Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

On the 3rd of November, a 10-hour edition of XXlerator will test you to the max! Can you kill the time?

Starting at 9PM until 7AM in the morning, some of the best hardstyle DJ's around will make you party like never before. Can you party for 10 hours straight?

Curious for the line-up? Join us at XXlerator Raw - The Battle, on the 29th of September.


Get your tickets for XXlerator 10HRS right now: http://bit.ly/XXl10HRS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 uur? Willen ze het van de kaart gehalte nóg hoger maken in de Matrix. :P

Ben wel benieuwd naar de line up. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even line-up afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vorig jaar die 10 year edition ook niet 10 uur lang?
edit: even nagekeken.. en ja het was idd toen ook 10 uur lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:43 
 

Vet :P
nu de lineup nog haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Was vorig jaar die 10 year edition ook niet 10 uur lang?
edit: even nagekeken.. en ja het was idd toen ook 10 uur lang

Ja klopt, maar om 4 uur bewoog niemand meer en om 5 was de tent zo goed als leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
b-ram schreef:
Was vorig jaar die 10 year edition ook niet 10 uur lang?
edit: even nagekeken.. en ja het was idd toen ook 10 uur lang

Ja klopt, maar om 4 uur bewoog niemand meer en om 5 was de tent zo goed als leeg.


Moeten ze maar niet overgaan naar Hardcore, tot half 6 perfect vermaakt was heerlijk, maar die overgang van Theracords naar mainstream hardcore is om te huile dus lekker naar huis dan. Benieuwd wat er dit jaar komt, zal ook wel aardig divers en "opbouwend" zijn, even afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik bedoelde meer toen Theracords begon, zat opeens geen beweging niet in en na een uur was de helft naar huis. Vdk gehalte zal inderdaad weer lekker hoog liggen in die toko.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 09:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Theracords samen met Catscan & Daymar hadden de set van de avond toen.

Benieuwd naar de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:51 
 

Gewoon weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:52 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Gewoon weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:25 
 
Hardtraxxer

is dit feest een beetje ziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

BMG schreef:
is dit feest een beetje ziek?

dit feest was gister door de dokter gezond verklaard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Almighty schreef:
Gewoon weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 20:56 
 

BMG schreef:
is dit feest een beetje ziek?

Applaus voor de nieuwe generatie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 21:20 
 

Almighty schreef:
BMG schreef:
is dit feest een beetje ziek?

Applaus voor de nieuwe generatie :worship:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
BMG schreef:
is dit feest een beetje ziek?

Applaus voor de nieuwe generatie :worship:


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 23:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
BMG schreef:
is dit feest een beetje ziek?

Applaus voor de nieuwe generatie :worship:

Hahah held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 11:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahah birthdayfuck. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 11:58 
 

Nope tegelijk met Qore ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik bedoelde meer toen Theracords begon, zat opeens geen beweging niet in en na een uur was de helft naar huis. Vdk gehalte zal inderdaad weer lekker hoog liggen in die toko.

Het volk wat erop kwam, was niet geschikt voor Theracords (en de hardcore). Niets ten nadele aan de Theracrew trouwens, maar die pasten totaal niet in het plaatje van 10 Years. Plus het geluidssysteem was bagger op dat moment voor de kicks van dat team. Je zag ongeveer 20 mensen losgaan in die anderhalve uur en dat waren de Hardtraxxers vooraan + wat aanhangels. En ik kan het weten, want ik heb 2 uur lang vanaf het balkon lopen toekijken hoe iedereen stil stond en zich afvroeg "wat de fuck is dit". xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up afhankelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eens en been there seen that. Beter volgende keer een eigen avond laten hosten dan na de Frontliners/Ran-D's van deze wereld gezet te worden. :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten