LOL
wel grappig
wel grappig
Het gaat mij puur om die vocals, vind eigenlijk het filmpje van die negert grappig en dit is gewoon droog. Din Mama vond ik gewoon echt niet grappig. Is ook maar net wat je zelf onder humor verstaat. Maar dat is puur mijn interpertatie. Snap verders jullie 'kuddedier' reacties wel hoor, maar ik heb dit maar 1x geluisterd en daar blijft het bij... qua productie is het natuurlijk zoiezo bagger.Skedoedelefloeps wrote:Wasted Penguinz - Din Mamma, was ook een fun track en die werd compleet de grond in gestampt, maar deze niet. De wereld van een forum
Ik meen toch echt dat Din Mamma in een zeker stadium bestemd was voor release. Deze shit is gewoon grappig! net als bijvoorbeeld de Mo Bash van headhunterz. Daar hoorde je toch ook niemand over klagenSkedoedelefloeps wrote:
Wasted Penguinz - Din Mamma, was ook een fun track en die werd compleet de grond in gestampt, maar deze niet. De wereld van een forum
DJ D'Railed wrote:Snap jullie echt niet hier... dit klinkt echt gewoon NERGENS naar.... Als hier bijvoorbeeld Wasted Penguinz voor had gestaan was het een heel ander verhaal geweest.... Stelletje kuddedieren...
Ooit gehoord van sarcasmeDJ D'Railed wrote:Antraxus wrote:GeweldigToch hoor je ook wel dat hij echt wel hardstyle kan producen
En hier moest ik trouwens ook wel even om glimlachen... Wat een opmerking... :')
Oja, een gejatte reverse bass met wat vocals eronder waren bestemd voor releaseMannonymous wrote: Ik meen toch echt dat Din Mamma in een zeker stadium bestemd was voor release. Deze shit is gewoon grappig! net als bijvoorbeeld de Mo Bash van headhunterz. Daar hoorde je toch ook niemand over klagen
Het schijnt dat die banhu Wesz is. Produceren kan hij dus wel en dat banhu project is puur om te kutten (kijk bijvoorbeeld de remix van shiverz)DJ D'Railed wrote:Antraxus wrote:GeweldigToch hoor je ook wel dat hij echt wel hardstyle kan producen
En hier moest ik trouwens ook wel even om glimlachen... Wat een opmerking... :')
View on YouTubeD-Ruz wrote:Dit is toch geniaal. Wat een gekut haha.Wil het origineel met die neger trouwens wel eens zien, iemand linkje?
Die melodie heeft trouwens nog wel wat ook
Ben je nu echt serieus?DjaKaPa wrote:Sommige mensen kunnen ook wel overdrijven hier hoor :')
OT: IK vindt het nog wel grappig en goed klinken! Hoef hem nou ook niet live te horen ofzo,
maar voor nu wel even lekker, met een chille melo
markextrae wrote:jij hebt volgens mij net zoveel humor als een stoep tegelDJ D'Railed wrote:Snap jullie echt niet hier... dit klinkt echt gewoon NERGENS naar.... Als hier bijvoorbeeld Wasted Penguinz voor had gestaan was het een heel ander verhaal geweest.... .

View on YouTubeQ-Dominic wrote:Het schijnt dat die banhu Wesz is. Produceren kan hij dus wel en dat banhu project is puur om te kutten (kijk bijvoorbeeld de remix van shiverz)DJ D'Railed wrote:Antraxus wrote:GeweldigToch hoor je ook wel dat hij echt wel hardstyle kan producen
Ja alleen kan Hardstruction zelf ook niet veel meerJolle wrote:Dat BanHu is dus net zoiets als die onzin van Diktraxx van Hardstruction?
View on YouTube