mogen we dit een hardstyle kerst track noemen ?
vind um wel lekker
(na nog een paar keer luisteren word ik hier heel erg blij van
)
vind um wel lekker
Wie zegt dat AVIO raw is? En dit wijkt enorm af van wat ze normaal maken.dawasiknie wrote:Echt he. Maar wat is Avio toch raw...
Moet je nou echt alles afkraken?Lyst wrote:Kermis Hardstyle
Maar als ik zo'n reactie plaats bij een earlynummer wat jij helemaal geweldig vind wil je graag dat ik mijn mening onderbouw, doe dat hier dan ook even.Lyst wrote:Als het zo happy is als dit wel ja![]()
Maar laat me raden ik mag natuurlijk niets negatiefs zeggen omdat het AVIO is.. jammer dan
Lyst wrote:1. Het begint met een cheesy piano
2. Dan komt er zo'n handsup melodie in
3. Gelukkig ontbreken de pitchkicks niet
4. Dan komt zo'n random valse synth erin
5. Pianogepingel weer
6. Nu wordt het helemaal erg, hoog my little pony gehalte
7. Opbouw naar de volgende climax gaat nog verder de hoogte in, sorry maar als dit geen happy hardstyle meer is...
8. Yes hij is afgelopen
Conclusie: cheesy piano + handsup melodie + my little pony melodie + nog verder de hoogte in = happy² = kermis hardstyle
Je eerste vijf punten vat ik juist positief opLyst wrote:1. Het begint met een cheesy piano
5. Pianogepingel weer
7. Opbouw naar de volgende climax gaat nog verder de hoogte in, sorry maar als dit geen happy hardstyle meer is...
8. Yes hij is afgelopen
Conclusie: cheesy piano + handsup melodie + my little pony melodie + nog verder de hoogte in = happy² = kermis hardstyle
Maar ja, jij schrijft upcoming ook met 2 m'sNaarDeQlote wrote:Je eerste vijf punten vat ik juist positief opLyst wrote:1. Het begint met een cheesy piano
5. Pianogepingel weer
8. Yes hij is afgelopen
Lyst wrote:Maarja, jij schrijft upcoming ook met 2 m'sNaarDeQlote wrote:Je eerste vijf punten vat ik juist positief opLyst wrote:1. Het begint met een cheesy piano
5. Pianogepingel weer
8. Yes hij is afgelopen
Ik dacht dat je zo'n hekel had aan Ad Hominems?Lyst wrote:Maar ja, jij schrijft upcoming ook met 2 m's