Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 14:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vond het mooi om Jor-D en Jur en Olaf ff te ontmoeten. Ook heel kort met DV8 gesproken, was wel mooi!


Het was een waar genoegen om met u de tent onveilig gemaakt te hebben! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe het zo nog een keer :thumbup: ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 14:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik doe het zo nog een keer :thumbup: ! :)


haha ! :D

Next stop in Outland: http://partyflock.nl/party/143134:S_W_A_T.html

BE THERE
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt! Vorig jaar was het ook een topfeestje! Zit er wel weer over na te denken om te gaan.
Verder dus In Qontrol.. Het lonkt zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 23:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Khadber schreef:
Ik doe het zo nog een keer :thumbup: ! :)


haha ! :D

Next stop in Outland: http://partyflock.nl/party/143134:S_W_A_T.html

BE THERE


Kaartjes al binnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 23:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jur schreef:
Jor-D schreef:
Khadber schreef:
Ik doe het zo nog een keer :thumbup: ! :)


haha ! :D

Next stop in Outland: http://partyflock.nl/party/143134:S_W_A_T.html

BE THERE


Kaartjes al binnen :thumbup:


Hmmm hier nog ff wachten denk ik :p Volgende maand weer studiefinan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 00:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt top, jammer dat ik er niet bij was! Nu maar livesetjes luisteren dan, heeft iemand The Pitcher al weten te krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 01:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Klinkt top, jammer dat ik er niet bij was! Nu maar livesetjes luisteren dan, heeft iemand The Pitcher al weten te krijgen?


Staat er al een tijdje hoor:
hardstyle/the-pitcher-zany-fusion-of-sound-tour-outland-edition-t1460.html
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Sunboom schreef:
Klinkt top, jammer dat ik er niet bij was! Nu maar livesetjes luisteren dan, heeft iemand The Pitcher al weten te krijgen?


Staat er al een tijdje hoor:
hardstyle/the-pitcher-zany-fusion-of-sound-tour-outland-edition-t1460.html
:thumbsup:

Even later zag ik hem ja, ben hem nu aan het luisteren :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2009 14:22 
 
Hardtraxx Newbie

Wij kwamen binnen bij de laatste 20 minuten van Showtek en hadden dus de Noise Controllers gemist :(

Showtek vond ik, mss omdat ik nog maar net binnen was of omdat we op de bovenste balkon stonden, niet echt goed... ( je kon overigens vanaf daar zo een biertje in de nek van de dj's of draaitafels gooien, je staat precies boven ze )


Daarna The Pitcher :) , gelijk in de zaal gaan staan. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ie zo lekker kon draaien, in het begin een paar eigen platen ( Serenity :love: en The Core :) ) en daarna wat producties van andere mensen en op het eind nog even Karma :)




Toen was het tijd voor DE man: Zany :)
We stonden aan het eind van The Pitcher weer even op het balkon zodat we anderhalf uur konden knallen bij Zany :) Kon ik mooi nog even dit filmpje opnemen:


Daarna de zaal in gegaan om lekker te gaan knallen :) Ik vond em zelf erg lekker draaien en ben goed los gegaan :) Nadat we wat drinken hadden gehaalt nog ffkes dit filmpje gemaakt:


Had alleen beetje lamme arme dus je ziet me van arm switchen :+


Toen Zatox op kwam dacht ik eigenlijk een beetje rust te gaan nemen om bij de Donkey's te kunnen knallen, maar toen ik zag dat Zany back to back ging draaien met Zatox toch maar gebleven. Uiteindelijk een uber setje :) ( Ik wist niet van te voren dat ze samen gingen draaien )


Het moment was toen daar dat mijn favo artiest ging draaien: Donkey Rollers _O_
Iedereen hier heeft geklaagd over de hekken, maar ik was er uber blij mee, het was ontiegelijk glad vooraan en je kon niet hard los gaan zonder minimaal 1 hand aan het hek te hebben.


Dat ze op de dans vloer gingen draaien gaf nog een extra kick DV8 liep dronken voor ons neus en je kon goed met Zany en Jowan meekijken die met z'n 3'en erg veel lol hadden ( terug te zien in de filmpjes ).
De set zelf was gewoon weer een meesterwerk, met veel bekende en nieuwe plaaten, allemaal van eige makelijk natuurlijk :D
Mensen vonden dat het geluid te hard stond bij de Donkey's, ik vond et juist relaxed, ff op het eind extra hard knallen met extra harde muziek :)


Met toeval heb ik deze nieuwe track opgenomen wat naar mijn mening een blijvertje is :)
Ik probeerde in te zoomen op de laptop omdat die door de schuddende vloer keihard heen enweer bewoog, maar dat zie je niet op het filmpje :{ Btw: Zany kan nog best goed MC'en :+

Het was daarna tijd voor de laaste act, maar zeker niet de minste: Neophyte
Wij waren eerst ff wat drinken gaan halen dus ik weet niet waar hij mee begon, maar toen we in de zaal terug kwamen waren er al veel mensen weg. Nadat het drinken op was kwam gelijk Redemption, god wat is dat een heerlijke track :D Na op nog wat andere nr's gestampt te hebben was et om 5:30 voor ons ook tijd om naar huis te gaan.

Nog even snel shirt van Zany gehaalt ;) die met witte letters en dingen er omheen.


Al met al een perfecte avond :) Ik geef em een 9 alleen omdat de zaal glad was :(
Wat wel kick was is dat wanneer je stil stond de vloer echt trilde en dan bedoel ik echt op-en-neer ging.

Ps: alle filmpjes zijn HQ en met goed geluid, maar om een of andere reden krijg ik bij Silver Bullet en die dubbele Zany geen HQ linkje :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2009 16:59 
 
Donateur

Dikke track, in dat laatste filmpje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2009 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Staat er nou zo'n groot hoog hek voor de dj's ?, of zie ik dat nou verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2009 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed gezien! Bij dat laatste filmpje heeft Scotty me trouwens net gemist :P. Stond er vlak naast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2009 18:28 
 
Hardtraxx Newbie

^^ arme Khadber
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten