Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 15:26 
 

flevoboys schreef:
Jopsem schreef:
Word heel lastig vanavond om Nijmegen te bereiken.. Ik hoop dat alle wegen in die tijd geklaard zijn want zo is het niet te doen hoe het er nu bij ligt. Er is hier veel sneeuw gevallen afgelopen 2 uren. Maar houden hoop :D


En er is kans op ijzel :/ .

ijzel is beter te doen als dike sneeuwval
dan kan je tenminste nog rijden + zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
flevoboys schreef:
Jopsem schreef:
Word heel lastig vanavond om Nijmegen te bereiken.. Ik hoop dat alle wegen in die tijd geklaard zijn want zo is het niet te doen hoe het er nu bij ligt. Er is hier veel sneeuw gevallen afgelopen 2 uren. Maar houden hoop :D


En er is kans op ijzel :/ .

ijzel is beter te doen als dike sneeuwval
dan kan je tenminste nog rijden + zien :P


Als je weet wat ijzel is..

Citaat:
IJzel is regen die bevroren is op de grond of op voorwerpen bij het aardoppervlak.

(Bron: Wiki)

Dus ijzel zorgt ervoor dat het nog zeg maar 2x zo glad word als met sneeuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 15:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

als dat het geval is blijf ik liever thuis, want dan zou de NS wel niet meer rijden, of heel veel vertraging.
En dan sta ik dan 300km van me huisje af.
Nee bedankt XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 15:47 
 

Khadber schreef:
Dus ijzel zorgt ervoor dat het nog zeg maar 2x zo glad word als met sneeuw.

ja ik weet et :P
klopte ook geen ruk van,,, maar je ziet dan iig wel meer :P
hopen dat et geen van beide doet vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Dus ijzel zorgt ervoor dat het nog zeg maar 2x zo glad word als met sneeuw.

ja ik weet et :P
klopte ook geen ruk van,,, maar je ziet dan iig wel meer :P
hopen dat et geen van beide doet vanavond!


De kans is groot :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 17:48 
 

gvd, dankzij die kut sneeuw gaan we niet
toch te gevaarlijk met de auto -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Same... Nog even kijken voor NotD, maar Robert doet moeilijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Same... Nog even kijken voor NotD, maar Robert doet moeilijk :(

ik wil XXlerator... geen NotD...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand gaat XXX. Het is té glad op de weg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd wij hebben ook besloten om thuis te blijven ... wij gaan nu wat langer door met sinterklaas vieren :P .... Volgende week gaan we dan maar dubbel los :innocent: (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wij gaan wel winterbanden FTW!

Snelwegen worden goed bijgehouden en gewoon rustig aan doen.

Heb vandaag al dik 100 km afgelegd ivm werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Wij gaan wel winterbanden FTW!

Snelwegen worden goed bijgehouden en gewoon rustig aan doen.

Heb vandaag al dik 100 km afgelegd ivm werk


Wij moeten dik 200 km rijden en er is nog veel meer sneeuw in opkomst voor vanavond.. en morgen idd kans op ijzel. Snachts worden de wegen veel minder bijgehouden als overdag + dat het ook nog weekend is. genoeg reden om vanavond helaas thuis te blijven. Had er heel graag heen gewild maargoed moeder natuur is ons dit keer de baas. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
Markos schreef:
Wij gaan wel winterbanden FTW!

Snelwegen worden goed bijgehouden en gewoon rustig aan doen.

Heb vandaag al dik 100 km afgelegd ivm werk


Wij moeten dik 200 km rijden en er is nog veel meer sneeuw in opkomst voor vanavond.. en morgen idd kans op ijzel. Snachts worden de wegen veel minder bijgehouden als overdag + dat het ook nog weekend is. genoeg reden om vanavond helaas thuis te blijven. Had er heel graag heen gewild maargoed moeder natuur is ons dit keer de baas. :nono:

:cry: :cry: zo kut dit he ... wat moeten we nu :S klote sooi.. er is ook niks in sans ofzo.. helemaal NIKS
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:31 
 

Jopsem schreef:
er is nog veel meer sneeuw in opkomst voor vanavond.. en morgen idd kans op ijzel. Snachts worden de wegen veel minder bijgehouden als overdag + dat het ook nog weekend is. genoeg reden om vanavond helaas thuis te blijven. Had er heel graag heen gewild maargoed moeder natuur is ons dit keer de baas. :nono:

dat dus :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
Markos schreef:
Wij gaan wel winterbanden FTW!

Snelwegen worden goed bijgehouden en gewoon rustig aan doen.

Heb vandaag al dik 100 km afgelegd ivm werk


Wij moeten dik 200 km rijden en er is nog veel meer sneeuw in opkomst voor vanavond.. en morgen idd kans op ijzel. Snachts worden de wegen veel minder bijgehouden als overdag + dat het ook nog weekend is. genoeg reden om vanavond helaas thuis te blijven. Had er heel graag heen gewild maargoed moeder natuur is ons dit keer de baas. :nono:


Ja 200 km is wel echt veel, wij moeten nog geen 20 min rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
:cry: :cry: zo kut dit he ... wat moeten we nu :S klote sooi.. er is ook niks in sans ofzo.. helemaal NIKS


Klopt .. naja ik zal anders eerder weg bij het sinterklaas vieren met vrienden .. dan ga ik daar maar de hele avond zitten en maar beetje proberen te vermaken in de locale discotheek hier :S. Dan moeten we met kerst het dak van Matrixx er maar even afhalen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
roberttt schreef:
:cry: :cry: zo kut dit he ... wat moeten we nu :S klote sooi.. er is ook niks in sans ofzo.. helemaal NIKS


Klopt .. naja ik zal anders eerder weg bij het sinterklaas vieren met vrienden .. dan ga ik daar maar de hele avond zitten en maar beetje proberen te vermaken in de locale discotheek hier :S. Dan moeten we met kerst het dak van Matrixx er maar even afhalen :whistle:

met kerst sowieso naar de klote,, wij gaan denk bij mij thuis met wat lui lamsuipen.. en dan in de sneeuw spacen :P

of gewoon vroeg op bed.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jopsem schreef:
roberttt schreef:
:cry: :cry: zo kut dit he ... wat moeten we nu :S klote sooi.. er is ook niks in sans ofzo.. helemaal NIKS


Klopt .. naja ik zal anders eerder weg bij het sinterklaas vieren met vrienden .. dan ga ik daar maar de hele avond zitten en maar beetje proberen te vermaken in de locale discotheek hier :S. Dan moeten we met kerst het dak van Matrixx er maar even afhalen :whistle:

met kerst sowieso naar de klote,, wij gaan denk bij mij thuis met wat lui lamsuipen.. en dan in de sneeuw spacen :P

of gewoon vroeg op bed.. :whistle:


haha in de sneeuw spacen lijkt me ook zeker lachen :D mis gaan we dat ook wel doen :P hier in het centrum is ook niks te beleven denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 21:24 
 

Markos schreef:
Ja 200 km is wel echt veel, wij moeten nog geen 20 min rijden.

hier 3 kwartier ong
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vertrekken hier zo! :D
Zin in!!!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klein verslagje:

Allereerst het klinkt raar, maar ik was blij dat er een sneeuwstorm was. Ondanks deze sneeuwstorm was het echt druk. Ik moet er niet aan denken hoe druk het was geweest als het niet sneeuwde.

Allereerst de heenweg was echt niet te doen. Kon op de snelweg niet harder als 50 met winterbanden, omdat je gewoon geen hand voor ogen zag. Je moest echt in het midden blijven rijden en maar hopen dat je de vangrail op tijd zag.

Eenmaal wat later binnen gekomen waren The Krusaders aan het draaien, maar voor mijn gevoel kwam het tempo er niet echt in. Dit kwam ook, omdat de muziek niet echt op full pull aan stond.

De opening was weer een al humor zoals we gewend zijn van de Matrixx. Een hakkende Sinterklaas met zijn Gabber Pieten konden uiteraard niet ontbreken op het podium wat voor de gelegenheid een dak was geworden. Na de opening begon Wildstylez met een set die voor mij nogal leek op de set van Qlimax, maar ik heb me goed vermaakt met nummers als Wildstylez – Back 2 Basics, Ambassador Inc. – Put This On Youtube (Wildstylez remix) en natuurlijk de VA - Just Attack As Easy Again (Mash-up).

Vervolgens kwam Frontliner, maar vanwege geluidsproblemen aan het begin kwam hij voor mij niet echt tot zijn recht. Het was ook, maar een half uur dus heb me toch weten te vermaken. Helaas kwam het bericht dat de Psyko Punks vertraging hadden vanwege de sneeuw en dus later kwamen. Deepack moest nu gaan draaien en als verrassing nu een keer Back 2 Back met de Frontliner. Samen zette ze een geweldige harde set weg. De laatste die ik heb gezien dat waren dus de Psyko Punkz en die draaide weer heel veel eigen nummers, maar het geluid en de set kwam goed tot zijn recht.

De terugweg was weer een ramp, maar we zijn weer heel thuis gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:46 
 

Frontliner heeft altijd problemen als ik et zo hoor de laatste tijd xd
vraag me af of het niet door hem komt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Holyfaking jezus! Die set van Deepack en Frontliner samen :woot: !! WTF, wat een energie kwam daarvan af zeg! Die combo is goud waard! Deze set viel echt op, ver boven al de andere! Wat een beukset :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 09:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was echt een vet feestje dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://soundcloud.com/frontliner/frontl ... 4th-remake
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten