt gegeven. Iedereen zit altijd zo erg te hameren op hun originaliteit en eigenzinnige stijltje, maar wat mij betreft is dit dus echt ronduit kut. Ik kan er werkelijk waar niks positiefs uithalen, op muzikaal gebied is dit gewoon troep. Doet wat mij betreft niet onder voor de gemiddelde standaard quasi-harde kick/screech-combo tracks. Voorlopig maar weer de negeer-reeks aanhouden wat betreft nieuwe Da Tweekaz tracks dus.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
pim0412 wrote:Over uitmelken gesproken.
Normaal gesproken laat ik Da Tweekaz al liggen, maar vanwege de titel om de een of andere reden toch maar besloten een luisterbeurt gegeven. Iedereen zit altijd zo erg te hameren op hun originaliteit en eigenzinnige stijltje, maar wat mij betreft is dit dus echt ronduit kut. Ik kan er werkelijk waar niks positiefs uithalen, op muzikaal gebied is dit gewoon troep. Doet wat mij betreft niet onder voor de gemiddelde standaard quasi-harde kick/screech-combo tracks. Voorlopig maar weer de negeer-reeks aanhouden wat betreft nieuwe Da Tweekaz tracks dus.
Dan pak je de verkeerde titels om te laten liggen. Dit is best een kut plaat maar velen tegenover deze zijn erg goed.

Naar mijn gevoel zit er altijd veel energie in en zijn het vaak de lekkerste zwevige melodien en laten zij zich niet gek maken om van hun eigen stijltje af te stappen. Vind het altijd nog erg jammer dat deze gasten nog steeds niet bij de echte 'top' horen vanwege hun unieke stijl.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Weer zo'n Tweekaz nummer die het goed doet online en voor de likes. Typisch nummer die je op zet als je lam met je vrienden foute muziek aan het luisteren bent. Maar dit is echt niks om normaal naar te luisteren :sick:
S
Dit lijkt me ook meer bedoeld als een soort van tooltje en iets om je setje een beetje mee op te vullen. Gewoon voor de lol, zal ook wel den free worden I think.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
klapstoel wrote:Weer zo'n Tweekaz nummer die het goed doet online en voor de likes. Typisch nummer die je op zet als je lam met je vrienden foute muziek aan het luisteren bent. Maar dit is echt niks om normaal naar te luisteren :sick:
Mooiste momenten altijd. :loving:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst