Moet ook een beetje anthem gevoel zijn heTeknizion wrote:Tot aan de eerste climax is het nog best een lekkere plaat. Maar daarna.. jezus christus, Headhunterz pingeltjeshardstyle noemen is 1 ding, maar AVIO kan er (Helaas) zo te horen ook wat van
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
De beste hardstyle anthems hebben juist geen gepingel...iSenSe` wrote:Moet ook een beetje anthem gevoel zijn heTeknizion wrote:Tot aan de eerste climax is het nog best een lekkere plaat. Maar daarna.. jezus christus, Headhunterz pingeltjeshardstyle noemen is 1 ding, maar AVIO kan er (Helaas) zo te horen ook wat van
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
dat kan niet, hun kwaliteit kwa produceren is heel laag.djpatt wrote:ik zou bijna zweeren dat de melodie door de b twinz is gemaakt
Ik vind dit echt een fantastische track, ik hou dan ook van die ouwe happy hardcore haha
Die melodie raakt echt een feel-good gedeelte van mijn hersenen
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dat had ik idd ookGeck-o wrote:Ik vind dit echt een fantastische track, ik hou dan ook van die ouwe happy hardcore haha
nou neeBlazed wrote:dat kan niet, hun kwaliteit kwa produceren is heel laag.djpatt wrote:ik zou bijna zweeren dat de melodie door de b twinz is gemaakt
Dit is echt iets wat je in flappie's ballenbakparadijs tegen zou komen 
Ja precies hier ook. Gewoon een perfecte mix van hardstyle en happy hardcore.Geck-o wrote:Ik vind dit echt een fantastische track, ik hou dan ook van die ouwe happy hardcore haha
x2 boring.QonFuzion wrote:Niet echt mijn kopje thee.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Luisterd lekker weg
zou er live wel kippenvel van krijgen denk ik 
op hardbass mag hij um best ff draaiendj-rico01 wrote:Luisterd lekker wegzou er live wel kippenvel van krijgen denk ik
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
dat zou wel vet zijn jadjpatt wrote:op hardbass mag hij um best ff draaiendj-rico01 wrote:Luisterd lekker wegzou er live wel kippenvel van krijgen denk ik
Maar ik heb een waslijst aan platen die daar gedraaid mogen worden
zal morgen ff bij daniel langswippen om het ff te melden. weet wel waar die woont, maar ga niet met hem omdj-rico01 wrote:dat zou wel vet zijn jadjpatt wrote:op hardbass mag hij um best ff draaiendj-rico01 wrote:Luisterd lekker wegzou er live wel kippenvel van krijgen denk ik
![]()
Maar ik heb een waslijst aan platen die daar gedraaid mogen worden
dus grapje
-
G
Idd, erg lekker nrtje!Khadber wrote:Yeah! Vette track!
-
RHardtraxx Veteran
je word er gewoon blij van heh?KSwoosh wrote:Idd, erg lekker nrtje!Khadber wrote:Yeah! Vette track!
zeker maar ik denk als ik um live hoor op bijvb hardbass. dat ik spontaan een harde plasser krijg. want die kicks in combo met die blije pingel geluidjesthe sidespinnars wrote:je word er gewoon blij van heh?KSwoosh wrote:Idd, erg lekker nrtje!Khadber wrote:Yeah! Vette track!
-
G
ja echt he, heerlijk hoeveel energie er in zit, hoor je de laatste tijd naar mijn ervaring wat minder met de opkomst van die "raw" stijlthe sidespinnars wrote:je word er gewoon blij van heh?KSwoosh wrote:Idd, erg lekker nrtje!Khadber wrote:Yeah! Vette track!
-
RHardtraxx Veteran
ja nou ik er over na denk zou ik ook idd spontaan kramp in m'n lies krijgen 
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Zeer lekker, en nog free ook 
Verrasend genoeg, vind ik deze track een dikke 9 waard!
Wat een
-Track
Vooral 2'de climax.. DANCE!
Wat een
Vooral 2'de climax.. DANCE!
Vind het een lekkere track, leuk dat ze hem gratis weg geven! 
EDIT: 2e Qlimax verpest het hele nummer
EDIT: 2e Qlimax verpest het hele nummer
Last edited by Maximum on 21 Dec 2010 18:42, edited 1 time in total.
Vanaf die "dance" is hij wel vet vind ik 
-
D
zegge hun ook in de Aftermovie,, het moest een vrolijke anthem zijn, dus klagen over AVIO kan niet omdat hun dat niet bepalen
EDIT: wel erg vrolijke plaat maar met deze is niks mis, denk als ik deze live hoor dat ik wel kippenvel heb