Jay schreef:
eigenlijk zitten er allemaal hardcore fans hier die nog uit de kast moeten komen

De kick is idd een hardcore kick
Voor dat crypsis beetje bekend was in de hardstyle scene was hij natuurlijk al erg actief met angerfist samen als crucifier
Die kick komt me dan ook erg bekend voor

melodie ja ach tis paint of plack

Allemaal angerfist tracks gaan luisteren nu

Ja maar er zit een groot verschil aan.
Angerfist is voor hardcore begrippen niet echt hard, beetje soft. (vind ik, italian hardcore gaat veel harder met die dikke kicks)
Crypsis is voor hardstylebegrippen ontzettend hard. Ken niet veel artiesten die hardere tracks maken.