Leuk! 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Hoop wel dat deze in 320 komt ipv 192, anders heb je er nog niet veel aan...
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
ik herinner me net weer vanwaar ik dit nr ken! deze is al uitgekome maar wel niet webrelease.
"Crypsis & Chain Reaction - Furious" staat op de emporium the dark castle 2010 cd
"Crypsis & Chain Reaction - Furious" staat op de emporium the dark castle 2010 cd
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
CD 1/2 - Mixed By Chain Reactionmutagenx wrote:ik herinner me net weer vanwaar ik dit nr ken! deze is al uitgekome maar wel niet webrelease.
1. Chain Reaction - The Dark Ages (Official Emporium Anthem
2. The Machine - Place Of Terror
3. B-Front & Frontliner - Magic
4. Chain Reaction - Answers
5. Zany - Purify Your Senses
6. Max Enforcer Ft The Rush - Fade To Black
7. The Machine Ft Sasha F - No Mad Soul
8. Crypsis - Chaser
9. Chain Reaction - Lellebel
10. Dozer - Robins Revenge
11. Zatox - Ear f*****g
12. Boozed Panders Ft Sasha F - Boozed up
13. Chain Reaction - Out With A Bang
14. B-Front & Frontliner - Become The Sky
15. The Machine - Mistress Of Darkness
16. Titan - Strength & Fury
17. Crypsis & Chain Reaction - Furious
18. The Machine - Audiobot
19. Chain Reaction - Victime
CD 2/2 - Mixed By Nitrogenetics
1. Nitrogenetics - Mu-Sick
2. Art Of Fighters - Rock On
3. Nosferatu & Mad Dog - Lack Of Existance
4. Alien T - Ghetto Mentality
5. Tha Playah & Nosferatu - Requiem Of The Fallen
6. Nitrogenetics - What I Am
7. The Viper & Endymion - My Music World
8. Hellsystem & Predator - Addicted 2 Violence
9. Nitrogenetics - Wreckinball
10. Alien T - Bullets In Their Heads
11. Tha Playah - Bling Bling (Nitrogenetics & Dj D Remix)
12. Predator & Hellsystem - 2012
13. Nitrogenetics - Down Like Gravity
14. Ruffneck & Endymion - Justice
15. Dj D - Bombs
16. Nitrogenetics - Inside Your Head
17. Outblast & Angerfist - Delusion
18. Placid K - Compagneros ( Endymion Remix )
19. Angerfist & T-Junction - The Culture
eigenlijk zitten er allemaal hardcore fans hier die nog uit de kast moeten komen
De kick is idd een hardcore kick
Voor dat crypsis beetje bekend was in de hardstyle scene was hij natuurlijk al erg actief met angerfist samen als crucifier
Die kick komt me dan ook erg bekend voor
melodie ja ach tis paint of plack
Allemaal angerfist tracks gaan luisteren nu
Voor dat crypsis beetje bekend was in de hardstyle scene was hij natuurlijk al erg actief met angerfist samen als crucifier
Jay wrote:eigenlijk zitten er allemaal hardcore fans hier die nog uit de kast moeten komenDe kick is idd een hardcore kick
:') :') :') :') :')
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Hardcore sucks tbh.
crypsis = hardcore
crypsis = crucifier
crypsis = part of angerfist team
crypsis = crucifier
Het is toch echt zijn alias in de hardstyle-scene. Crypsis = hardcore slaat dus nergens op.Jay wrote:crypsis = hardcore![]()
katamaran wrote:Het is toch echt zijn alias in de hardstyle-scene. Crypsis = hardcore slaat dus nergens op.Jay wrote:crypsis = hardcore![]()
Nee dat klopt, ik bedoelde meer zijn roots liggen in de hardcore vandaar ook de typische hardcore kick in zijn track en alle andere angerfist elementen die je terug hoort
Elementen komer er zeker in terug, maar zo heeft hij wel heel erg een eigen-stijltje gecreeerd. Naast Chain Reaction & een beetje Kold Konexxion is er niemand in de hardstyle-scene die deze stijl heeft. Vind het dus altijd wel originele tracks als je het vergelijkt met veel andere stijltjes in de hardstyle-scene.
Maar als je het vergelijkt met de rest van zijn eigen tracks ligt het soms iets te dicht bij elkaar.
Maar als je het vergelijkt met de rest van zijn eigen tracks ligt het soms iets te dicht bij elkaar.
katamaran wrote:Elementen komer er zeker in terug, maar zo heeft hij wel heel erg een eigen-stijltje gecreeerd. Naast Chain Reaction & een beetje Kold Konexxion is er niemand in de hardstyle-scene die deze stijl heeft. Vind het dus altijd wel originele tracks als je het vergelijkt met veel andere stijltjes in de hardstyle-scene.
Het is idd in de hardstyle scene een ietwat eigen stijl
weet iemand al miss iets meer over deze free release??
Ik denk dat het dan hier wel gestaan had.donkeyrollers wrote:weet iemand al miss iets meer over deze free release??
CorrectieJay wrote:crypsis = hardcore![]()
crypsis = crucifier
crypsis = WAS a part of angerfist team
Ik vind dit wel een vet nummer! Crypsis en Chain Reaction zijn sowieso hard.
ga eens weg als dit te hard voor je isJay wrote:crypsis = hardcore![]()
crypsis = crucifier
Wat een domme reactie.Paling wrote:ga eens weg als dit te hard voor je isJay wrote:crypsis = hardcore![]()
crypsis = crucifier
en niet zn beetje ookGangsterdwerg wrote:Wat een domme reactie.Paling wrote:ga eens weg als dit te hard voor je isJay wrote:crypsis = hardcore![]()
crypsis = crucifier
dankjewelGangsterdwerg wrote:Wat een domme reactie.Paling wrote:ga eens weg als dit te hard voor je isJay wrote:crypsis = hardcore![]()
crypsis = crucifier
[/quote][/quote]Paling wrote:dankjewelGangsterdwerg wrote:Wat een domme reactie.Palingga wrote: eens weg als dit te hard voor je is
:') wat wil je nou bereiken?
-
FHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2010
- last seen Jul 2012
lkkr nummertje, kende de melodie al ergens van 
-
RHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Opvallend dat iedereen dit nummer nou opeens helemaal geweldig vind. Als ik het me goed herinner vond bijna niemand hem vet toen hij voor het eerst gedraaid werd op Knock Out..
Ik vind er zelf nog steeds weinig aan.
ja ik herinner me ook veel negatieve reacties en dacht, hmm ben vast de enige die m vet vindt, maar blijkbaar liep of ik m te spacen of zijn er wat mensen bijgedraaitQonFuzion wrote:Opvallend dat iedereen dit nummer nou opeens helemaal geweldig vind. Als ik het me goed herinner vond bijna niemand hem vet toen hij voor het eerst gedraaid werd op Knock Out..