Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
Ik laat met niet graag negatief uit over artiesten, maar dit is toch gewoon ongeïnspireerd?
volkomen mee eens.Meph0 wrote:Ik laat met niet graag negatief uit over artiesten, maar dit is toch gewoon ongeïnspireerd?
Vind het (alweer) helemaal niets van A-lusion. Wat mij betreft mag hij ermee stoppen
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
De tekst is een beetje afgezaagd, maar verder vind k t een prima plaatje! Mid is nog vrij saai, maar melodie is best leuk, niet goed genoeg voor een echte release, maar best een leuke free!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Make Up Your Mind is een prima track na heel veel mindere. Ook de bootleg van Linkin Park is een prima track. Van mij mag jij stoppen met je mening geven zonder het normaal te verwoorden...hurricane wrote:Vind het (alweer) helemaal niets van A-lusion. Wat mij betreft mag hij ermee stoppen
-
J
Ik denk niet dat jij je in de positie bevind om te zeggen wat iemand wel of niet moet doen. 
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Klopt daar heb je gelijk in, maar ik probeer enkel een deel te zijn tegen de 'alles kut enter' mentaliteit op Hardtraxx. Leg tenminste even uit waarom A-lusion moet stoppen, ipv random te strooien met opmerkingen als 'Wat mij betreft mag hij ermee stoppen'...Junkenlul wrote:Ik denk niet dat jij je in de positie bevind om te zeggen wat iemand wel of niet moet doen.
-
J
Nou ja, deze man produceert de laatste tijd aardige rommel, dus ik geef hurricane niet helemaal ongelijk.
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Blijkbaar ben je niet helemaal up to date van A-lusion, maar Make Up Your Mind is een prima track, net zoals de bootleg van Linkin Park. En leg ook even uit waarom jij zijn tracks rommel vindt ipv mee te doen aan de Alles Kut Enter parade...Junkenlul wrote:Nou ja, deze man produceert de laatste tijd aardige rommel, dus ik geef hurricane niet helemaal ongelijk.
-
DHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
- last seen Sep 2014
Dit is echt heel slecht !!
Had hij van mij op zijn computer mogen laten staan
Als jij nou eens kapt met het zeggen dat tracks prima zijn en zomaar universeel loopt te claimen dat iets is, in plaats van je mening te geven , zou een hoop schelen. Men vindt zijn tracks rommel omdat er als voornaamste reden nul inspiratie in zit, klaar.iMark wrote:Blijkbaar ben je niet helemaal up to date van A-lusion, maar Make Up Your Mind is een prima track, net zoals de bootleg van Linkin Park. En leg ook even uit waarom jij zijn tracks rommel vindt ipv mee te doen aan de Alles Kut Enter parade...Junkenlul wrote:Nou ja, deze man produceert de laatste tijd aardige rommel, dus ik geef hurricane niet helemaal ongelijk.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Leg dan ook uit waarom het slecht is, dit voegt in principe geen fuck toe..D-Visionzz wrote:Dit is echt heel slecht !!
EDIT: geld voor iedereen hier trouwens..
Ik heb heel wat Alusion tracks gekocht omdat ik een grote fan van hem was. Zijn laatste track die ik echt mooi vind was Angels Dance, die draai ik nog heel vaak. Echt heel sfeervol en alles waar A-lusion in mijn ogen goed in was. Die track is van 2011! Nu is hij qua inspiratie en sound naar mijn mening slechts nog een schim van wat hij vroeger was. Anders kan ik het niet verwoorden.iMark wrote:Make Up Your Mind is een prima track na heel veel mindere. Ook de bootleg van Linkin Park is een prima track. Van mij mag jij stoppen met je mening geven zonder het normaal te verwoorden...hurricane wrote:Vind het (alweer) helemaal niets van A-lusion. Wat mij betreft mag hij ermee stoppen
Wat een kutnummer, die vocals hahaha. A-Lusion kap er gewoon mee alsjeblieft dankjewel.