Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
En nu dan Iris? Is het over tussen jullie?

Moet dat serieus hier? Kom op zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe dat even lekker ergens anders zeg :/
jezus mensen die hier niet weten wat er precies gebeurt is hoeven dat ook echt niet te weten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
M-arijn schreef:
En nu dan Iris? Is het over tussen jullie?

Moet dat serieus hier? Kom op zeg :/

Ik dacht hetzelfde, laat die ellende even voor wat het is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:48 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
M-arijn schreef:
En nu dan Iris? Is het over tussen jullie?

Moet dat serieus hier? Kom op zeg :/

Nouja ze verteld ook open wat er is gebeurt en hoe het af is gelopen dus vandaar dat ik dacht dat ik die vraag wel kon stellen. Maar sorry je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:50 
 
Hardtraxxer

Piaaa schreef:
Mr Lellebel schreef:
M-arijn schreef:
En nu dan Iris? Is het over tussen jullie?

Moet dat serieus hier? Kom op zeg :/

Ik dacht hetzelfde, laat die ellende even voor wat het is :)

x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Mr Lellebel schreef:
M-arijn schreef:
En nu dan Iris? Is het over tussen jullie?

Moet dat serieus hier? Kom op zeg :/

Nouja ze verteld ook open wat er is gebeurt en hoe het af is gelopen dus vandaar dat ik dacht dat ik die vraag wel kon stellen. Maar sorry je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven

Het gaat toch altijd nog over mij dus ik bepaal zelf wel wat ik zeg. Hoeven jullie niet voor me te doen hoor, nergens voor nodig :)
Beetje schijtziek van van die typetjes zoals jullie, overal mee bemoeien echt, zoek een eigen leven om je mee te bemoeien of is dat teveel gevraagd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zucht
Trouwens, die kerel in die blote bast die vroeger een krantenwijk heeft gehad, wie was dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iris jij het zet altijd op facebook en hardtraxx dus dan is het toch logisch dat er op gereageerd wordt? Als je niet wil dat er over gepraat wordt moet je het lekker voor je houden of met Nando zelf bespreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daar gaat het niet om. Als iemand er naar vraagt en ik wil antwoord geven, laat mij dan lekker antwoord geven voordat er weer 2 halven zitten te roepen. Maar daar raak je vanzelf wel aan gewend he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar niet, want happen doe je als een karper die al een jaar geen visvoer meer heeft gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

je bent mij vergeten chris :(
en wat zijn jullie voor homo's dat jullie niks meer laten horen :(
kwou zwemmen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat hier niet om happen of wat dan ook. Iemand vraagt me wat, dan kan ik zelf wel bepalen of ik antwoord wil geven of niet. Daar heb ik geen mensen voor nodig die dat voor me gaan bepalen. Schieten ze niks mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
je bent mij vergeten chris :(
en wat zijn jullie voor homo's dat jullie niks meer laten horen :(
kwou zwemmen :(

Niet, jij staat erin. Gewoon als Roel. Maar jah, zwemmen zat er helaas niet in, ook al wou ik het graag, het was niet verstandig geweest. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:14 
 
Hardtraxxer

Piaaa schreef:
Zucht
Trouwens, die kerel in die blote bast die vroeger een krantenwijk heeft gehad, wie was dat dan?

Hahahhaha, dat ben ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moving Madness schreef:
Piaaa schreef:
Zucht
Trouwens, die kerel in die blote bast die vroeger een krantenwijk heeft gehad, wie was dat dan?

Hahahhaha, dat ben ik :P

Hahahah, ik had al enig idee.
Jij was die gozer die op het eind over Spoontech begon toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:16 
 
Hardtraxxer

Piaaa schreef:
Moving Madness schreef:
Piaaa schreef:
Zucht
Trouwens, die kerel in die blote bast die vroeger een krantenwijk heeft gehad, wie was dat dan?

Hahahhaha, dat ben ik :P

Hahahah, ik had al enig idee.
Jij was die gozer die op het eind over Spoontech begon toch?

Ja man, je ging ook je spierballen vergelijken met die van mij hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
livinforthemusic schreef:
je bent mij vergeten chris :(
en wat zijn jullie voor homo's dat jullie niks meer laten horen :(
kwou zwemmen :(

Niet, jij staat erin. Gewoon als Roel. Maar jah, zwemmen zat er helaas niet in, ook al wou ik het graag, het was niet verstandig geweest. :$

jonge hebben jamz en ik al eerder gedaan,Na euphoria ofzo. Dat was echt heldig :love:
Daar knap je vet van op. Tis wel koud omdat je zo moe bent,maar je buikpijn enzo gaan weg en je voelt je gewoon rustig enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja, dat vond ik wel een geniale actie toen der tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:24 
 
Hardtraxxer

Piaaa schreef:
Ohja, dat vond ik wel een geniale actie toen der tijd :P

Haha ja, flink gebeukt gister! Ga je ook Inception zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
Chukkels schreef:
livinforthemusic schreef:
je bent mij vergeten chris :(
en wat zijn jullie voor homo's dat jullie niks meer laten horen :(
kwou zwemmen :(

Niet, jij staat erin. Gewoon als Roel. Maar jah, zwemmen zat er helaas niet in, ook al wou ik het graag, het was niet verstandig geweest. :$

jonge hebben jamz en ik al eerder gedaan,Na euphoria ofzo. Dat was echt heldig :love:
Daar knap je vet van op. Tis wel koud omdat je zo moe bent,maar je buikpijn enzo gaan weg en je voelt je gewoon rustig enzo.

Ja weet ik, leek mij ook super vet. Ging vaak na stappen zwemmen in het buitenbad van het zwembad. Geniaal. Alleen het was té koud om te fietsen en ik had ook geen zwembroek. Volgende keer met carnaval misschien? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ja weet ik, leek mij ook super vet. Ging vaak na stappen zwemmen in het buitenbad van het zwembad. Geniaal. Alleen het was té koud om te fietsen en ik had ook geen zwembroek. Volgende keer met carnaval misschien? :innocent:

kerel jullie waren echt ver heen ofnie...jamie had een zwembroek voor je,en ik zou jullie ophalen met auto pik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
Chukkels schreef:
Ja weet ik, leek mij ook super vet. Ging vaak na stappen zwemmen in het buitenbad van het zwembad. Geniaal. Alleen het was té koud om te fietsen en ik had ook geen zwembroek. Volgende keer met carnaval misschien? :innocent:

kerel jullie waren echt ver heen ofnie...jamie had een zwembroek voor je,en ik zou jullie ophalen met auto pik!

Jamie had last van z'n rug. En ik had idd een zwembroek van Jamie kunnen krijgen, maar goed. Geldnood en het feit dat Hedon gesloten is, hebben ons ervan weergehouden om toch te gaan. Sorry, we houden hem tegoed :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ruubiie schreef:
iemand zei nog tegen me, dat we rechtsachter bij de trap een meetingfoto zouden hebben rond 2uur.. maar wie dat was :huh:


Linksachter bedoel je? Die is er geweest, was met oa Rawbin, daar is zelfs een foto van gemaakt.


Idd, dat was mijn plan. Maar is er niet echt van gekomen. Uiteindelijk nog 2 foto's op m'n mobiel

Afbeelding

Afbeelding

dawasiknie schreef:
Sorry to say Chris, jij was erger. Robbin was op zich nog wel redelijk tot alles in staat xd


Er kwam idd een hoop bullshit uit op een gegeven moment, maar volgens mij heb ik me niet heel ernstig misdragen. En ik kan jouw hoofd me ook nog wel voorhalen van Loudness Chukkels :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom probeer je me dan na te doen? :$

Ik had trouwens tegen half 12 al mijn muntjes al op. 8 biertjes op, tegen 12 uur had ik echt ontnuchteringsmiddel nodig, anders ging het de kant op van Loudness. Had namelijk ook m'n medicijn genomen en van anti-epilepsie wordt je tyfussnel dronken in combinatie met drank. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De foto's vallen nog wel mee! Ik had ze veel erger verwacht xd
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten