Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee, ik heb nog nooit iets serieus van die BanHu gehoord. Hardstruction maakt alleen maar standaard melodietjes ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Geen idee, ik heb nog nooit iets serieus van die BanHu gehoord. Hardstruction maakt alleen maar standaard melodietjes ja.

BanHu = Wesz, van Josh & Wesz ;) (denk dat we dat nou wel bijna zeker weten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ik dacht Wesz van het forum hier. Maar hoe kom je erbij dat het Wesz van Josh & Wesz is dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 13:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

serieus :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan iemand me uitleggen wat het verhaal erachter is dan?

Nevermind filmpje van PowNed nog niet gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
bRt_ schreef:
Zelfs als je dat in je achterhoofd houdt klinkt het nergens naar ..


Skedoedelefloeps schreef:
Pure bagger dit, sluit me idd aan op wat hierboven staat over kuddedieren.


Helemaal eens met deze jongens! Ook al is het een humor plaat of gaat het over iets... fuck it... Ik hoor de meeste hier ineens van de kick is niet echt mooi maar stoort totaal niet... WTF? Als een willekeurig iemand deze kick hier had neergezet zonder een ( kutverhaal ) erbij wordt het tot in de kern van de aarde naar beneden gestampt....

En daar doel ik op als ik zeg kuddedieren .. want als er 1 iemand hier zegt het is humor en het klinkt eigenlijk nog niet goed maar toch vind ik het wel vet... Dan volgt de rest....


Er zijn 3 meningen over een nummer.. goed, mwah, bagger. Het slaat dus nergens op om mensen kuddedieren te noemen die hun mening gewoon uitten. Wat doe je trouwens moeilijk op een GRATIS track, ga lekker een demonstratie voeren ofzo hippie!


en nog even ontopic;

ik heb veel slechtere gratis trackz gezien hoor. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 08:28 
 

_Padam schreef:
en nog even ontopic;

ik heb veel slechtere gratis trackz gezien hoor. ;)

Je maak een grapje, right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dan zegt 1 iemand dat het slecht is, volgt opeens een heel andere hoop die volgt :D Riiiiiiight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:00 
 
Artiest

Lol moeilijk doen over gratis track? Als hier Wasted Penguinz stond of mensen niet wisten dat banHu Wesz is, dan hadden ze hier echt om slotjes geschreeuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 03:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lol moeilijk doen over gratis track? Als hier Wasted Penguinz stond of mensen niet wisten dat banHu Wesz is, dan hadden ze hier echt om slotjes geschreeuwd.

Daar gaat het niet om, dit is puur voor de grap alleens, dit is niet serieus bedoelt! Maar goed ook, want naast de 'grap' blijft er alleen maar crap over. WP (bvb) is gewoon crap en niet grappig. dat is het verschil! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:46 
 
Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Jolle schreef:
Geen idee, ik heb nog nooit iets serieus van die BanHu gehoord. Hardstruction maakt alleen maar standaard melodietjes ja.

BanHu = Wesz, van Josh & Wesz ;) (denk dat we dat nou wel bijna zeker weten)



dat denk ik niet... banhu is al langer bezig met zo een nummertjes en dat was eerst jump/tek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet wel zeker dat het Wesz is, hoor namelijk genoeg elementen terugkomen die ook in Josh & Wesz nr'tjes zitten, sowieso is het geen amateur producer, want sommige stukken zitten echt goed in elkaar. Gisteren ook gedraaid dit nr, haha.. Sowieso nog altijd 20x beter dan die dronken pinguins van Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Weet wel zeker dat het Wesz is, hoor namelijk genoeg elementen terugkomen die ook in Josh & Wesz nr'tjes zitten, sowieso is het geen amateur producer, want sommige stukken zitten echt goed in elkaar. Gisteren ook gedraaid dit nr, haha.. Sowieso nog altijd 20x beter dan die dronken pinguins van Scantraxx.

hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:31 
 
Artiest

p-stylez schreef:
Weet wel zeker dat het Wesz is, hoor namelijk genoeg elementen terugkomen die ook in Josh & Wesz nr'tjes zitten, sowieso is het geen amateur producer, want sommige stukken zitten echt goed in elkaar. Gisteren ook gedraaid dit nr, haha.. Sowieso nog altijd 20x beter dan die dronken pinguins van Scantraxx.


Ik moet hem gewoon gebruiken...


:')

en @ Maximum, vrijwel elke free release van WP die hier stond is afgebrand terwijl ze stuk voor stuk kwalitatief beter waren dan dit... beetje apart hoe mensen dan reageren als de geliefde Wesz van Josh & Wesz iets maakt voor fun en dat dat dan grappig is en tof en nog gedraaid wordt door die sjaak hier boven me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat mag dan toch hun mening zijn, als zij die track nu leuk vinden, wat is het probleem dan, je hoeft mensen toch niet te overtuigen om die track slecht te gaan vinden. Als ze hem leuk vinden, mag dat toch. Ik vind hem zelf eigenlijk ook best wel iets hebben al is het gewoon duidelijk dat hier niet zoveel tijd ingezeten heeft, big deal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 21:04 
 
Artiest

Kijk als mensen die mening hebben ok, maar toch vreemd dat kwalitatief betere platen (technisch vlak) dan dit wel worden afgezeken ("toevallig" ook van impopulaire producers) en een plaat van een gewaardeerde producer niet.
Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar het is wel heel toevallig toch?! Plus je merkt hier zelf ook wel wanneer mensen in feite redelijk "kuddegedrag" vertonen of een mening uiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 21:05 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Plus je merkt hier zelf ook wel wanneer mensen in feite redelijk "kuddegedrag" vertonen of een mening uiten.

Klopt als een bus, erge is dat mensen dat zelf niet zo erg doorhebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 03:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Kijk als mensen die mening hebben ok, maar toch vreemd dat kwalitatief betere platen (technisch vlak) dan dit wel worden afgezeken ("toevallig" ook van impopulaire producers) en een plaat van een gewaardeerde producer niet.
Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar het is wel heel toevallig toch?! Plus je merkt hier zelf ook wel wanneer mensen in feite redelijk "kuddegedrag" vertonen of een mening uiten.

Gast, ik doel puur op 'din mama', als jij DAT kwalitatief beter vind dan DIT.. dat kan, moet je zelf weten. Ik kan het niet weten, want ik heb naar beide tracks niet aandachtig geluisterd, want ik zie het beide als grap (wat ook de intentie is)! Alleen dit vond ik nog wel grappig alleen din mama vond ik gewoon totaal niet grappig, irritant zelfs (mede door het kutgedrag van die wp in het filmpje zelf). Dit soort tracks neem ik niet serieus en wat de rest doet en of dat kuddengredrag is ja of nee is iets anders, daar heb ik niks mee te maken. Doe hier toch niet zo moeilijk over man, dat is het niet eens waard! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 05:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat is dit nou weer voor onzin :') ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 00:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Oh ik dacht Wesz van het forum hier. Maar hoe kom je erbij dat het Wesz van Josh & Wesz is dan?

Dat heeft iemand in een van die banhu topics toch wel eens met een bron laten zien ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nou volgens mij niet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand was Wesz een keer tegen gekomen, waren ze aan het praten en toen vroeg die of Wesz BaHu was. Toen had die weggekeken en ging die weg ofzo. Weet niet meer wie het precies was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:02 
 
Artiest

Wie bedenkt zo'n vraag eigenlijk...
Als ik Beholder tegen kom vraag ik hem ook niet of hij Darkstylez is ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Iemand was Wesz een keer tegen gekomen, waren ze aan het praten en toen vroeg die of Wesz BaHu was. Toen had die weggekeken en ging die weg ofzo. Weet niet meer wie het precies was.

Zoiets ja.

Die outro ook hahah :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks