Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Track(s): The Viper & Tha Playah - What I've Done

Download:
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Hoorde hem op Defqon toen ik langs de black liep ergens in de middag, had echt een momentje van 'Moet dat nou..'

Nee, niet mijn plaat terwijl ik het origineel echt zwaar vet vind..
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Zwaar irritant dat je dat geschreeuw door de qlimax hoort, ook niet echt mijn plaatje
Hardtraxxer
292 posts member since 2011
last seen Feb 2016
Ben nog steeds geen fan van dit soort breaks, maar de melodie zelf is wel prima. Kick is niet veel bijzonders maar ook geen bagger.
Beter dan Fearless.
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Ben nog steeds geen fan van dit soort breaks, maar de melodie zelf is wel prima. Kick is niet veel bijzonders, maar ook geen bagger.
Beter dan Fearless.

EDIT

Hoe verwijder je een bericht?
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Hellblazer wrote:
EDIT

Niet :)
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
STAN- wrote:
Hellblazer wrote:
EDIT

Niet :)
Was ik al bang voor :/
M
Hardtraxxer
327 posts member since 2012
last seen Jul 2018
stomme break verder wel oke track ;)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Die vocals zijn me te vaak gebruikt, die rapvocals dan.
Voor de rest is het compleet geen interessant nummer
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hoop toch dat hier nog iets mee gaat gebeuren. Die 2 krijgen het toch voor elkaar om het meest kazige en stukgebruikte wat ik ooit heb gehoord toch nog vet te maken. Doet me denken aan Pride & Pain wat ik als één van de weinige mensen ook een vet nummer vond.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
dawasiknie wrote:Hoop toch dat hier nog iets mee gaat gebeuren. Die 2 krijgen het toch voor elkaar om het meest kazige en stukgebruikte wat ik ooit heb gehoord toch nog vet te maken. Doet me denken aan Pride & Pain wat ik als één van de weinige mensen ook een vet nummer vond.
Pride & Pain is goede kaas :P
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
dawasiknie wrote:Doet me denken aan Pride & Pain wat ik als één van de weinige mensen ook een vet nummer vond.
Ik vond 'm ook wel leuk hoor :$
N
Nee. Vreselijk deze. Tha Playah moet ff paar jaren terug in de tijd gaan en platen als Mastah Of Shock, Hit'em maken. Melodieus maar toch stevig. Vreselijk al die 'ah's' trouwens.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Nerazzurro93 wrote:Tha Playah moet ff paar jaren terug in de tijd gaan
Rot toch is op debiel, Tha Playah producet kk veel pareltjes de laatste tijd, deze is misschien wat minder, maar Fade to nothing, Blood remix, On the edge, noem maar op...
N
Ja dat is wel goeie blije hardcore, heb je gelijk in. Maar vond die vroegere platen toch vetter en degelijker. Toch maar eens The Greatest Clits downloaden.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Nerazzurro93 wrote:Ja dat is wel goeie blije hardcore, heb je gelijk in. Maar vond die vroegere platen toch vetter en degelijker. Toch maar eens The Greatest Clits downloaden.
Rot toch op kneus...
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
hardcoresjors wrote:
Nerazzurro93 wrote:Ja dat is wel goeie blije hardcore, heb je gelijk in. Maar vond die vroegere platen toch vetter en degelijker. Toch maar eens The Greatest Clits downloaden.
Rot toch op kneus...
:lol:

Hij heeft gelijk, Tha Playah was vroeger stukken beter. Nu is hij gewoon het beste van wat neophyte records nu geworden is, wat vooral kaas is.

Prominition, Hit Em', The Rule Of Cool, Fuck The Fame, Weird Shit, Rotterdam Nightmare, Mastah Of Shock, Bling Bling, Enter The Time Machine, Cut.Com en nog veel meer.

Tegenwoordig, kan ik alleen Open en On The Edge verzinnen die echt goed waren.
Donateur
last seen Mar 2017
Vind een paar van de laatste Playah-producties ook niet zo geweldig. Vroeger was bijna elke track van hem goed, nu niet meer. Blood-remix, Clockwork, Fade To Nothing enzo weet me allemaal niet echt te raken.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
dawasiknie wrote:Blood-remix, Fade To Nothing weet me niet echt te raken.
:oh: :oh: :oh: :oh:

Vind ik beide zo gruwelijk! :love:
S
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Vind het wel een ok plaatje,. Een lekkere meezinger;)

Maar mag niet in de schaduw staan van Pride & Pain, Blood remix, Get Lit, of the impact.

Maargoed,. Dit is trouwens een plaatje alleen van The Viper, en wordt gereleased samen met the mashup van Here it Comes, wat ik trouwens wel echt een gruwelijke plaat vind
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Somar wrote:Vind het wel een ok plaatje,. Een lekkere meezinger;)

Maar mag niet in de schaduw staan van Pride & Pain, Blood remix, Get Lit, of the impact.

Maargoed,. Dit is trouwens een plaatje alleen van The Viper, en wordt gereleased samen met the mashup van Here it Comes, wat ik trouwens wel echt een gruwelijke plaat vind
en get lit denk ik? :P
S
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2014
hardcoresjors wrote:
Somar wrote:Vind het wel een ok plaatje,. Een lekkere meezinger;)

en get lit denk ik? :P

Oehhhh dat hoop ik!!! Alleen zo werd dat niet door meneer The Viper gezegd,. Maargoed,. Even afwachten:)

Edit,. Ik denk dat ik een moment van verstands verbijstering had,.

Deze plaat: What i've done is idd van the Viper & Tha Playah,.

Excuse;)
Donateur
last seen Mar 2017
Als dit al een officiële release krijgt dan gaat het in ieder geval nog even duren, Neophyte geeft helaas de voorrang aan die zaadzooi van Endymion...
S
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2014
Klopt
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Die van Furyan kwam ook al eerder, en die van Kasparov en Tieum is ook nog niet zo heel lang geleden, je weet het maar nooit :P