Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen :D

Hopelijk gaat dit 'm zo worden dan ben ik tevreden :D

22:00-23:00 Devon K.
23:00-00:00 A-Lusion
00:00-01:00 D-Block & S-Te-Fan
01:00-01:30 Code Black Live
01:30-03:00 Deepack vs Josh & Wesz
03:00-04:00 Alpha²
04:00-05:00 Zany
05:00-06:00 The Viper
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ticket binnen :D

Hopelijk gaat dit 'm zo worden dan ben ik tevreden :D

22:00-23:00 Devon K.
23:00-00:00 A-Lusion
00:00-01:00 D-Block & S-Te-Fan
01:00-01:30 Code Black Live
01:30-03:00 Deepack vs Josh & Wesz
03:00-04:00 Alpha²
04:00-05:00 Zany
05:00-06:00 The Viper


Prima TT zou dit zijn inderdaad!
Ik denk dat het zoiets wel word ja! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 15:20 
 
Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Ticket binnen :D

Hopelijk gaat dit 'm zo worden dan ben ik tevreden :D

22:00-23:00 Devon K.
23:00-00:00 A-Lusion
00:00-01:00 D-Block & S-Te-Fan
01:00-01:30 Code Black Live
01:30-03:00 Deepack vs Josh & Wesz
03:00-04:00 Alpha²
04:00-05:00 Zany
05:00-06:00 The Viper


Dat zou zeker mooi zijn ja!

Heeft iemand toevallig nog een kaartje te koop, net uitverkocht toen maat van me nog kaartje wilde halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 15:39 
 

Uitverkocht ja? Bereid je voor op tyfusdrukte ;)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable
22:00 - 23:00 Devon K.
23:00 - 00:00 A-lusion
00:00 - 01:30 D-Block & S-te-Fan
01:30 - 02:00 Live: Code Black
02:00 - 03:00 Alpha²
03:00 - 04:00 Deepack vs Josh & Wesz
04:00 - 05:00 Zany
05:00 - 06:00 DJ The Viper
Hosted by MC Da Syndrome

Zat toch heel goed in de buurt met mijn voorspelling, alleen A2 en Deepack vs J&W andersom :P

Wel blij dat ik niet meer ga na het zien van die foto hierboven -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:01 
 
Hardtraxxer

Ben ook een beetje bang voor de drukte, vind het normaal al druk als het niet is uitverkocht, laat staan nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima Timetable! Alleen A2 en deepack vs J&W had omgedraaid moeten zijn inderdaad!
Laatste keer XX was ook super druk toen het uitverkocht was, ik ben er bang voor.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 07:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje. Geen flauw idee wat er gedraaid is. Drukte viel ook reuze mee, veel mensen door het weer toch thuis gebleven denk ik. Nu snel het bed opzoeken, ben gesloopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 12:44 
 
Hardtraxxer

koeienvla schreef:
Heerlijk feestje. Geen flauw idee wat er gedraaid is. Drukte viel ook reuze mee, veel mensen door het weer toch thuis gebleven denk ik. Nu snel het bed opzoeken, ben gesloopt


Beste combi
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:28 
 
Hardtraxxer

Zany veel te soft na een harde sets van Alpha² en Josh & Wesz vs. Deepack
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
Zany veel te soft na een harde sets van Alpha² en Josh & Wesz vs. Deepack


Wat heeft hij allemaal gedraaid dan? Half z'n album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 21:54 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
brammetjepsv schreef:
Zany veel te soft na een harde sets van Alpha² en Josh & Wesz vs. Deepack


Wat heeft hij allemaal gedraaid dan? Half z'n album?


Ja, of meer dan de helft... Deepack vs. Josh en Wesz was zo ongelooflijk hard, ze hadden ze om moeten draaien, zelfs dikke vette bassplaat kwam nog soft over....
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten