Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 20:29 
 
Hardtraxxer

Track(s): A-lusion - Electric Sky

Download:

Bron: A-lusion facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik laat met niet graag negatief uit over artiesten, maar dit is toch gewoon ongeïnspireerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 22:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Ik laat met niet graag negatief uit over artiesten, maar dit is toch gewoon ongeïnspireerd?


volkomen mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het (alweer) helemaal niets van A-lusion. Wat mij betreft mag hij ermee stoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 13:59 
 
Hardtraxxer

De tekst is een beetje afgezaagd, maar verder vind k t een prima plaatje! Mid is nog vrij saai, maar melodie is best leuk, niet goed genoeg voor een echte release, maar best een leuke free!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Vind het (alweer) helemaal niets van A-lusion. Wat mij betreft mag hij ermee stoppen

Make Up Your Mind is een prima track na heel veel mindere. Ook de bootleg van Linkin Park is een prima track. Van mij mag jij stoppen met je mening geven zonder het normaal te verwoorden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 15:12 
 

Ik denk niet dat jij je in de positie bevind om te zeggen wat iemand wel of niet moet doen. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Ik denk niet dat jij je in de positie bevind om te zeggen wat iemand wel of niet moet doen. :innocent:

Klopt daar heb je gelijk in, maar ik probeer enkel een deel te zijn tegen de 'alles kut enter' mentaliteit op Hardtraxx. Leg tenminste even uit waarom A-lusion moet stoppen, ipv random te strooien met opmerkingen als 'Wat mij betreft mag hij ermee stoppen'...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 15:20 
 

Nou ja, deze man produceert de laatste tijd aardige rommel, dus ik geef hurricane niet helemaal ongelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Nou ja, deze man produceert de laatste tijd aardige rommel, dus ik geef hurricane niet helemaal ongelijk.


Blijkbaar ben je niet helemaal up to date van A-lusion, maar Make Up Your Mind is een prima track, net zoals de bootleg van Linkin Park. En leg ook even uit waarom jij zijn tracks rommel vindt ipv mee te doen aan de Alles Kut Enter parade...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 19:25 
 
Hardtraxxer

Dit is echt heel slecht !!
Had hij van mij op zijn computer mogen laten staan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Junkenlul schreef:
Nou ja, deze man produceert de laatste tijd aardige rommel, dus ik geef hurricane niet helemaal ongelijk.


Blijkbaar ben je niet helemaal up to date van A-lusion, maar Make Up Your Mind is een prima track, net zoals de bootleg van Linkin Park. En leg ook even uit waarom jij zijn tracks rommel vindt ipv mee te doen aan de Alles Kut Enter parade...

Als jij nou eens kapt met het zeggen dat tracks prima zijn en zomaar universeel loopt te claimen dat iets is, in plaats van je mening te geven , zou een hoop schelen. Men vindt zijn tracks rommel omdat er als voornaamste reden nul inspiratie in zit, klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

D-Visionzz schreef:
Dit is echt heel slecht !!
Had hij van mij op zijn computer mogen laten staan :thumbdown:


Leg dan ook uit waarom het slecht is, dit voegt in principe geen fuck toe.. :/

EDIT: geld voor iedereen hier trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
hurricane schreef:
Vind het (alweer) helemaal niets van A-lusion. Wat mij betreft mag hij ermee stoppen

Make Up Your Mind is een prima track na heel veel mindere. Ook de bootleg van Linkin Park is een prima track. Van mij mag jij stoppen met je mening geven zonder het normaal te verwoorden...

Ik heb heel wat Alusion tracks gekocht omdat ik een grote fan van hem was. Zijn laatste track die ik echt mooi vind was Angels Dance, die draai ik nog heel vaak. Echt heel sfeervol en alles waar A-lusion in mijn ogen goed in was. Die track is van 2011! Nu is hij qua inspiratie en sound naar mijn mening slechts nog een schim van wat hij vroeger was. Anders kan ik het niet verwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kutnummer, die vocals hahaha. A-Lusion kap er gewoon mee alsjeblieft dankjewel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kicks zijn heerlijk! De rest vind ik 3 keer niks.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks