Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez & Psyko Punkz
D-Block & S-te-Fan & F8trix
B-Front & Frequencerz
Live: Digital Punk
Live: Hard Driver
Live: Scope DJ
Tha Playah
Juized & Submotion
Devon K.
Hosted by MC DV8

Juist... -.-

Meest dramatische Matrixx line-up ooit als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In die 10 uur heb ik dan toch wat beters te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:45 
 

Qore dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Gewoon weer aanwezig

Neem je woorden maar weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The playah vind ik wel vet! 1x gezien tijdens xx carnaval, dat was toen zwaar baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, had leuk kunnen worden, maar dit is niks..
Hoogstens 2 leuke setjes in 10 uur, word niks dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:00 
 

Nando schreef:
Almighty schreef:
Gewoon weer aanwezig

Neem je woorden maar weer terug.

Nope :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje jammer dit, vorig jaar concept was beter.. wordt een 'heel misschien'..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bleh, dit wordt hem dus zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The playah vind ik wel vet! 1x gezien tijdens xx carnaval, dat was toen zwaar baas :worship:



Met Thunderdome heb je Tha Playah ook gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:39 
 

Jeff3rd schreef:
roberttt schreef:
The playah vind ik wel vet! 1x gezien tijdens xx carnaval, dat was toen zwaar baas :worship:



Met Thunderdome heb je Tha Playah ook gezien!

hij heeft em wel vaker gezien hoor xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:51 
 
Hardtraxx Addict

haha met Chukkels een, meest dramatische line-up sinds tijden van de Matrixx! -.-
sla deze editie toch 100% zeker over! toch jammer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn vrienden kunnen deze line-up goed waarderen en voor B-Front & Frequencerz, Digital Punk, Tha Playah en toch wel benieuwd naar Hard Driver vind ik het wel de moeite waard.
Juized & Submotion komen denk ik wat te vroeg op de avond is mijn inschatting, waardoor ik die ben ik bang ga missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/xxlerato ... table.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hé dat Hard Driver geouwehoer hè, hoelang zou die vent zichzelf nou voor de gek blijven houden met die lompe helm op z'n gezicht? Die denkt echt dat die met een publiek gevormd door manikale gekken en minderjarigen te maken heeft of iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tsja, deze viel toch wel tegen.. het was weer veel te druk en er liepen misschien 5 mensen rond die nog wel normaal op hun benen konden staan. was al een tijd niet in de Matrixx geweest en ik vond het geluid echt tegenvallen.. Verder werd er ook niet echt bijzonder gedraaid, B-Front en Frequencerz draaiden wel lekker maar weinig verrassend eigenlijk. Digital Punk was ook nog wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het ook wel met de line-up te maken had, DBSTF, Psyko Punkz, leuk voor de dagjesmensen en kinders :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze editie viel idd wat tegen.
Het is dat we met veel bekenden waren dus dat was wel gezellig maar kwa sfeer kwam het pas laat op gang en weer zo druk pff
irritant gewoon soms.
Besefte me zaterdag dat ik ook wel redelijk klaar met mainstream hardstyle
Vanaf Digital Punk live & B-freqz kwam er eindelijk een beetje sfeer en tempo in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:57 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Denk dat het ook wel met de line-up te maken had, DBSTF, Psyko Punkz, leuk voor de dagjesmensen en kinders :innocent:

Idd, 16jaar en vdk gehalte was ook aardig hoog!
Verder aardig vermaakt op Digital Punk, B-front en Frequencerz. Alleen om half 6 gegaan want het wekkertje ging alweer om 9uur!
Vond het de 25eu niet waard iig!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten