Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
http://soundcloud.com/frontliner/frontliner-live-xxlerator-matrixx-december-the-4th-remake?utm_source=soundcloud&utm_campaign=share&utm_medium=twitter&utm_content=http://soundcloud.com/frontliner/frontliner-live-xxlerator-matrixx-december-the-4th-remake


Jammer dat het in de Matrixx zelf volledig mis ging. Samen met Deepack kwam Frontliner wel weer tot zijn recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:30 
 

wilde em net posten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat ik dit feest gemist heb maar zoals ik het lees maar goed ook gezien het onderweg niet te doen was. Ik wil die drie ook wel eens samen horen draaien. Als het echt beuken is met die twee zou ik zeggen, beide naar Digital Age maar alleen als Combo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was rond half 1 binnen, normaal doe ik er 25 minuten over van mijn huis, nu was het al snel 45 :D
Heb me zoals altijd weer super vermaakt in de Matrixx :)
En zoals iemand al zei, blij dat het zo slecht weer was, ik wil niet weten hoe druk het was als het weer goed was..

Milan heb ik nog gezien (zat op iemands schouders) vooraan bij het podium :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Ik was rond half 1 binnen, normaal doe ik er 25 minuten over van mijn huis, nu was het al snel 45 :D
Heb me zoals altijd weer super vermaakt in de Matrixx :)
En zoals iemand al zei, blij dat het zo slecht weer was, ik wil niet weten hoe druk het was als het weer goed was..

Milan heb ik nog gezien (zat op iemands schouders) vooraan bij het podium :P

Ik zat wel de hele tijd vooraan te beuken, maar was echt klote zat, dus dat van de schouders zal vast wel :)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten