Ik vond het eigenlijk best een leuk avondje.
Kwam halverwege Noisecontrollers binnen, had nog een kaartje over wat ik al aan iemand verkocht had, hij was wat laat.
Verder lekker op staan warmen met hem, al vond ik ze voor een 1e Hardstyle act wel erg hard gaan. Hier had de volgende act (Showtek) hier en daar toch wel last van. Mede daarom minder los gegaan op hen. Misschien was het timetable-technisch beter geweest om ze om te draaien, maar goed.
Pitcher gaf een veels te geniale set weg met producties onder zijn naam en een zooi Superplastik hits. Als je dan nog Stage Is Our Home draait, ben je voor mij een held.
Zany draaide ook lekker! Wat kan RazR live toch lekker loskomen! 1.5 uur met plezier bij geweest.
Probleem van Zany was dat het om 3 uur op sich wel erg hard ging. Hier ondervond de B2B set met Zatox wel erg veel problemen van. De zaal was rond 4 uur afgebeukt en eigenlijk klaar. Dat was wel erg jammer.
Donkey Rollers live was hard.. Letterlijk. Het geluid stond de hele avond eigenlijk prima, maar bij de Donkey Rollers werd het in een keer VEEL harder. Achteraf heb ik echt gruwelijk veel spijt dat ik beetje vooraan bleef hangen, ondanks de vette set, want het geluid was niet leuk meer.
Neophyte hb ik niet meegemaakt, vind ik ook niet zo interessant!
Vond het mooi om Jor-D en Jur en Olaf ff te ontmoeten. Ook heel kort met DV8 gesproken, was wel mooi!