Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanstaande zaterdag meert de Goedheiligman zijn pakjesboot weer aan in Nederland. Tot aan 5 december verwent hij alle brave kinderen met snoepgoed en speelgoed, en speuren zijn knechten alle stoute kinderen op. Omdat er op 8 december nog een grote groep stoute kinderen zich in de Matrixx te Nijmegen samen schijnt te komen, blijft Sinterklaas nog even in Nederland tot ná XXlerator Sinterklaas. Ben jij zoet geweest dit jaar?

Ticketprijs:
Voorverkoop €20,- (€10,- tot 1 december)

Line-up
D-Block & S-te-Fan
Zany
Deepack vs Josh & Wesz
Alpha2
Live: Code Black
The Viper
A-Lusion
Devon K.
Hosted by MC Da Syndrome

Trailer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks een line-up die me niet erg aanspreekt (Deepack vs Josh & Wesz kan leuk worden, Zany zal wel leuk worden als ie 'n beetje laat staat) denk ik toch wel aanwezig als Loudness echt niks meer gaat worden.
Hoor vaak dat het bij XXlerator veels te druk is maar zal wel meevallen nu het tegelijk valt met Loudness :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke line-up, sowieso weer aanwezig. Als het net zo druk is al laatste keer dan gaat dat reuze meevallen. Geniale trailer ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 02:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die trailer is echt één van de beste die ik heb gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:39 
 
Hardtraxxer

Trailer erg vet, maar ik vind de Line-up niet echt wat. Ik heb wel wat vrienden die hier misschien heen willen dus ik zie wel wat ik doe. Met een gezellige groep wordt het sowieso ene leuk feestje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 15:34 
 
Hardtraxxer

Line-up spreek me niet echt aan en de vorige editie (10 hour edition) was ook niet echt om over naar te schrijven, Ik ga met kerst wel weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 15:41 
 

Kaasboer schreef:
Line-up spreek me niet echt aan en de vorige editie (10 hour edition) was ook niet echt om over naar te schrijven, Ik ga met kerst wel weer :)

Gezellie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar wel even een kijkje nemen, lekker in de buurt en goedkoop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is de Matrixx als club eigenlijk?
Ondanks dat het op nog geen 20 kilometer afstand is nog nooit geweest eigenlijk nu ik erover nadenk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 01:32 
 

Fuzzylogic schreef:
Hoe is de Matrixx als club eigenlijk?
Ondanks dat het op nog geen 20 kilometer afstand is nog nooit geweest eigenlijk nu ik erover nadenk xd

Ik vind het een van de vetste clubs waar ik geweest ben! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, dat lezen we graag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:18 
 
Hardtraxxer

Alleen de WC's daar zijn echt vreselijk imo. De rest van de club is prima in orde altijd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel erger dan bij de Linde in Groesbeek kan het niet :P
Vloer ligt daar altijd van voor tot achter vol met kots en niemand die het opruimt.
Dus ik ben wel wat gewend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Veel erger dan bij de Linde in Groesbeek kan het niet :P
Vloer ligt daar altijd van voor tot achter vol met kots en niemand die het opruimt.
Dus ik ben wel wat gewend xd

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 10:26 
 

De Linde is een kinderopvang, geen discotheek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar in een kinderopvang lopen ze meestal niet met messen op zak...
Is ook alweer dik anderhalfjaar terug dat ik voor het laatst bij De Linde ben geweest, geen idee of het tegenwoordig nog zo'n drama is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:37 
 

Fuzzylogic schreef:
Maar in een kinderopvang lopen ze meestal niet met messen op zak...
Is ook alweer dik anderhalfjaar terug dat ik voor het laatst bij De Linde ben geweest, geen idee of het tegenwoordig nog zo'n drama is.

Broertjes van mijn vrienden gaan daar nu naartoe, het is alleen maar erger xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh mooi, paar vrienden van me wouden daar binnenkort weer eens een kijkje nemen, vroegen of ik meeging, antwoord is dus nee xd
Kom sowieso vrijwel nooit in een gewone club/discotheek als er niks te doen is qua hardstyle/hardcore, is dan altijd of bij iemand thuis zitten of in de kroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ken die baas daar en hij is ook een zieke racist. Als daar een gevecht is wordt die zwarte er altijd uitgestuurd :P
Als je bij achilles voetbalt mag je gratis naar binnen (club tegen de linde aan.) Ik ken redelijk wat groesbeekers maar als onbekende ruzie maken daar is niet slim :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:48 
 

Wout1997 schreef:
Ik ken redelijk wat groesbeekers maar als onbekende ruzie maken daar is niet slim :P

Dat valt allemaal wel mee, 70% is 14-16 jaar en de rest zijn boerenpummels met een IQ van een handgranaat. Heb wat beleefd daar, wat een stelletje horken. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 01:22 
 
Hardtraxxer

Hahaha de linde, wat ben ik blij dat ik nooit meer in die overvolle tyfus bus hoef vol met kotsende mensen bah! verder ook echt een pauper tentje! laatste keer was X-factor hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 01:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Ik ken die baas daar en hij is ook een zieke racist. Als daar een gevecht is wordt die zwarte er altijd uitgestuurd :P

Terecht, 9/10 hebben ze het ook gedaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 10:56 
 

Kaasboer schreef:
Hahaha de linde, wat ben ik blij dat ik nooit meer in die overvolle tyfus bus hoef vol met kotsende mensen bah! verder ook echt een pauper tentje! laatste keer was X-factor hahaha

Haha die lindebus idd _0- Altijd gezellig tot je in Elst kwam en al dat kwartjesvolk erin stapte
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 12:20 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Haha die lindebus idd _0- Altijd gezellig tot je in Elst kwam en al dat kwartjesvolk erin stapte

In elst stoomde die altijd goed vol ja! Maar dat kwartjes volk dat waren wij uit Bemmel toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 12:24 
 

In Elst begonnen de ruzies altijd. En dan staat er 1 beveiliger tegenover 20 rellende pubers xd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten