we'll never know :')
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
faith in ur dj is wel lekker rivial x vind ik minder
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
kan iemand deze re-uploade 
Ik heb ze nog! Nieuwe link staat in de eerste post.WZY wrote:kan iemand deze re-uploade
Thanks Khad! Ook maar gelijk ff meegenomen!

BedanktKhadber wrote:Ik heb ze nog! Nieuwe link staat in de eerste post.
Naiz! Nog geen kans om ze mee te kunnen pakken. Eens even luisteren 
Zal waarschijnlijk niet in het "Scantraxx" plaatje gepast hebben.... in die van mij iniedergeval welDennis Aka Mash wrote:Lekkere remixen! Deze jongen had van mij mogen winnen!
damn lekkere nummers
Mooie bumb. Heb ze destijds gemist!
Titelnaam klopt trouwens niet (cris one - faith in your dj, moet Brennan - ... zijn ?)
Titelnaam klopt trouwens niet (cris one - faith in your dj, moet Brennan - ... zijn ?)
Titel klopt inderdaad niet, maar wel een mooie bump inderdaad; ik draai allebei nog regelmatig! Toppers! 
SkiggyRapz18 wrote:Zal waarschijnlijk niet in het "Scantraxx" plaatje gepast hebben.... in die van mij iniedergeval welDennis Aka Mash wrote:Lekkere remixen! Deze jongen had van mij mogen winnen!
damn lekkere nummers
DjThera wrote: Hij heeft ze voor de fun gemaakt en niet opgestuurd dus hij deed niet mee met de competitie
maar het zal vast nog steeds wel scantraxx' schuld zijn denk ik...
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
tis maar wat je definitie van oud isTitatovenaar wrote:pfoe zijn wel oud zeg
ja ze zijn echt oud, Martin heeft ze in 1783 gemaakt xD
Ook maar weer meegepakt
heerlijk als je harde schijf kapot gaat.
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Dat is nog vrij nieuw. Ik heb geloof ik nog ergens een remix van Jezus voorbij horen komen, maar ben hem ff kwijt...DjThera wrote:ja ze zijn echt oud, Martin heeft ze in 1783 gemaakt xD
Jezus?WIJNUH wrote:Dat is nog vrij nieuw. Ik heb geloof ik nog ergens een remix van Jezus voorbij horen komen, maar ben hem ff kwijt...DjThera wrote:ja ze zijn echt oud, Martin heeft ze in 1783 gemaakt xD
Schijnt het van z'n vader te hebben geleerd, die had ook nog dikke producing-apparatuur staanStokbrood wrote:Jezus?WIJNUH wrote:Dat is nog vrij nieuw. Ik heb geloof ik nog ergens een remix van Jezus voorbij horen komen, maar ben hem ff kwijt...DjThera wrote:ja ze zijn echt oud, Martin heeft ze in 1783 gemaakt xDben benieuwd... die meneer heeft jaaaaaaaren aan ervaring dus kan niet slecht zijn
Faith in your DJ-remix is echt baas, die andere is niks aan. Heb hem gelijk ff meegepakt want ben ze kwijtgeraakt 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Die mid intro kick van Faith In Your DJ remix 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
t is allemaal niet super ofzo...
wel leuk hebbedingetje opzich...
wel leuk hebbedingetje opzich...