Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
QonFuzion schreef:
Opvallend dat iedereen dit nummer nou opeens helemaal geweldig vind. Als ik het me goed herinner vond bijna niemand hem vet toen hij voor het eerst gedraaid werd op Knock Out..

Ik vind er zelf nog steeds weinig aan.


ja ik herinner me ook veel negatieve reacties en dacht, hmm ben vast de enige die m vet vindt, maar blijkbaar liep of ik m te spacen of zijn er wat mensen bijgedraait :)

Deze track past mij ook niet echt, doe mij de 3 steps ahead remix maar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind em erg leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kinders moeten weer het laatste woord hebben?

Ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laat deze please snel komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mag van mij wel snel worde vrijgegeven :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weet iemand waneer hier meer info over komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hij komt dit jaar nog ;) datum weet ik niet, meende ergens in december.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
hij komt dit jaar nog ;) datum weet ik niet, meende ergens in december.

ok maar als hij in december pas komt...had hij hier ook nog niet hoeven staan eerlijk gezegt haha:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En waarom niet? De bron is er, de track is bekend,...? Anders mag hier niks meer aangekondigd worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
En waarom niet? De bron is er, de track is bekend,...? Anders mag hier niks meer aangekondigd worden ;)

ja ok maar waarom nu al hier neer zetten als hij toch pas waarschijnlijk in december uit komt??...heeft niet zoveel zin toch zover van tevoren...en dit is niet de enige release waarbij dat gebeurt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom dan? Toch leuk dat je weet dat er een release aankomt? Ook goed als reclame voor de artiest. Als je niet kunt wachten, jou zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

duurt me te lang >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:

Release all my rage!
Let the beast out the cage!
Come on!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Waarom dan? Toch leuk dat je weet dat er een release aankomt? Ook goed als reclame voor de artiest. Als je niet kunt wachten, jou zaak.

als je een release zover van de voren hier neer zet gaan mensen hem luisteren en miss vaak luisteren(doet niet iedereen)...en dan is de release minder intresasant
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 12:55 
 

donkeyrollers schreef:
Berunda schreef:
Waarom dan? Toch leuk dat je weet dat er een release aankomt? Ook goed als reclame voor de artiest. Als je niet kunt wachten, jou zaak.

als je een release zover van de voren hier neer zet gaan mensen hem luisteren en miss vaak luisteren(doet niet iedereen)...en dan is de release minder intresasant

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay schreef:
eigenlijk zitten er allemaal hardcore fans hier die nog uit de kast moeten komen ;) De kick is idd een hardcore kick

Voor dat crypsis beetje bekend was in de hardstyle scene was hij natuurlijk al erg actief met angerfist samen als crucifier

Die kick komt me dan ook erg bekend voor :P

melodie ja ach tis paint of plack ;)

Allemaal angerfist tracks gaan luisteren nu :D


Ja maar er zit een groot verschil aan.

Angerfist is voor hardcore begrippen niet echt hard, beetje soft. (vind ik, italian hardcore gaat veel harder met die dikke kicks)
Crypsis is voor hardstylebegrippen ontzettend hard. Ken niet veel artiesten die hardere tracks maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Jay schreef:
eigenlijk zitten er allemaal hardcore fans hier die nog uit de kast moeten komen ;) De kick is idd een hardcore kick

Voor dat crypsis beetje bekend was in de hardstyle scene was hij natuurlijk al erg actief met angerfist samen als crucifier

Die kick komt me dan ook erg bekend voor :P

melodie ja ach tis paint it plack ;)

Allemaal angerfist tracks gaan luisteren nu :D


Ja maar er zit een groot verschil aan.

Angerfist is voor hardcore begrippen niet echt hard, beetje soft. (vind ik, italian hardcore gaat veel harder met die dikke kicks)
Crypsis is voor hardstylebegrippen ontzettend hard. Ken niet veel artiesten die hardere tracks maken.

wat maakt het uit of een kick op een hardcore kick lijkt, zo lang het maar past bij de hardstyle vind ik het prima :)
en over het topic te vroeg starten.... leer is op te houden met zeuren, als er een correcte bron is dan heeft de persoon toch het recht een topic aan te maken, gewoon niet zo aan gaan ergeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Klementino schreef:
Jay schreef:
eigenlijk zitten er allemaal hardcore fans hier die nog uit de kast moeten komen ;) De kick is idd een hardcore kick

Voor dat crypsis beetje bekend was in de hardstyle scene was hij natuurlijk al erg actief met angerfist samen als crucifier

Die kick komt me dan ook erg bekend voor :P

melodie ja ach tis paint it black ;)

Allemaal angerfist tracks gaan luisteren nu :D


Ja maar er zit een groot verschil aan.

Angerfist is voor hardcore begrippen niet echt hard, beetje soft. (vind ik, italian hardcore gaat veel harder met die dikke kicks)
Crypsis is voor hardstylebegrippen ontzettend hard. Ken niet veel artiesten die hardere tracks maken.

wat maakt het uit of een kick op een hardcore kick lijkt, zo lang het maar past bij de hardstyle vind ik het prima :)
en over het topic te vroeg starten.... leer is op te houden met zeuren, als er een correcte bron is dan heeft de persoon toch het recht een topic aan te maken, gewoon niet zo aan gaan ergeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick: Wat haat ik deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 20:38 
 
Hardtraxx Addict

DoubleDutch schreef:
:sick: Wat haat ik deze track.


vind je haten niet een beetje overdreven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Knalt live wel lekker, en voor een Free Release.. heb ze 100000000x slechter gezien :d
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 23:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

3 steps ahead versie vind ik beter,die vocal werd eerder gebruikt in: bass alert- zoo wat echt een geniale plaat is.
Ik vind veel platen van crypsis lekker maar 2 geniale harcore platen mengen in een softe versie werkt niet voor mij :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conflict schreef:
Knalt live wel lekker, en voor een Free Release.. heb ze 100000000x slechter gezien :d

idd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vindt hem echt lekker, helemaal voor een free-release. Laat maar snel komen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even versnellen en je hebt hardcore :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks