El Mare schreef:
Ruubiie schreef:
iemand zei nog tegen me, dat we rechtsachter bij de trap een meetingfoto zouden hebben rond 2uur.. maar wie dat was

Linksachter bedoel je? Die is er geweest, was met oa Rawbin, daar is zelfs een foto van gemaakt.
Idd, dat was mijn plan. Maar is er niet echt van gekomen. Uiteindelijk nog 2 foto's op m'n mobiel


dawasiknie schreef:
Sorry to say Chris, jij was erger. Robbin was op zich nog wel redelijk tot alles in staat

Er kwam idd een hoop bullshit uit op een gegeven moment, maar volgens mij heb ik me niet heel ernstig misdragen. En ik kan jouw hoofd me ook nog wel voorhalen van Loudness Chukkels
