TiMOTHYb schreef:
Ik bedoelde meer toen Theracords begon, zat opeens geen beweging niet in en na een uur was de helft naar huis. Vdk gehalte zal inderdaad weer lekker hoog liggen in die toko.
Het volk wat erop kwam, was niet geschikt voor Theracords (en de hardcore). Niets ten nadele aan de Theracrew trouwens, maar die pasten totaal niet in het plaatje van 10 Years. Plus het geluidssysteem was bagger op dat moment voor de kicks van dat team. Je zag ongeveer 20 mensen losgaan in die anderhalve uur en dat waren de Hardtraxxers vooraan + wat aanhangels. En ik kan het weten, want ik heb 2 uur lang vanaf het balkon lopen toekijken hoe iedereen stil stond en zich afvroeg "wat de fuck is dit".
