Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 03:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dit is de Time Table ;)

22.00-23.00 Devon K
23.00-00.00 Beatproviders
00.00-01.00 Chain Reaction
01.00-02.00 D-Block & S-te-Fan
02.00-02.30 Da Tweekaz Live
02.30-04.00 Zany
04.00-05.00 B-Front
05.00-06.00 Endymion
Hosted by MC DV8

:sick: Wat een fucking beroerde timetable!
Dat kan wel eens 1,5 uur pauze houden worden tijdens DBSTF & Da Tweekaz.
Godverdomme, maak toch eens een fatsoenlijk timetable LULLEN!! :list:
Eerst 23.00-1.00 raggen als een dolle. Na Da Tweekaz wordt het wel weer leuk ^^
Doe dan DBSTF voor Beat Providers & Chain Reaction.
Nu moeten die zich waarschijnlijk ook inhouden met raggen, wat helemaal niet goed is voor het feest!

Desalniettemin aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 08:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BP en CR staan beide te vroeg in de TT.

Echter DBSTF is een "hoofdact" dus begrijpelijk dat je die dan niet om 23.00 neer zet, dan is namelijk nog niet iedereen binnen en gaan ze achteraf klagen dat ze DBSTF gemist hebben (hoewel, je kan er niks aan missen). Maar ik ben benieuwd naar Da Tweekaz LIVE, ik vind die twee wel lekkere platen hebben. Dus laat maar komen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pythonmaniac schreef:
BP en CR staan beide te vroeg in de TT.

Echter DBSTF is een "hoofdact" dus begrijpelijk dat je die dan niet om 23.00 neer zet, dan is namelijk nog niet iedereen binnen en gaan ze achteraf klagen dat ze DBSTF gemist hebben (hoewel, je kan er niks aan missen). Maar ik ben benieuwd naar Da Tweekaz LIVE, ik vind die twee wel lekkere platen hebben. Dus laat maar komen. :yes:

Als je DBSTF vroeg zet, zijn die dagjesmensen ook weer mooi vroeg weg.
Kan het niet begrijpen dat je geen timetable gaat maken met een mooie opbouw qua hardheid.
Da Tweekaz vind ik helaas niks, maar misschien kunnen ze me wel verrassen met wat leuks ALS ik ga kijken.
Ik kijk persoonlijk erg uit naar BP en CR. BP @ Defqon was echt awesome, en CR heb ik nog nooit gezien.

Maar Zany & B-Front gaan natuurlijk nóg meer knallen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pythonmaniac schreef:
BP en CR staan beide te vroeg in de TT.

Echter DBSTF is een "hoofdact" dus begrijpelijk dat je die dan niet om 23.00 neer zet, dan is namelijk nog niet iedereen binnen en gaan ze achteraf klagen dat ze DBSTF gemist hebben (hoewel, je kan er niks aan missen). Maar ik ben benieuwd naar Da Tweekaz LIVE, ik vind die twee wel lekkere platen hebben. Dus laat maar komen. :yes:

Als je DBSTF vroeg zet, zijn die dagjesmensen ook weer mooi vroeg weg.


En daar gaat het dus mis. Die komen gewoon en gaan daarna zeuren dat DBSTF te vroeg stond ;). bovendien is DBSTF ook een hele dure act, dus logisch dat je ze primetime zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Beatproviders knalde aardig hard op de feestfabriek dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
De Beatproviders knalde aardig hard op de feestfabriek dus ben benieuwd.

Bij Defqon ook :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kepro schreef:
De Beatproviders knalde aardig hard op de feestfabriek dus ben benieuwd.

Bij Defqon ook :yay:


op Q-base ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Die mensen uit Nijmegen worden goed verwend daaro met al die dikke line ups van Xxlerator edities zeg. :P

Uhhu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben helaas toch niet aanwezig! :cry:
Geen vervoer GODVER!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 03:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik hetzelfde als davey, wie kan ik blij maken met gratis kaartje?? De eerste die me pm't krijgt gratis kaartje!

WEG
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

whoopwhoop :D erg veel zin in :evil: hopelijk hebben we niet al te veel vertraging door het weer. We willen natuurlijk niks missen :innocent: Tot vanavond mensen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welke HTers zijn hier nou allemaal aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry jongens, ben toch niet aanwezig vanavond. Morgen heel vroeg eruit en de auto krijg ik ook niet mee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 19:31 
 
Hardtraxxer

Vervoer is hier ook een kwestie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 19:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier ook helaas, ben niet van plan met de trein te gaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 19:46 
 
Hardtraxxer

Zou echt wel willen, maar de eerste reismogelijkheid terug is pas om half 9 :') En rijden zie ik sowieso nooit zo zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik krijg van heel veel mensen te horen dat ze met vervoer zitten ... erg jammer ... Maar deste meer ruimte om los te gaan :whistle: Tot vanavond again voor de mensen die nog wel gaan :P ik ga over een paar minuten rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
Ik krijg van heel veel mensen te horen dat ze met vervoer zitten ... erg jammer ... Maar deste meer ruimte om los te gaan :whistle: Tot vanavond again voor de mensen die nog wel gaan :P ik ga over een paar minuten rijden.

Ik zie je zo links vooraan :yay:

kut voor iedereen dat ze met vervoer zitten, maar zo'n drukte als met sinterklaas zie ik niet zitten, dus stiekem ben ik hier een heel klein beetje blij mee:D Op pf wordt gemeld dat inmiddels kaarten online niet meer te verkrijgen zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal niemand wil mee :mad: en heb vandaag ook niet de behoefte om alleen te gaan.

Dus wie wil er nog een gratis kaartje, die eigenlijk van daveytl is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, nu breng je me toch aan het twijfelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:P

Maakt niet meer uit, net toch nog iemand gevonden die mee wil :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En, hoe was het? Heb ik wat gemist? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnt gisteren 2.5 uur Zany & B-Front te zijn geweest.. Sloopmateriaal gegarandeerd ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
En, hoe was het? Heb ik wat gemist? :P

Nope

Kwam binnen bij de Beat Providers, maar eer in een beetje muntjes had gekocht en m'n vrienden had gevonden was het alweer voorbij en begon DBSTF, dus kan er niet heel veel over zeggen, behalve dat ik nog Under Attack hoorde toen ik er eenmaal stond en dat was dus genieten :love:

DBSTF draaide energiek en was behoorlijk goede set, iig de beste van de avond, met veel nieuw eigen materiaal, maar vanaf toen ging het echt bergafwaarts.. Als verrassing draaide Zany en B-Front samen, wat in mijn oren bijzonder goed nieuws zou moeten zijn aangezien je dan een superlange set van 2,5 uur kreeg die wel hard moest zijn, maar nope.

Eerst draaide Zany vooral "early" hardstyle, ofja niet echt early maar meer shit zoals Zany & DV8 – Distorted en platen van de oude Dutch master etc, dus platen van voor 2008 zeg maar. Erg vet om die te horen, alleen leek het alsof hij ze gewoon random koos want een echte samenhang kon ik niet vinden in de keuze van nummers, en het viel mij zelfs op, terwijl ik helemaal geen djkennis heb, dat hij verschrikkelijk veel fouten maakte in het mixen. Soms zo erg dat nadat hij 3 keer had geprobeerd het goed in te mixen, hij maar een totaal andere plaat erin gooide. Heel raar, maar misschien zaten er al teveel biertje bij mr Brabant in.. B-front was vanzelfsprekend heel lekker bezig en moest een goed aantal keer de missers van Zany goedmaken, maar na de set op Loudness viel het laatste uurtje waar hij vooral stond te draaien niet echt op. Wel een paar beukers van zijn kant gehoord maar was ook niet echt speciaal. Als je 2,5 uur krijgt om te draaien verwacht echt iets moois, een set met een opbouw van hier tot Tokio, maar dat was dus totaal niet het geval. Zonde!

En Endymion draaide zoals verwacht, gewoon lekker hitjes en niet echt een snoeihard ofzo. Meestal blijf ik tot het einde, maar ook onze Bob vond het allemaal wel genoeg, zo speciaal was de avond dus niet, en daardoor heb ik het laatste half uur gemist. Daarna nog wel van vrienden gehoord dat op het einde dat de set van Endymion veranderen in bijna een soort terror, helaas het ik dat niet meer mogen meemaken!
Drukte was in het begin echt irri, maar het al geleidelijk weer goed rustig vooraan, dus ruimte was er zat!

De sfeer was echt geweldig, veel kerstmannen gezien op het podium en in het publiek, maar om nou te zeggen dat dit feest echt je van het was;.. euhm nee. Sinterklaaseditie was 3453483 vetter! BAM

Benieuwd wat Jopsem of NLsjefke ervan vonden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ohja nog iets vergeten;

Ik liet aan DV8 mijn mobielscherm zien met daarop; fak Giel Beelen, waarop hij instemmend knikte en een goede middelvinger opstak :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten