Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Chukkels schreef:
En, hoe was het? Heb ik wat gemist? :P

Nope

Kwam binnen bij de Beat Providers, maar eer in een beetje muntjes had gekocht en m'n vrienden had gevonden was het alweer voorbij en begon DBSTF, dus kan er niet heel veel over zeggen, behalve dat ik nog Under Attack hoorde toen ik er eenmaal stond en dat was dus genieten :love:

DBSTF draaide energiek en was behoorlijk goede set, iig de beste van de avond, met veel nieuw eigen materiaal, maar vanaf toen ging het echt bergafwaarts.. Als verrassing draaide Zany en B-Front samen, wat in mijn oren bijzonder goed nieuws zou moeten zijn aangezien je dan een superlange set van 2,5 uur kreeg die wel hard moest zijn, maar nope.

Eerst draaide Zany vooral "early" hardstyle, ofja niet echt early maar meer shit zoals Zany & DV8 – Distorted en platen van de oude Dutch master etc, dus platen van voor 2008 zeg maar. Erg vet om die te horen, alleen leek het alsof hij ze gewoon random koos want een echte samenhang kon ik niet vinden in de keuze van nummers, en het viel mij zelfs op, terwijl ik helemaal geen djkennis heb, dat hij verschrikkelijk veel fouten maakte in het mixen. Soms zo erg dat nadat hij 3 keer had geprobeerd het goed in te mixen, hij maar een totaal andere plaat erin gooide. Heel raar, maar misschien zaten er al teveel biertje bij mr Brabant in.. B-front was vanzelfsprekend heel lekker bezig en moest een goed aantal keer de missers van Zany goedmaken, maar na de set op Loudness viel het laatste uurtje waar hij vooral stond te draaien niet echt op. Wel een paar beukers van zijn kant gehoord maar was ook niet echt speciaal. Als je 2,5 uur krijgt om te draaien verwacht echt iets moois, een set met een opbouw van hier tot Tokio, maar dat was dus totaal niet het geval. Zonde!

En Endymion draaide zoals verwacht, gewoon lekker hitjes en niet echt een snoeihard ofzo. Meestal blijf ik tot het einde, maar ook onze Bob vond het allemaal wel genoeg, zo speciaal was de avond dus niet, en daardoor heb ik het laatste half uur gemist. Daarna nog wel van vrienden gehoord dat op het einde dat de set van Endymion veranderen in bijna een soort terror, helaas het ik dat niet meer mogen meemaken!
Drukte was in het begin echt irri, maar het al geleidelijk weer goed rustig vooraan, dus ruimte was er zat!

De sfeer was echt geweldig, veel kerstmannen gezien op het podium en in het publiek, maar om nou te zeggen dat dit feest echt je van het was;.. euhm nee. Sinterklaaseditie was 3453483 vetter! BAM

Benieuwd wat Jopsem of NLsjefke ervan vonden ;)

en da tweekaz en chain reaction dan? of heb ik iets gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo... eerste keer XXlerator, eerste keer Matrixx voor mij.

Kwamen binnen net voordat Chain Reaction begon. Draaide al meteen wat fijne MiM plaatjes,maar de hele zaal stond nog stil omdat het vroeg was. Wat me wel opviel was dat het nog heel koel was, later op de avond werd het wel warmer maar ik vond het goed uit te houden (zeker i.t.t. SR donderdag). Er waren ook wel veel Guido's zoals ik wel al verwachtte, maar ik heb er geen last van gehad de hele avond dus dat viel mee.

Om 1 uur begonnen DBSTF, niet helemaal mijn stijl Ze draaide zoals verwacht van hun, vond het wel te doen. Maar vond het niet erg toen het 2 uur was ;)

Daarna een half uurtje Da Tweekaz live waarvan ik niet zeker weet of ze ook echt live waren, merkte niet echt verschil qua muziek, en zag ook geen laptop oid staan. Wel lekker vrolijk maar op een goede manier, ik vond het wel leuk.

Maar om half 3 begon het... Zany en B-Front besloten hun krachten 2,5 uur lang te gaan bundelen :drool: :drool: :love: super lekkere set! De intro was NEM dus dat was gelukkig na 1 minuutje weer afgelopen, daarna kwam It's The Santa wat ik wel kon waarderen :D Heerlijke oude (~2005) knallers gehoord maar ook nieuw spul. Wel een aantal grove draaifouten gemaakt door B-Front geloof ik, en het geluid viel even voor 80% weg, maar dit was wel het setje van de avond voor mij!

Na 2 nummers Endymion maar naar huis gegaan want Zany en B-Front vond ik een goede harde afsluiter voor de mooie avond :yay:

+ Airco
+ Goede sets
+ Geen ruzie's gezien, sfeer was redelijk goed

- Paar problemen met het geluid
- Beveiligers die met het verkeerde been uit bed waren gestapt, maar ze bleven mooi aan de rand van de zaal

XXlerator :thumbup:

Andere ervaring dan Milan gehad dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
en da tweekaz en chain reaction dan? of heb ik iets gemist?

Ohja, met de beat providers bedoelde ik chain reaction en da tweekaz heb ik nogal gemeden, ik ben maar aan de zijkant gaan staan, dat was echt iets teveel badeendjes en supermario geluidjes voor mij..

Deeltjesversneller schreef:
Wel een aantal grove draaifouten gemaakt door B-Front geloof ik, en het geluid viel even voor 80% weg, maar dit was wel het setje van de avond voor mij!

Nope, dat was toch echt Zany :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb een paar keer fouten gehoord tijdens die set, maar ik zag dat in ieder geval 1 ervan door B-Front was vandaar. Zany liep ook al de hele avond met een fles bier in z'n hand :P

En die badeendjes en Super Mario geluidjes vind ik juist wel grappig :D Was ook maar een half uurtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

prima feest. binnengekomen om 12uur, precies op het goede moment dus want Chain reaction beukte er flink op los en had geen boodschap aan het feit dat die vroeg op de avond stond. paar crypsis platen en under attack werden gedraaid, heerlijk hard beginnen dus. daarna DBSTF waar ik weinig aan vond. wel hun nieuwe nummertje gehoord underground tacticz ofzo, dat was eigenlijk het enige interessante moment van hun verder voorspelbare set. viel ook tegen omdat chain reaction ervoor zo hard was. Da tweekaz met hun live act van een half uur waren wel leuk opzich. weer eens wat anders.. gelukkig maar een half uur want langer moet je ook niet hebben :P
B-Front en zany 2,5 uur lang... in het begin heel wisselend.. dan weer hard, dan weer Gold er doorheen of andere platen die er eigenlijk niet tussen hoorden en soms wat mixfouten. laatste uur en vooral het laatste half uur vond ik wel heeeeel erg lekker! toen Endymion begon, naar huis gegaan. sfeer was de hele avond goed. in het begin wel druk maar vanaf b-front & zany zat plaats. airco in het begin te koud maar na een chain reaction had ik het al warm gekregen. geslaagde avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer geslaagd feestje. we kwamen rond half 1 binnen na bijna 2 en een half uur gereisd te hebben. Nog een deel van chain reaction kunnen mee pakken die erg hard draaiden.

Toen DBSTF die toch eigenlijk een best redelijke set neer hebben gezet voor wat ik van hun ben gewend.

Daarna kwamen Da Tweekaz totaal niet mijn stijl, teveel breaks en breakbeat stukjes ertussendoor en ze stelden de qlimaxes van de nummers te lang uit waardoor je niet goed in kon springen.

De verrassing van de avond kwam daarna Zany vs. B-Front Het had heel vet kunnen worden maar helaas Zany maakte erg veel mix fouten en B-Front moest een aantal keren de fouten verhelpen. B-front heeft volgens mij laatste half uur maar alleen gedraaid waardoor ik compleet uit mijn dak ben gegaan. Ik heb hele vette platen gehoord.

Als afsluiter Endymion, eerste half uur redelijk mainstream daarna ging het tempo redelijk geleidelijk omhoog, wat mij erg aanstond :D. Gelukkig ging het feestje nog een kwartier door waarna ik ook compleet uitgeteld was.

Een erg geslaagde avond gehad. Het eenige was dat het op bepaalde tijdstippen behoorlijk druk was en dat er veel vage/irritante mensen waren die van voor naar achteren niet meer wisten waar ze stonden of wat ze aan het doen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany en mixfouten? Lijkt me wel raar, is mixtechnisch namelijk 1 van de sterktste van de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij was ie dronken terwijl ie draaide XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Volgens mij was ie dronken terwijl ie draaide XD

Dat zou zomaar kunnen, Zany houdt wel van een biertje, maar toch. Hij zit al zo lang in het vak, heb hem eigenlijk bijna nooit een slechte set weg horen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch is het zo. Was echt overduidelijk zany die de fouten maakte ze draaiden steeds om en om zegmaar. Paar keer toen zany inmixte ging het fout. Er moest zelfs 1x gewisseld worden van plaat tijdens inmixen. iets wat ik nog nooit heb meegemaakt. Maar zou kunnen dat hij hem lekker had zitten.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten